Spring naar bijdragen

vrijdag 21 december 2012

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 238
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenavond!

Jopie, fijn om je weer te lezen!

Ik wil eigenlijk wel naar bed, maar het is nog veel te vroeg voor een nachtbraker.

Heb ik trouwens verteld dat ik een nieuwe bril heb gekocht? Het moest. Mijn ogen waren dusdanig slecht geworden, dat het echt moest. Ik vertelde nog over mijn rechter oog, laatst een keer, en die blijkt dus echt extreem slecht te zijn. Dus ik ga van soms een bril, naar altijd een bril. Maar ik ben zo blij met mijn keuze! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: sieraad
Madeleine ik krijg ook een bril; een ouderdoms leesbril *kuch*quote>

Die kunnen tegenwoordig al net zo modieus zijn als de mijne zonder leesvensters. :D

Borretje, het is niet zo zwart wit als mensen zeggen. Het is niet zo dat je kunt stoppen als je wilt stoppen. Daar is veel moeite, durf, lef, talent etc. voor nodig. Jij kunt niet ten onder gaan aan dit probleem, omdat je weet wat het met je doet. En als het drinken van drie nu helpt, waarom dan even niet? Waarom dan streng zijn voor jezelf, als je ook weet dat je al geminderd hebt?

Momenteel heb ik gigantische hoofdpijn en ik merk zelf dat mijn woorden achter elkaar soms geen zin zijn, sorry daarvoor. (Ja, en ik ben eigenwijs genoeg om de pc niet af te sluiten en op bed te gaan)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

@ Jopie: fijn dat je er weer even was. De beste wensen terug. Ga goed!

@ Borrie en alle anderen: ik ga nu slapen. Meld me droog weer af. Welterusten allemaal en ik hoop dat we lekker zullen slapen.

Alleen de kerstkrans voor op de deur moet nog. Het kostte moeite.

Tot morgen.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...