Madeleine Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Japans, Chinees... Het is mij om het even. Ik zie gekke tekentjes... Maar dat is heel lief, VM. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 @VM, Een aantal dagen terug had je 't over Nello en Patrasche. 't duurde even voordat 'k wist waar 'k 't van kende. En nu durf ik dat hier niet te vertellen. Iets te beschamend. Maar jij als Vlaamse weet vast wel waarvan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Google Translate herkent 't ook als Chinees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 en bor, ze gaan vast weer denken dat k gedronken heb, maar per toeval is da nie he.. nu nie dat ik me zo schitterend voel hoor, pffffffffffffffffffffffff niet dus.]]maar wat ik eerder al zei as't net kin sa 't it moat dan moat it mar sa't it kin hehe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Bor, dat kan in sommige woonplaatsen/gemeenten. In de woonplaats waar mijn broertje een paar jaar geleden woonde werd alles bezorgd, als ze het maar aanvroegen. Hij was lyrisch. Tja, dat soort luxe hebben we hier niet. Net als zondagsopening van een supermarkt. Ik stop en spontaan gooien ze de supermarkten op zondag open. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 ja gunn, en ik weet ook zeker dat jij de films van miyazaki kent.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Mijn Vlaams is ook bagger, maar vind deze wel mooi hoor! Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. Heel erg lekker simpel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Leintje, toch is japans heel anders dan chinees, kwa schrijven en uitspraak. hey maar gij gaat uw best doen he... moet, zeg ma da ik t gezegd heb.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 He, Dames, Heren ook! Een goedenmorgen! Ik heb lekker weekend! Pffffff, begin van de avond was nogal glibberig hier buiten. De straatglijer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Hee! We;k programma heb ik ook weer nodig om een filmke te bekijken VM, voor Performance? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Ha di Had........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Mijn buurvrouw van zeventig heeft vanmiddag het padje weer geveegd en gestrooid. En omdat mijn buurman op de hoek, die haar altijd heel goed hielp, verhuisd is, vind ik het mijn plicht dat ik haar help. Maar waarom is een vrouw, veertig jaar ouder dan ik ben, sneller met schep en zout dan ik ben? Het antwoord is dat het me eigenlijk niet interesseert of ik de trap afglijd, omdat ik nog jonge botten heb, die wel helen. Maar zou voor haar al iets meer zout en schep minded moeten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 movie maker microsft?? anders opzetten en dan vragen ze wel zoeken// Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Originally posted by: Vlaamsmeisjeja gunn,en ik weet ook zeker dat jij de films van miyazaki kent....quote> Eigenlijk ken ik er maar één. Nou ja, twee als we 't over Studio Gibli hebben. となりのトトロ en 火垂るの墓. Die laatste is echt een tranentrekker!'k was echt even ontdaan na 't zien van die film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Welterusten Borretje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 glijen, strooizout? hier is het niet eens koud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Okee Vlaamsche, ik ga kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Werkt niet op windows 7 Je had ooit iets anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Het heeft hier vandaag gesneeuwd (de hele dag, soms nat, soms echte sneeuw) en is hier in de avond onder nul geraakt. Is lekker glijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 ik wou een prentje van totoro doen maar da duurt te lang kent ge die me die varkens? en anders die in de lucht want miyazaki is vooral bekend voor zijn luchten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 He, Vlaamsche vrouw, en Mar en Leine, tetuurlijk, en Bor pitze, en de rest, en jah, snotterglad hier eerder, nu iets beter, maar ik ben thuis! Meissie werkte vandaag ook nog, dus we kunnen morgen lekker voor de kerstboodschappen, pffffffff (courtesy ofVM, dat pfff). De inkopert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Originally posted by: haddockHe, Vlaamsche vrouw, en Mar en Leine, tetuurlijk, en Bor pitze, en de rest, en jah, snotterglad hier eerder, nu iets beter, maar ik ben thuis!Meissie werkte vandaag ook nog, dus we kunnen morgen lekker voor de kerstboodschappen, pffffffff (courtesy ofVM, dat pfff).De inkopertquote> Hee KapiteinHoest op de vaartjonguh!Weet jij nog wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 pffffffffffffffffffffffffff jaaa hehe. nee da was nen andere ja ma wel ene die ze van te voren geven zenne. as ge diee film opzet dan vrage ze normaal me welke wilt ge da afspelen en dan kunt ge kiezen. en as die nie op uw pc staat dan vragen ze wilt ge da down loaden of nie. meestal zijn da altijd dezelfde dus ge kunt nie veel verkeerd doen met ene extra te own loaden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 ik weet wel wat: gjin swart iis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Man! Ik vreet hier gevulde kip Met kastanje chamoignons Njammie!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden