sieraad Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Ah, okee borretje... ik begrijp het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Borretje... ik wilde je niet in verlegenheid brengen door te vragen naar aantallen. Ik begrijp maar al te goed dat iedere dag nuchter er één is om trots op te zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 En daar is JOOP! Lieve Joop De beste wensen En voor allen Geniet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Laat ik het zo zeggen, er valt niets te zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Goedenavond! Jopie, fijn om je weer te lezen! Ik wil eigenlijk wel naar bed, maar het is nog veel te vroeg voor een nachtbraker. Heb ik trouwens verteld dat ik een nieuwe bril heb gekocht? Het moest. Mijn ogen waren dusdanig slecht geworden, dat het echt moest. Ik vertelde nog over mijn rechter oog, laatst een keer, en die blijkt dus echt extreem slecht te zijn. Dus ik ga van soms een bril, naar altijd een bril. Maar ik ben zo blij met mijn keuze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 In ieder geval netjes dat je de controle hebt borretje. Met een dergelijke discipline kan ik me goed voorstellen dat stoppen ook wel gaat lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Originally posted by: borretjeMarjo, hoe is het met je?quote> Ja, quite allrightHet gaat zoals het gaatIk wil dat jij het redtWees Borretje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Originally posted by: JenOf ik blij ben dat de mens nog bestaat, weet ik ook niet zeker. Maar wel blij dat de wereld dat nog doet.quote> en Jen, ca vakes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Discipline in de zin van de maat weten te houden is ook een gift. En ik kan uit eigen ervaring beamen dat het kan als je echt wilt (én doet). En als je dan toch drinkt, vergeet er dan in ieder geval niet van te genieten, *_* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Madeleine ik krijg ook een bril; een ouderdoms leesbril *kuch* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Da's eerlijk Borretje Lat je dan je leven ***** door alle instanties Of ga je gewoon genieten En ben je Borretje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Ik ga slapen.... ~_~ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Boehhhh. goede avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Originally posted by: sieraadMadeleine ik krijg ook een bril; een ouderdoms leesbril *kuch*quote> Die kunnen tegenwoordig al net zo modieus zijn als de mijne zonder leesvensters. Borretje, het is niet zo zwart wit als mensen zeggen. Het is niet zo dat je kunt stoppen als je wilt stoppen. Daar is veel moeite, durf, lef, talent etc. voor nodig. Jij kunt niet ten onder gaan aan dit probleem, omdat je weet wat het met je doet. En als het drinken van drie nu helpt, waarom dan even niet? Waarom dan streng zijn voor jezelf, als je ook weet dat je al geminderd hebt? Momenteel heb ik gigantische hoofdpijn en ik merk zelf dat mijn woorden achter elkaar soms geen zin zijn, sorry daarvoor. (Ja, en ik ben eigenwijs genoeg om de pc niet af te sluiten en op bed te gaan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 even kijken of iedereen er nog is. ja hoor kan dus nu met een gerust hart naar bed. weltrusten frommeltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 ***** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Goedenavond allemaal, @ Jopie: fijn dat je er weer even was. De beste wensen terug. Ga goed! @ Borrie en alle anderen: ik ga nu slapen. Meld me droog weer af. Welterusten allemaal en ik hoop dat we lekker zullen slapen. Alleen de kerstkrans voor op de deur moet nog. Het kostte moeite. Tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Hee Lytse! Goed je te zien Hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 hey knorrepot alles onder controle???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Goeieavond allemaal Hoe is t hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Hee Parel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Heee Parel:heart: Long time no see, leuk dat je er ook even bent:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 witje d'r ook alles oke witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Hee Igor en alle andere ook natuurlijk. Hoe later de avond, hoe schoner het volk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Mwhaaa... Nee hoor Leuk je te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden