Lenie Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 ben ik een keer de eerste?? Goedenmorgen allen!!! ik ben net thuis, dus ik duik lekker m'n bedje zo in. eerst even m'n zoon de deur uit werken. fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Yep Lenie, je bent de eerste. Maare, je weet wat er in de bijbel staat he... de eersten zullen de laatsten zijn, hihihi. Nix van aantrekken hoor, er staat wel meer in dat boek wat niet klopt. Geschiedvervalsing wordt het ook wel es genoemd:huh: Tjonge, wat een toespraken op de vroege ochtend. Slaap lekker dan voor straks. Smik, beetje geslapen nog? Ik wens je kalmte, moed en wijsheid. Soms is minder meer, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik dacht ook vaak dat ik het alleen niet kon. Dat bleek anders te zijn. Angst is een slechte raadgever maar wel een sterke, helaas. Take care. Ik duik er nog ff weer in, ons hondeventje moest plassen en ik kon niet meer slapen. Nu vast wel weer, wens ik toch. Heb een fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Hieperdepiep hoeraaaaaaaaa. Van harte Kame met je verjaardag:present: VM, een gelukkige verjaardag:musicnote: Hier ligt het een beetje wit en -1.3. Lekker weer dusssss:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 ik ben net terug uit het zuiden des lands.. ik was lekker met m'n broer de weg op in de vrachtwagen. Kame, gefeli meid!!! VM, jij natuurlijk ook ( had ik al gedaan op FB haha) Smik , jij lieverd....heel veel sterkte zo en nu slapen!!! dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Awel, goede morgen luitjes. Verwarming net even hoger gezet, lampjes aangedaan en koffie en thee staan door te lopen en te trekken. Buiten ligt weer een laagje sneeuw, dat wordt dus weer vieze prut straks... Lenie hele nacht op pad geweest? Pfff, lekker slapen dan maar. En BB even tussendoor wakker? Voor de rest heb ik geen idee wat er gisteren allemaal is gebeurd, even een beetje teruglezen dus maar. Kameleon en Vm, van harte dames. Dat jullie maar een mooie jaardag mogen hebben en dat jullie een mooi nieuw levensjaar in gaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 goede morgen frummels kameleon en vlaamsmeisje :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: maak d'r een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Jij ook goedemorgen Igor Koffie staat al voor je neus hoor. Heb even een stukkie gisteren terug zitten lezen. Sterkte Smik, je zit midden in een echt moeilijke periode als ik het zo lees. En nu hopla naar boven, de douche opzoeken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 lekker yvonne dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Goeiemorgen allemaal. Ik heb heerlijk geslapen, dat deed deugd. Ik hoop dat Smik ook nog wat slaap gevangen heeft. Nu een tas koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Kameleon en Vlaamsmeisje, proficiat en maak er een heerlijke dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 ons feestvarkentje is in the house en voel je je een beetje jarig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Goedemorgen, zo alweer een jaar vol gemaakt:D Vrolijk en nuchter ga ik door in het volgende. VM.. Van harte Gefeliciteerd Een speciale slinger voor jou: :camera:;):camera:;):camera:;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Ja hoor Igor, wordt met de jaren minder Zal mij straks maar feestelijk aankleden, dan komt het vanzelf:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Ziet er vrolijk uit, zo'n 1e pagina met slingers:) het verjaardags gevoel begint te komen.. De feest geest is langs geweest vannacht en heeft mijn stoel versierd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Kameleon van harte Nina van harte :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Originally posted by: miranda Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgenDAGPACTAlbertLytse mirandaHannekequote> Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Goedemorgen, het was weer voor het eerst dat ik niet bewusteloos ergens in slaap ben gevallen. Ik lag er ruim op tijd in, echter heb ik het nog half 3 zien worden. Dat gaat als het goed is vanavond weer beter. DAGPACT Albert Lytse miranda Hanneke Sabine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 KAMELEON en VM van harte gefeliciteerd. Maak er een mooie dag van en ik wens jullie het allerbeste voor het komende jaar. :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Kameleon & Vlaamsmeisje: gefeliciteerd! :moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Goedemorgen, een slinger voor de jarigen. Nina en Kameleon, proficiat, :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Jaa Feesie, taart koffie goeie moggeuh en Nien & Kameo Gefeliciteerd en nu koffie, wakker worden gaat nog nie, misschien terugrollen ? weet nog nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 UHHhh taart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Goedemorgen frummers here and to come. VM en Kame beiden jarig ?? Dubbel feestjuhhhhhhh :camera:;):sun::camera:;):sun::camera:;):sun::camera:;):sun::camera:;):sun::camera:;):sun::camera:;):sun::camera:;):sun: :camera:;):sun::camera:;):sun::camera:;):sun::camera:;):sun::camera:;):sun::camera:;):sun::camera:;):sun::camera:;):sun::camera:;):sun: Where's the Party ?? Best wel jammer dat Nien niet hier kan komen, net nu ze jarig is hé Tactive ??? Misschien een tip voor jullie, of daad van medelevendheid tonen, ja ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 vin ik ook Will, hee gozer alles goei met je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden