gwen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Smik, je bent naar bed. Goed gedaan. Bescherm jezelf. Ik hoef alleen maar aan de Vlaardingenlaan te denken en ik wil ècht niet meer drinken... Take care allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 @Wijffie.... maak je niet druk.. dat doet ie toch niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Ik kom net van een concert van Arno Hintjes in Paradiso. Wow. Ik kwam mijn Jellinekpsycholoog tegen met een slok op. Ik wilde hem niet aanspreken, want hij was met vrienden, maar hij riep me achterna en was zeer verheugd te zien dat ik daar nuchter rondhobbelde. hihi. Jen, ken jij Arno? Ja toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 wat??? Smik?? ikke nie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 en anders maar wel. ga jij je lekker druk maken...pppfff .. vriendin!!!!! LOPS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Tuurlijk gwen. Dans les yeux de ma mère, il y a toujours des lumières... 'k Had geen idee dat hij in Nederland ook iets betekende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Jen! Meteen zijn mooiste lied, en hij speelde het vanavond... Samen met Ostende, Lola, veel oude TC matics. Echt moooi! Hij heeft wat jaren in A'dam gewoond, maar daar weet ie niet meer van, zei ie vanavond. Hij vertelt ook veel, prachtig. De zaal had ie plat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Ja nu zit ik hier Arno te luisteren. Schiet op zo :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Hij speelt ook in Breda, E'hoven en veel in Frankrijk. En bij jullie naturellement. Woont ie nog altijd in Ostende? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Oh sorry Jen, was je naar bed aan het gaan... Ik ga ook opslomen. Slaap zacht allemaal. "Lola, c'est pour toi..." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Dat weet ik eerlijk gezegd niet. In zijn plaats zou ik dat wel doen, want dat is een toffe stad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Geen sorry Gwen. Ik ben al sinds 8 uur naar bed aan het gaan. Zeg ik. Maar met zware dagen voor de boeg lukt vroeg gaan slapen nu eenmaal niet. Alsof ik wil genieten van alle snippers die me nog toegestaan zijn voordat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Oh zalig Lenie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Nachtvlinders, ik meld mij hier droog af. Allemaal wel te rusten en morgen met een fris hoofd weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Het gaat me echt niet af, mensen. Ik zou moeten gaan slapen, maar het is me allemaal te veel. Waar ik naar verlang, is iets anders dan slaap. Ik vertelde wel eens dat drank mijn emoties versterkt. In dat geval zou ik nu niet moeten drinken, want dan huil ik maar krokodillentranen. Soms is het echter zo, en vraag me niet hoe ik dat aanvoel - het heeft wel iets met slaaptekort te maken - dat drank me in een heel gezellig universum brengt. Ik weet dat dat zal gebeuren als ik er nu "invlieg". Het is moeilijk om daarvan weg te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Ik weet het Smik, ik moet deze kans aangrijpen, maar het is echt gewoon te veel. Ik hou niet van zelfmedelijden, maar jullie hebben er geen idee van wat ik hier de laatste dagen meemaak. Naast de dingen die ik verteld heb, zit ik met een huis dat mankementen begint te vertonen, financiële problemen, oude boetes, een lief dat jaloers is op onschuldige sms'jes van een oude vriend, etcetera. Ik sta eerlijk waar op instorten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Da's ook weer waar. Als gij dat kunt, dan moet ik dat ook kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Bedankt voor 't luisteren. Naar bed ga ik vandaag niet, maar 'k ga hier op de zetel onder mijn fleece deken kruipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 * Gaap* net terug uit het ziekenhuis. zoon-lief met buikproblemen. moet het in de gaten houden, ze konden niets doen pfffff, slapen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Smik, ik ken iemand die iets soortgelijks meemaakte met zijn eigen broer. Erg traumatiserend. Ik wens je alle sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden