mark Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Goede morgen Schuif even snel aan voor een bakkie Eerste week zit erop en tot nu toe moet ik zeggen dat ik me momenteel vooral verveel.... Ik zit hier nu voor diagnose voor een vervolg trajekt, maar ik ben er zelf al uit wat ik wil. dat is een kort durende opname waarbij ik 8 weken 5 dagen per week hier in de kliniek, en in het weekend naar huis. het hulpaanbod is dan intensiever dan hier en ik denk/hoop daar genoeg aan te hebben. Ga nu even het ontbijt klaar zetten voor mijn tijdelijke vrienden hier, fijne dag all!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 hoi mark jammer dat je je verveelt maar je hebt natuurlijk zelf al een heleboel goeds gedaan . maar weekenden naar huis????? heb je andere woonruimte dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Goedemorgen! DAGPACT Hanneke Albert Lytse Sabine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 ik rook niet meer, anders graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 miranda ben stopper of minderaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 en 4 maand niet gedronken super. psies 4 maand??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 de baclofen is een hulpmiddel ja maar je moet het toch zelf doen. en die radertjes bovenin kunnen heel raar draaien weet ik uit ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Goedemorgen frummers, vanuit de haven van "A" A3 (mag ik je Sherlock noemen), schitterend man/vrouw, opperste respect voor je en veel duidelijkheid voor mij !! Erg straf opzoekwerk van jou, knap en heel hartelijk dank. De verkoudheid leek over, maar sinds gisteren opnieuw in alle hevigheid toegenomen. wat kan een mens daar toch van afzien hé Fleurtje, ik hoop dat je dit ook hebt gelezen, zal zeker rust voor je brengen, en ja, ik mis je Koffie dan ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 @miranda, straf spul hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Originally posted by: miranda Originally posted by: Sabine81Goedemorgen!DAGPACTHannekeAlbertLytse Sabine mirandaTruitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen DAGPACT Hanneke Albert Lytse kunsieFijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Wat zijn jullie allemaal vroeg wakker! Ik begin nu pas aan de koffie! Maar een hele goede morgen of een goede voortzetting van de morgen. En voor deze dag: DOE WEL EN ZIE NIET OM Liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 moggeuh opnieuw, hee Will maatje, och je klnkt beter weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Nou Miranda dd mooie datum dan m , zo snel mogelijk, te stoppen he, succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 haha, sorry miranda, ik ben geen kunstenaar wat computeren betreft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Goeiemorgen allen, Dat stoppen met roken is nu ff teveel van het goeie hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 moggeuh Tante Bolll, koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Originally posted by: mirandaGoede morgen DAGPACT Hanneke Albert Lytse kunsietruitjemirandaSabinequote> Nou moet toch niet zo moeilijk zijn om er niemand vanaf te laten vallen, kom op kinders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ja lekker Drakie, alleen melk graag. Moet dadelijk werken dus misschien krijg ik hem niet helemaal op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Tja beter draakje ?? Is relatief hoor Andere dag, andere horizonten hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Goedemorgen! Vandaag weer 'vroeg' op ('vroeg', want zo vroeg als jullie zijn zal niet zo snel gebeuren, denk ik). Ik ben al naar de winkel geweest. Niemand in het centrum, maar drukte in de winkel haha. Ik zal zo eerst eens ontbijt maken en koffie zetten. Daarna huis aan kant maken en voor vanmiddag staat er een lange wandeling gepland. DAGPACT Hanneke Albert Lytse kunsie truitje miranda Sabine Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Goed plan Madeleine!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 mogguh allemaal op deze bijzondere dag heb de laatste dagen nog goed over na gedacht waar ik mee moet stoppen Ben eruit...stoppen met vreterij voor mezelf kopen.. Is dit moeilijk..nou ja mij kennende heb ik al mijn verslavingen nog verplaatst Blijft niet veel meer over voor de innerlijke mens wat via de mond gaat En om nou te zeggen dat ik van snoepen gelukkig word Ik denk dat ik pas gelukkig ben als ik van de pijn af ben in mijn voet waar ik sinds ik gestopt ben met alcohol last van heb Nou fijne dag nog maak er wat bijzonders van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Mogge Huttula, Herkenbaar die vreterijen, ik geef nu bijna net zo veel aan eten en snoep uit als voorheen aan wijntjes. Maar dat zal wel weer afzakken hoop ik. Ben je al naar dokter geweest met je voet? Duurt wel lang toch, die pijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden