rosa45 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Een beetje strijden, accepteren, doorspoelen? ik denk niet dat dat gaat lukken, te halfslachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ik ben te bed, morgen een drukke en spannende dag. Succes Irun en Rosa. Jen mop, maak het niet te vroeg;) Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Marcel, waarom geloof jij eigenlijk niet in pillen, da's toch gewoon pure chemie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Gewoon alles aanpakken waar je denkt baat bij te hebben Rosa, en vooral stoppen met het bedenken van hoe nou en gewoon beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Oh hij is weg. Sloppel maat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ik geloof niet in pillen bij mezelf, ik heb camprall geprobeerd de eerste keer en het hielp me niets. Verder ben ik er van overtuigd dat pillen kunnen helpen al was het maar vanwege de geestelijke steun die iemand er van ervaart. Maar ik neem ook geen asperine, of ik moet half dood op bed liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Bedankt voor je advies, Marcel:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Echt weg nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ik ook, slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 bedankt Marcel, lekker slapen, morgen gezond weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 peopeletjes, zijn Jen en ik alleen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Spooky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 nou Jen, we moeten het samen doen. Vertel: Hoe zit jij er nu bij? ( Ik zit in mijn woonkamer, koloniaalhouten meubels, kaarzen aan, hond aan mijn voeten..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ik las even: laarzen aan. Ik zit ook in mijn living. Of lig eerder. Op de goedkope tweedehands leerlijkende bank. Tv aan. Oude hond aan mijn voeten. Asbak overvol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 nou nee, kaarzen aan, nep leren stoelen, radio aan en JONGE hond aan mijn voeten.( Woef is pas 1 jaar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Op de tv meldt men dat Kim De Gelder toch geen stemmen hoorde in zijn hoofd. Ik geef toe dat ik constant stemmen hoor, want ik babbel aldoor met mezelf. Ben ik nu zot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Weet t niet, heb je gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ik zeg net dat ik aldoor met mezelf babbel. Daarvoor hoef ik echt niet te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Wat babbel je met jouzelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ik babbel meestal in het meervoud. "Wat zullen we vandaag eens gaan doen, Jen?'' Dat soort ongein. Is dat abnormaal dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Dat weet ik niet: Babbel je in meervoud omdat je iets samen wilt doen? Of babbel je uit eenzaamheidheid omdat je iets graag samen wilt doen? KEYWORD is; SAMEN doen lukt dat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Het zal wellicht eenzaamheid zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Het kan beide kanten op, meisje en: ben je eenzaam? Of ben je sterk, autonomoon en in staat voor zichzelf te zorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ik kies maar voor het tweede denk ik. Pas je op met die combinatie van kaarsen en koloniale meubels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 llly's 2013, succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden