Gunn Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 En ook ik ga slapen. Slaap lekker en tot morgen. Dikke doei! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Na In de ban van de ring weer terug. @ Truitje: goed gedaan! @ Jen: gefeliciteerd. Je mag beginnen! @ Sieraad: je gaat stilzwijgend, maar zeer succesvol door. Alledrie van harte gefeliciteerd. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 @ Frodo: gedachtenpost! Geef me je adres en je krijgt er eentje. Beloofd! @ Draak: je hebt helemaal gelijk! Moeilijk joh, maar ik ben in deze zin een minderaar. Misschien in de toekomst ooit nog een stopper? @ Marjo: ik heb voor mijn man ook weleens een Playboy gekocht hoor, ook elk jaar de Snoecks. Ik heb oog voor schoonheid! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Drie op een rij. @ Gunn: nog steeds droog. Goed joh! Ik ga ook maar droog afhaken. Gwen, Haddock en alle anderen. Het is al laat en ik ben moe. Welterusten allemaal en slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Lytse ik ook minderaar hoor maar vin het altijd te gek, hoe mensen zich laten uitspelen, maar goed. Ja gloof zeker jij echt oog voor schoonheid en euk dan thuis delen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Oh gelukkig Draak, dan hoef ik me niet te schuldig te voelen. Welterusten ook jij. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Lytse, schoonheid jij ook een heerlijke nachtrust he Blessed Be Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Kom even, heel even, en heel voorzichtig even kijken! Mooie datum om het weer eens te proberen op het forum.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 kom af en toe op het forum, vooral omdat het nodig is voor mij. Maar,,,,,,,,,,,,,,,,,,, helaas pindakaas: of ik stort in ordinaire ruzies of ik krijg totaal geen reacties. Jammer, want ik heb het zo nodig................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Hoi Pjotr, weet niet of je net uit je werk komt of zo maar wellicht is het een idee eerder in te loggen en te schrijven, als dat mogelijk is. Meestal liggen de meeste mensen op één oor. Ik nu ff niet, kon niet slapen maar ga dat wel zo proberen. Succes en blijf komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Enne, een tip. Laat de ruzies voor wat ze zijn. Stel je vragen en deel je eigen ervaring. Je krijgt altijd reactie. Niet altijd meteen maar het wordt gelezen. Welterusten voor nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Haddock bikkeltje, gestopt met roken. GOEDDDDDDDDDDD. Hang in there mate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Meld me nog even droog af. Een zo'n dag gaat me goed af, het volhouden dat is het moeilijke probleem. Nog 8 sig., dus dat wordt mo. stoppen. Heb me al op de rookmelder gemeld Waarom zijn interessante TV doc. altijd zo laat? De meeste mensen liggen dan al lang op 1 oor, want hebben verplichtingen. Gelukkig kan ik mijn eigen tijd indelen en ben een nachtmens, maar er wordt veel over geklaagd dat die programma's zo laat zijn. De hele dag is er niets bijz. en dan 's avonds moet je soms nog kiezen ook. Die doc. worden ook niet herhaald op dezelfde zender een dag of wat later. Daarna kwam nog Google Baby en daar heb ik met verbijstering naar gekenen. Wie ook? Vind het zolangzamerhand wel te ver gaan met dat gesleep met embryo's over de wereld. Het is alleen voor de rijken weggelegd en houdt ook een soort uitbuiting van arme mensen in. Zag met een half oog de bekende discussie over dieren, vlees e.d., maar laten we eerst eens kijken naar de vele mensen die in mensonwaardige omstandigheden leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden