Spring naar bijdragen

Woensdag 26-12-2012

MarcelK1970

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Marcel, zelf heb ik dat ook hoor, nou heb ik het "gewoon" gegooit op de 0.0% en eigenlijk fluitend, woehahaha , maar relatief makkelijk gestopt. ook nooit verwacht hoor. Soms tuurlijk ook moeilijk mee. Maar denk dat iedereen ook zo verschillend in is hoor.

Niemand kan zeggen dat afkicken makkelijk is en het vergelijken met jezelf. Ik heb nooit echt ergens last mee gehad om te stoppen en heb ik eigenlijk alles wel geprobeerd en/of langere tijd gebruikt.

Maar het gewone roken............kwee nog nie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marcel, je geeft precies de reden aan waarom ik hier ook niet veel schrijf.

Daarnaast, ik wil niet meer drinken, ik hoef niet meer te drinken is een mantra geworden.

Financieel is het hier ook niet makkelijk, ik verbaas mij vaak over het feit dat ik het prettig vind om niet overbodige luxe te hebben. Heb met veel plezier de traditie kunnen behouden om onze dochter in het nieuw te steken met kerst. De vreugde op haar gezichtje was niet te omschrijven, ze zei mama, nu heb ik eens nieuwe kleren en geen 2e hands. Daar doe ik alles voor. Moet echter oppassen dat ik mezelf niet teveel wegcijfer, dat is bij mij een trigger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

marcel meestal heb ik ook geen moeite met het niet drinken (ligt aan m'n humeur) maar als het eenmaal in m'n koppie zit krijg ik het er niet uit. vandaag ga ik op visite en heb me voorgenomen om niet te drinken en hoe meer ze straks gaan aandringen hoe meer ik m'n hakken in het zand ga zetten :D ik neem zelfs een fles voor ze mee, die ligt al een paar dagen in de auto. ( jaja linke soep, maar als iets niet voor mij is kan ik er goed afblijven)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen!

Had gisteren een hele goeie ongecompliceerde vrij normale dag. Ben op bezoek gegaan bij een kennis. toen ze het later in de middag op een zuipen begon te zetten ben ik wel naar huis gegaan. Niet zozeer omdat ik mee wilde doen, maar werd er wel onrustig van;)

allemaal een goeie dag :heart:

en Sales welkom hier!

als het niet lukt dan zie ik je pb's wel verschijnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat laatst bij een collega, die ging om 3 uur s'middags aan een whiskey.

De normaal zeer vrolijke man veranderde in 2 whiskey's in een zeikende zeur die vond dat de hele wereld tegen hem was, dat iedereen naar hem keek, en dat hij overal de schuld van kreeg.

Hoezo een spiegel waar ik naar zat te kijken lol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik moet eerlijk toegeven dat ik blij ben dat ik niet meer rook. zo heeeeeel af en toe ruik ik nog wel eens aan een pakje en ben dan meteen genezen. bah wat stinkt het. maar dat is net als ik iemand ruik die naar alcohol stinkt, oooo wat erg. en de ander maar denken dat het niet opvalt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...