Madeleine Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Wat ik me altijd heb afgevraagd; Is het Nederlands soms net zo slecht te begrijpen als het Vlaams? Moet iemand daar ook echt zijn best op doen, op het Nederlands, ABN zoals we het hier noemen, om het te begrijpen? (Geen aanval, slechts een oprechte vraag) Als deze winter zich verder doorzet, dan moet ik me, van mezelf, en van mijn eigen geweten, een sneeuwschep lenen of kopen en een zoutzak kopen, zodat ik mijn buuf ter ondersteuning kan zijn. Ik ben toch thuis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Originally posted by: Vlaamsmeisjepffffffffffffffffffffffffff jaaa hehe. met ene extra te own loaden..quote> I always load me own.De gunslinger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 No noch net Mar! D'r komt Swart Iis! Tnx Vlaamsche Dan gean we riden op é redens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Oh oh, daar komt son nr.1 aan, hij rookt. En ik doe 'n wijntje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 ey seg, as gij da gevulde kip zit te vreten en ik zit hier me eh boke me kaas... EN ik zit hier terwijl te proberen uit te leggen hoe ge ne film kunt zien... tja maaaaaaaaaaaaa performance moet ge deze avond nog zien he.. ennne ik ben lucy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 He, Mar, da's 'n goeie voor de kerstvreet, kastanjepuree! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Bijna vergeten. 紅の豚. Ja, die ken 'k wel. Een akelig filmpje die de opkomst van 't fascisme in Italië goed weergeeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Peopletjes, trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Nee Madeleine, ik ben gewoon in het AN opgevoed zelfs. Nu ja, wel met ge en gij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Zekers! Luiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Truste Madeleine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Trusten, mens. Vlaams hardop uitspreken, veel makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Haha Leine lief, is toch grappig al die dialecten. Maar Nina is moe en gaat nu slapen. miss nog juist een boekske van mr king on te ontspannen maar da is het dan wel weer voor vandaag. slaap lekker voor de lieve vrienden en de rest ook maar evenzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Totoro's 'Bus Stop' scene is zó geweldig. Er gebeurt niet zo heel veel, maar ik krijg er altijd kippenvel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Slaap lekker, deerneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Welterusten Lucy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Het is mss een beetje belachelijk Maar ik gaf de Playboy aan een vriend En nu hangt Tatjana levensgroot bij mij in de kamer Ze zeggen dat alles went... Het is de vraag waar aan je wilt wennen Da's toch hetzelfde Als mensen met (teveel) drank Of gokken weet ik veel of alles denken te weten Willen beslissen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Alles went behalve een vent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 'n vriend, jouw kamer: doe er wat an! Vrienden zat, toch? Of kamers? De simpele Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Mensen. Het is nog simpeler. Zo simpel, dat U er nooit opkomt. Al schijnt, dat de laatste tijd steeds meer te gebeuren.. Het maakt niet uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Met 'n wijf altoos gekijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Ja ja Had Dat komt wel goed De Slak.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Zij ge nu nog nie naar diee fim aan t zien?? ma ja ik moet nie veel つ着て見二の濃い身ららの身ら気地理かにまし父身かすらみしくちみきいみ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 nee nee da bedoede ik niet ik bedoelde, nu zit ik hier nog altojd rond te hangen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Zelfs in Google Translate kan ik er geen touw aan vastknopen, VM. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden