albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 haha, bij mij gaat er misschien 2e kerstdag ook nog wat geboord en geklust worden. Even afwachten nog, Moet kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Jaap, ik zou om 07.00u beginnen, whoeha. Ik keek ook even de andere kant op hoor, Albertina. Maar verder zeker wel een goeie film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Richard Gere. Oeps. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 En op tweede kerstdag? Ik kan natuurlijk de kwast ter hand nemen. Ik zal het overwegen. Trouwens de buurman is 86 en stokdoof, het andere huis staat leeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Jopie, voor jou hetzelfde gewenst. Goede dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 moet er veel gebeuren Jaap? heerlijk vind ik dat, zo bezig zijn met klussen. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Travel, ik keek tussen mijn vingers door. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Ja Jaap, dat wist ik nog niet natuurlijk. Maar ja, eerste Kerstdag is toch altijd een soort van zondag en dat weegt hier in de buurt nogal zwaar zal ik maar zeggen. Tweede Kerstdag is alweer een stuk losser, althans zo voelt dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 avond alweer, ik vind richard gere vreselijk, zowel jong als oud. Ook bruce willis evenzo, die bleitende soft macho... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Ha VM. Das mooi. Minder concurrentie dames haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Hannah, wie weet:D VM mag het vertellen. Ik zit gelijk keihard na te denken welke acteur of zanger ik nou eigenlijk erg leuk vindt. Het kraakt gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Nou ik kijk even, de meningen zijn verdeeld begrijp ik. Er moet heel veel gebeuren. Er zijn al allemaal muren uit. De trappen worden vervangen, er moeten nu nieuwe muren en deuren in Er moet een nieuwe dakkapel op, de zolder moet geisoleerd, de kruip- ruimte moet geisoleerd en dan heb je ook nog allerlei afwerkdingetjes, want bij het behang verwijderen is het stukwerk meegekomen. Maar dat hoeft gelukkig niet allemaal woensdag af. Ik wens jullie allemaal een fijn kerstfeest, als je dat gaat doen, en als je moet werken, ook veel plezier. Ik heb vandaag gewerkt, we waren maar met zijn 3en en bijna geen telefoon. Beter kan niet. Kun je nog eens wat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Jaap, ik kan je nog opgeven voor "Help mijn man is klusser" Succes joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Harvey Keitel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Jaap, heb je er een casco van gemaakt? Sjonge jonge. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Gordon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Jack Nicholson = erg goed. Maar ook een beetje oud inmiddels. Harvey Keitel is ook leuk. In de tussentijd wordt er hier heel zachtjes om een bank heen geslopen dus ik heb visite. Een lief klein muisje denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Rob Kamphues, die vind ik leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 En bouwval gezocht, daar zul je binnenkort ook zien. En ook hebben we 3 nieuwe radiatoren gekocht en de stroom moet aangepast. En de keuken is ook niet echt fraai. Het enige dat goed aan het huis was is de badkamer. (Op wat losse kitranden na) En nu ga ik heerlijk slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Jaap, welterusten. Het wordt vast een paleis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Jááá, ik weet een knapperd. Antonio Banderas. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Luitjes, ik ga zo mijn warme mandje opzoeken, Tenminste dat is de bedoeling. Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Originally posted by: Hannah1We zouden het droog houden vanavond....quote> Kijk dat bedoel ik nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Qua drank wel Hannah:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Dames, behave, anders gaan morgen de zadeltjes weer op de fietsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden