gwen Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Oh Jen...die benzo's. Die heb ik helemaal verdrongen. Die gingen er ook in grote hoeveelheden doorheen. Tegen de zenuwen at ik die... Vreselijk ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Dat jullie het altijd zo verborgen hebben kunnen houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Johndoe, ik was altijd de meest dronken persoon op elk feestje. Op het laatst dronk ik alleen nog maar thuis. Ik heb zoveel vreselijke dingen uitgehaald. En dan weet ik de helft niet eens meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 En hoe ga/ging jij ermee om? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Ik heb ook van alles uitgehaald hoor John. Emails verstuurd en dergelijke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Ik vond het vreselijk, JD Maar had mezelf een "onverstoorbaar lak aan alles, onthecht imago" aangemeten. Maar ik ging kapot van schaamte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Herkenbaar Gwen. Wat heb ik veel foute dingen gedaan en gezegd. Mijn ervaring is dat er me veel vergeven werd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 60 ... en wel eens een knal op mijn dronken snuit gehad vanwege te grove grappen... (wel goeie grappen, al zeg ik het zelf *_+) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Maar dat is langzaam weggegaan die schaamte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Jen, dat heb ik ook, tot mijn verbazing, vaak meegemaakt. Nu ik meer begrijp van verslaving, kan ik compassie voelen voor mijn medeverslaafde. Maar ook niet altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Haha!.. op ned 2 is een docu uit 2014, zegt mijn tv-gids...*_* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 hahhaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Johndoe, dat is toch wel snel weggegaan, het schaamtegevoel. Vooral omdat de omgeving zag hoe bereid ik was te werken aan mijn verslaving. En hoe ongelukkig en ziek ik was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Abfab op 3. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Ah ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Ik heb alleen mijn familie en ex-man werkelijk zaken misdaan. Dat zijn mensen die veel vergeven, denk ik, familie. De schaamte verdwijnt, omdat je andere zaken in de plaats stelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Oja ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diana Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Ik heb niets teruggelezen. Sorry daarvoor. Dag twee is ook gelukt. Stik chagrijnig en prikkelbaar en met mega hoofdpijn, Is dat normaal hoofdpijn? Was trouwens vandaag wel sinds hele lange rijd dat i kniet wakker werd met droge strot. Kliniek heeft gebeld en ze bellen morgen terug voor het maken voor afspraak intake. Uitkomst van gesprek vandaag is dat ik bij ze op mijn plek ben. Vind het wat dubbel nieuws, maar zal wel positief zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 ik was dan weer te beschaamd om me dronken te laten zien dus wachtte ik tot iedereen al halfdronken was of dronk ik alleen en zo dacht ik dat niemand zag dat ik te veel gedronken had blijkt in feite niet steeds zo geweest te zijn... ik worstel nu nog steeds om naar buiten te komen met mijn probleem zelfs in kringen die veilig zouden moeten voelen mijn schaamte ligt dicht tegen mijn trots en die opzij zetten kost me enorm veel moeite hey, JohnDoe, ik vind dat je heel wijze vragen stelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 wow Diana, je symptomen liegen er niet om dat is puur ontgiften! met andere woorden: heel normaal en verwacht je er nog maar enkele dagen aan veel water drinken, simpel maar efficiënt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Diana, Een mega hoofdpijn, is zeker normaal na 2 dagen. Je bent aan het ontgiften!! Drink veel water, dat helpt beslist om alles schoon te spoelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 @lavendel Thanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diana Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 @lavendel1 , dan weet ik nu tenminste zeker dat het niet voor niets is en dat het goed is dat ik deze stap heb genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 @diana Heb ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diana Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Ja, zal veel water drinken. Bedankt voor de tip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden