irunalone Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 ik ga slapen lieve mensen. Ik wens jullie een rustige, goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Zo jong nog Smik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Ik ga ook stoppen jongelui, Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Ik wilde dat het nog maar 8 uur was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Maar goed, dat is het niet, dus ik ga stoppen met zeuren. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 het gaat om dit meisje... http://i20.photobucket.com/alb...panje1_zpsed7443a8.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Smikkie ik vind dat leeftijd wel een verschil bij maakt bij de aanvaarding. Ik ben even oud als jij, maar mijn ouders waren een pak ouder; zij zou 76 geweest zijn, hij was 75. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Die 'oudere' mensen hebben er een lang leven drank opzitten. En willen nog een tijdje mee. Vandaar het forum! Het had zomaar afgelopen kunnen zijn. Maar bedankt namens deze oudere jongere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 ik heb m'n mams nog Smik. mijn vader heeft zich dood gezopen 48 jaar geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Neenee Smik, bol is al mÃjn mama Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Originally posted by: SootheMaar bedankt namens deze oudere jongere.quote> Die staan bij ons in het winkelcentrum te chillen achter hun rollator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Dat is verschrikkelijk jong, Lenie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Te chillen? Rond te hangen zul je bedoelen. Die hangouderenoverlast de laatste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 mijn zoon is net klaar met koken hij had vanavond mensen van de voedselbank te eten voor de kerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Nu vooruit dan maar. Een soort opa lijkt het meer op. Mijn moeder werd 92 Pa is 94 Mooie leeftijden. Wil ik dat? Moet ik wel bij m'n verstand blijven, anders hoeft het niet meer. Ook niet met geamputeerde benen in een scootmobiel. Hoop nog even mee te gaan, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 deze ouwe gaat naar bed;) t lijf heeft t gehad... welterusten allemaal.. @Smik: ik heb juist respect voor die jongeren, toen ik jong was;-) dacht ik ach heb nog zoveel kansen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Shahire, als dat mijn voorland is. Pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 sja Jen...doe je er aan.? opvolgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Welterusten Krekel en morgen weer fit op ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Opvolgen lijkt me niet het allerbeste idee ooit, Lenie. Is dat wat je stiekem zou willen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 sja smik... wat moet ik zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Mijn vader leeft nog Smikkie, is 94. Weinig tot geen contact. Woont in Duitsland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Soothe, of dat je voorland is geen idee ben je later natuurlijk wel zelf bij om dit te gaan doen of niet je zal je maar vervelen in het bejaardentehuis dan toch liever maar een hobby zoeken denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Postzegels verzamelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 nee tuurlijk niet Jen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden