Spring naar bijdragen

Maandag 17-12-2012


Teveel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 371
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Smikkie, natuurlijk snap ik het. Als het niet goed gaat, dan kun je ook niet voor een ander zorgen. Dat is nu eenmaal een gegeven. Duidelijk je grenzen aangeven en daarin helder blijven. Lijkt mij voor iedereen het beste, al is de grootste zorg jezelf. Al moet ik wel bekennen dat ik het eerste berichtje niet zo goed snapte, na de uitleg snapte ik het vele malen beter en ben ik het er ook mee eens. ;)

Kunsie, het was 'all you can drink/eat", drie uur voor dezelfde prijs. All you can eat werd het niet, zo niet lekker was het. Maar All you can drink, had ik toch graag gedaan. Maar had me voor de avond al ingedekt. Ik reed en nam mijn broertje en schoonzus mee, was vooropgezet plan van mezelf, dus de tap moest ik laten voor wat het was. Vijf Cola Light was ook lekker. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kirky
Originally posted by: Jen
Ik vind iedereen hier zeer emotioneel vandaag.

Over het verschil tussen probleemdinkers en alcoholisten, denk ik nog na. Denk wel dat ik een alcoholist ben.quote>


Wat nou als je een problematisch alcoholist bent?quote>

Dan moet ik hier dringend gaan zwijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kirky
Originally posted by: Jen
Ik vind iedereen hier zeer emotioneel vandaag.

Over het verschil tussen probleemdinkers en alcoholisten, denk ik nog na. Denk wel dat ik een alcoholist ben.quote>


Wat nou als je een problematisch alcoholist bent?quote>



Hahaha kirk, LOL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen
Ik vind iedereen hier zeer emotioneel vandaag.

Over het verschil tussen probleemdinkers en alcoholisten, denk ik nog na. Denk wel dat ik een alcoholist ben.quote>


Heeeee Niet gaan projecteren he. Omdat jij nou moet huilen wil dat niet zeggen....

Hihi. Grapje Jen

Daar was ik alweer. Pffffff, ben blij dak nie meer drink, zo ging het met de drank ook.
T' ene zeggen t andere doen:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok ik ga er weer vandoor. Bedankt voor jullie reacties, Mn Bambam, je hebt me aan het denken gezet.

Een lijst met voor- en nadelen maken is niet nieuw voor me, maar je hebt het toch weer even onder mijn aandacht gebracht.

Smik bedankt voor je compliment, ik heb geen idee hoe ik overkom op het forum.

Fijne avond:lips: en sterkte voor wie het nodig heeft:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen
Ik vind iedereen hier zeer emotioneel vandaag.

Over het verschil tussen probleemdinkers en alcoholisten, denk ik nog na. Denk wel dat ik een alcoholist ben.quote>


Ik denk dat ik een probleemdrinker was die alcoholiste geworden is...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb ongeveer 8 pagina's teruggelezen en bedacht mij dat ik de sfeer best grimmig vind.

@bambam:

ik vind dat je een mooi beeld schetst tussen een alcoholist en een probleemdrinker. Mocht het daadwerkelijk zo zijn dan is er iig voor mij nog hoop!

Ik heb sinds 19 november 1 glas wijn gehad en dat ging prima, zelfde plan is er met kerst. Kan natuurlijk niet in de toekomst kijken maar dit is wel wat ik voor ogen had toen ik 19 november besloot (drastisch) te minderen. (kom van 2 flessen per avond)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...