Jen Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Goeiemorgen allemaal, ik onderneem nog eens een poging om de hele dag wakker te blijven. Gisteren is dat niet gelukt. 'k Heb geen idee waarom ik zo moe ben. Iedereen een hele fijne donderdag toegewenst. Bijna weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 O ja, er is natuurlijk koffie, en vers geperst sinaasappelsap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 goede morgen frummels. ze zijn allemaal bang dat het koud is jen, en blijven onder de wol. en de winter is nog niet eens begonnen doe mij maar een koffie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Originally posted by igor: goede morgen frummels. allemaal nog onder de wol, bang voor de kou??? nou de koffie is klaar hoor dus kom maar tevoorschijn nou hier maar verder, jen was net iets sneller jen je hebt genoeg voor je kiezen gehad lijkt me, dus logisch dat je moe bent. lekker slapen als je lichaam erom vraagt maar niet de dag en nacht om gaan draaien hoor ============================================================== Nou, tis niet helemaal zoals je in gedachten had, maar het staat er in ieder geval Igor... En natuurlijk ook goedemorgen voor jou en Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 En ik sluit me bij Igor aan Jen. Er is zoveel gebeurd de laatste tijd. Wel zorgen dat je in ieder geval 's nachts ook behoorlijk slaapt hoor, niet overdag dus ipv 's nachts... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 En ook ik ga voor de koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 thanx yvonne. ook goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Ik ga lekker voor allebei. Gezonde vitamientjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Jij ook goede morgen Adrie... 1 kopje koffie dan om het af te leren?? Je bent er nou toch Hier is de strooiwagen al weer voorbij gekomen, ligt weer een laagje sneeuw en zal straks dus weer voor aardig wat vieze troep gaan zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Hm, geen slecht idee Jen, ik drink 's morgens eigenlijk ook wel heel vaak een glas jus, mik het ook wel eens door een smoothy heen, dan vind ik het eigenlijk nog lekkerderrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 adrie en diesel ook goede morgen. toch maar even een koffieleutje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Eerste tas koffie is binnen. Nu snel tandjes poetsen, kleren aanschieten en een gezonde ochtendwandeling! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Möggeuh Gefröbelde, lekker een bakkie pssst A3 is gesignaleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Hihi... hij is leuk Diesel... Jij ook een goede morgen overigens.. Jen, lekker wandelen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 ja ja ja, heeft Jen een frisse neus gaat ze z weer slapen Nee wat een ellende meiz. Hoop dat je het snel in orde krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 MOrgu Hannah, nou.... Adrie wilde even wat afstand van het forum nemen, maar blijkbaar bevalt de oploskoffie hem niet zo erg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Ik ook Hannah... zo vaak... Nee, vandaag lekker vrij, en das maar goed ook, want ik heb een lijstje 'things to do' waar ik geloof ik wel een dag of drie voor nodig heb als het niet meer is. Zit ondertussen nu ook al de boel een beetje te plannen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Goedemorgen! Zat een beetje naar de datum te staren, wat was er ook alweer met de 13e? Ik heb de 5 maanden gehaald! Wat heeft het mij gebracht, dit grote cadeau voor mijzelf? Blijdschap, trots, verbazing en zelfrespect. Een nuchtere verjaardag, waarvoor ik geen mensen had uitgenodigd. Lieve vriendinnen stonden zomaar aan de deur. Mensen die mij waarderen en om mij geven. Wat ik gekregen heb, is veel begrip en ondersteuning en liefde, Heb hard gewerkt aan mezelf met veel hulp. Besef mij heel goed dat ik er nog niet ben, maar nuchter gelukkig zijn, Het is mij zoveel waard, Dat 1e glas wil ik nooit meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Kameleon van harte met je 5 maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 DAGPACT Albert Lytse Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Goede morgen Kameleon, Erik en Ar En Kameleon, hartstikke goed van je, dat verdient een bloemetje hoor: :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Ja Hannah, dit is niet echt fijn... Moet toch een manier gaan vinden om beter de boel onder de duim te krijgen. Op deze manier is december niet echt leuk en ontspannen hoor. En dan heb ik al allerlei dingen afgezegd of afgehouden voor de komende weken... Maar goed, niet geklaagd, ik HEB tenminste werk. En ik HEB een huishouden dat gedaan moet worden. Dus nu nog de goede combi zien te vinden, en dat gaat ook wel lukken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Het is puur toeval dat ik precies een maand later stop met roken als met drinken. Wel is het zo dat er in mijn leven heel veel belangrijke dagen de dertiende zijn, ook nooit gepland. Goede morgen Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst 13 december 2012 Yvoone, jaag jezelf niet op, weet niet wat je allemaal nog wilt doen, neem ook je rust he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden