Esperanza Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Ik moet wel naar bed bor want, mijn man en ik hadden gepland om mijn schoonzusje in de vroege namiddag te bezoeken. Onze oudste broer heeft echter een surpriseparty verzorgd die morgenavond om 19.00 u. begint EN DAAR HEB IK SCHRIK VAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Jenneke als je er nog bij bent, ik hoop dat alles goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Ik kan het wel begrijpen. Kom ook zo maar binnenvallen. Welterusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Vertel borretje...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Welterusten Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Lieve bor., ik heb even terug gelezen. HET SPIJT ME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Het spijt me zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Maar met zijn gedachte ga ik morgen naar het feest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Of klinkt dat te eng ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 NEEN !!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Nu nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Maar, ik vrees voor morgenavond. Mijn man en ik zouden in de vroege voormiddag gaan maar nu blijkt er een surpriseparty te zijn, en daar heb ik schrik van bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Allez, we gaan slapen en nemen de gedachte mee van diegene die jou (ons) zo dierbaar is. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Allez, bij mijn weten eer ik hier toch wel iemand die heel belangrijk is geweest voor het forum en, nog steeds een groot voorbeeld is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Ik ga nu naar bed bor. Je verdriet, dat kan, denk ik, niemand begrijpen. Dat is eigen. WEL Bor, in zijn naam ga ik dat vanavond goed doen. Dikke bees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Esperanza, Het gaat je lukken, blijven komen, blijf iedere keer proberen die eerste te laten staan. En lukt dat een keer niet wanhoop dan niet maar probeer het binnen de perken te houden. Doe je naam eer aan Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Hey Esperanza, sorry dat ik niet antwoordde, maar was terug gaan slapen. Hou je goed he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Lenie, sterkte zowel met jezelf als met je neef! Sieraad dag 60 doe je toch maar wel hè top man!! Jen, wat een fijn nieuws toch je hondje weer terug veel succes bij de opvoeding maar gaat vast wel goed komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Als ik snel terugscroll zie ik die posting ook nergens staan Hannah Jammer zo'n aanval uit het niets. Je bent juist weer ondersteunend bezig zoals ik de laatste tijd lees. Jammer, jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Ik dacht al dat het aan mij lag, kan het bericht ook niet vinden, Sneu want mijn persoontje vind Hannah juist ondersteunend en helpend. Ondanks haar eigen sores, toch een woordje voor iedereen. Dus mij gaat het nut van dit bericht dan ook mijn verstand ietsie te boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden