Mai Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Goeienavond Beetje rare, maar goede dag gehad Van treinstation Buitenpost via Blauferlaet naar Reaskuorre gewandeld Zo'8,5 km ongeveer, zonnetje erbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Zonnetjes, Van Harte Gefeliciteerd met je 6 maanden!!! :rose:6:camera::DB):rose:6:rose::DB):rose:6:rose::DB):rose:zes:rose::camera:6:present::DB)6:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Hoi Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ik heb vandaag de hele dag binnen gezeten. Morgen ga ik er wel weer op uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Reaskuorre? Ik tocht Blauhus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Hoi lieve allemaal, Weer thuis, Heerlijk gegeten, en heerlijk genoten van kinderen en kleinkinderen. Wat is dat toch een rijkdom! Rosa, nu nog niets gehoord van je halfjaarscontract? Zou je toch uiterlijk deze week moeten horen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Dat leit de oare kant op Hjoed de Wâlden Blauwe tent mag ik nog niet komme Goeie dag Had? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Originally posted by: rosa45Hoi Marjoquote> Hoi Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Marjo, dat wie in lange kuier, wol lekker mei sa`n sintsje derby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Haddock en Marjo, Graag vertaling erbij, kan ik misschien antwoorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Goeie dag, Mar. Nu onderuit op de bank. Ben weer weg, drukte hier. Doeoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Leker gewandeld in het zonnetje Rap! Langs Friesche plaatsnamen Fijn dat je een goede dag had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Hoi Rapilos, Nee nog steeds niets gehoord. Ik heb besloten om me er maar niet druk over te maken en te genieten van de Kerstdagen. Fijn dat je genoten hebt met je kinderen en kleinkinderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Oh, heerlijk Marjo, Hier ook even zon geweest, maar was snel weer weg. Harde wind, en buien. En ik kan het weten. Net naar huis gewandeld vanaf mijn kids. Eenzaam over de straten, door de oude donkere dorpskern. Niet zo heel erg hoor. Ben weer veilig thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Zal voor je duimen Rosa, Inderdaad, blijf maar positief denken, en genieten van het nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Advies van Laaf maar opgevolgd. Broodje hamburger met kaas, gebakken ei, mayo en surinaamse sambal gemaakt Noem het de Laafburger DAS LEKKEEER! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Nou Marcel, ik heb net heerlijk gegeten, maar als ik jou zo lees, zou ik bijna weer trek krijgen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Had ook al gegeten Rapilos, maar dit kon er nog wel bij heeft lavendel gezegd. Ik werd dus gedwongen:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ik zit nu wel iets.. ehm vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Nou ja, sla je het ontbijt toch gewoon over Marcel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Originally posted by: rosa45Ik heb vandaag de hele dag binnen gezeten.Morgen ga ik er wel weer op uit.quote> Nog wel wat leuks gedaan vandaag Rosa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ja, ik heb alle fotoalbums uit de kast getrokken en doorgebladerd. Zo leuk om te zien hoe mijn kinderen als baby, peuter, kleuter waren, alle vakanties die we gevierd hebben etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Oude tijden, herleven dan weer he. Heerlijk is dat! En de tijd gaat zooo snel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ja, de tijd gaat inderdaad snel. Mijn zoon is nu vuurwerk aan het bestellen via internet. Hij vindt 31 december de aller, allerleukste dag van het hele jaar. Ik daarentegen zou willen dat die dag al voorbij was en hij op 1 januari al zijn vingers en ogen nog heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ha,ha Rosa, Ja, dat herken ik. Toen mijn zoon,12 a13 jaar was, weet ik nog, dat hij al om 7.00 s,ochtends stond te trappelen om vuurwerk (lees rotjes) af te steken. Dat mocht niet van mij, terwijl al zijn vriendjes al de straat op waren. Ik liet hem pas gaan, als het officieel mocht, (10.00 of 12.00 uur, dat weet ik niet meer precies) Hij leek dan wel een raket, zo snel als hij dan naar buiten stoof. Maar ja, ook dat gaat vanzelf weer over. Hij is nu 33, en nergens geen last meer van:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden