AlbertRemmo Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Borretje, dat blijft. en nu ga `k naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 Ik hoop dat je toch wat kunt slapen straks Bor. Ik hang mn was op en duik mn bedje in slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 december 2012 Rapport Share Geplaatst 14 december 2012 slaapwel, mag ons bedje ons allen troost en zachtheid brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Nou, ik ben er nog even Ik leef! Het is bijna kerstmis Vele bomen staan al Iedereen dingen te doen Maar daar gaat het niet om Al hoort het erbij Mijn dochter heeft me laatst dronken uit de stad gehaald Ik hou van d'r De lichtjes schijnen Ze oordeelt niet en ik ben er Da's mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Bor Keep cool! Het is niet dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 zo mooi vind ik dat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 soms is het beter om niet te reageren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Originally posted by: Jenquote> Mooi!!!Grote favorieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Tijd om te gaan slapen tijd om te berusten in het feit dat spijt van geen belang meer is http://www.youtube.com/watch?v=-fzC8hjvieI Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 DAGPACT Albert Lytse AlbertRemmo Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden