Spring naar bijdragen

21-12-2012


Rae

Aanbevolen berichten

Originally posted by: lavendel1
ik wil graag geloven in deze hoop :rose:quote>


Originally posted by: bolletje
Kijken of we elkaar kunnen proberen te accepteren;)quote>


Ik hoop mee en elkaar proberen te accepteren is denk ik idd een eerste stap en een stap die al moeilijk zat is.

(ben benieuwd of multiquote werkt..EDIT ja het doet het)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een aantal jaar geleden, met de overgang naar het aquarius tijdperk, dachten ook heel veel menen dat er een bewustzijnsverandering zou plaatsvinden en dat ieder geboren kind een 'nieuwe-tijds kind' zou zijn. Nou, oordeel zelf en al die kinderen zitten bijna de hele dag te gamen...

Er gaat dus helemaal NIETS gebeuren...

En cynisme is grappig *_*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: sieraad
'nieuwe-tijds kind' quote>


Mensen maken van een verandering in hun hoofd vaak een soort oud en nieuw. Een soort van zwart-wit denken. Eerst is er een tijdperk van recessie en cynisme en als ik morgen wakker wordt dan zou het allemaal anders zijn. Daar geloof ik ook niet in maar het een sluit het ander niet uit. Heel veel mensen voelen intuïtief aan dat we op een kruispunt staan en welke dat is of welke termijnen daarbij horen is onduidelijk. Spannend en niet eentonig zal het zeker zijn, wellicht niet in mijn leven zelfs maar dat alles altijd bij het oude blijft is denk ik ook niet waar. En verandering geeft mij wel hoop want zoals de trend nu is, is het niet best met de samenleving. Hoop is dat het anders kan en ooit anders wordt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...