Yvonne Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Goedemorgen luitjes. Koffie staat klaar, thee ook. Het is nog hartstikke donker, maar droog als ik me niet vergis. Ik ga lekker een bakje inschenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Zie dat Jen haar hond terug heeft, een hele stap Jen. Fijn dat jullie hulp van die gedragstherapeut krijgen erbij. Overigens ook goede morgen Jen en Sha.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Goedemorgen Yvonne, Doe maar een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Jen wat fijn dat jullie de hond terug hebben gehaald, volhouden hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Goedemorgen Kameleon, staat al voor je klaar hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Morning girls mijn laatste werkdag van 2012 vandaag tenminste, als het goed is moeten ze niet voor woensdag nog gaan bellen omdat ze omhoog zitten maar vooralsnog ga ik ervan uit dat het vandaag mijn laatste dagje is nu eerst inderdaad koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Hihi Jen is al lang weer weg zie ik nu... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Oh, wat lekker Sha, beloven het ook een beetje rustige dagen voor je te worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Zat even gisteren terug te scrollen zit te zoeken naar Jen en hond? komt anders zometeen wel want ik bleef hangen op de laatste blz's Von, ik denk wel dat het rustige dagen worden eerlijk gezegd vind ik het helemaal prima best druk jaar geweest dus even pas op de plaats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Mooi, Ik ga lekker douchen en een rondje met de hond doen. Koffie en thee in de warmhoudkannen voor wie straks trek mocht hebben. Iedereen een fijne dag verder. Laterrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Goedemorgen Sha, Heerlijk een paar dagen vrij in het vooruitzicht:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Marcel, vandaag 4 maanden no alcohol Dinah, vandaag je 13e droge maand voor beide een dikke voor deze prestatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Fijne dag vandaag Vonneke! Ja lekker paar dagen vrij Kameleon kan ik mooi mijn zonden van het afgelopen jaar overdenken als ik die al heb...vast wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Heb even teruggelezen: Lenie, ik heb met je te doen hoop dat je hebt kunnen slapen en niet bent wakker gebeld. Heel veel sterkte meis:present: Wat de laatste bladzijden betreft, uit het niets wordt er iemand van alles toegewenst, snap niet waar dat nu voor nodig is. Laat iedereen toch in zijn eigenwaarde. Probeer OMA eens thuis te laten, maakt een gesprek aangenamer;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Ach Sha, laat de zonden daar waar ze zijn, je hebt vast je lering er al uit getrokken, Jou een beetje kennende:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Marcel top, je gaat goed!! Dinah je bent een pracht vrouw, veel plezier in de Efteling vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Kameleon, heb je inderdaad gelijk in wat mij betreft ik denk maar zo 'weer wijzer geworden afgelopen jaar' hier nu als een speer de pc uit had al onder de douche willen staan nou ja, ik ruik mezelf toch niet meer als ik straks thuis kom gister ook uitgebreid eronder gestaan dus denk dat ik deze ochtend maar eens oversla sowieso ga ik altijd onder de douche bij thuiskomst uit mijn werk want dat wil je niet weten hoe ik soms thuis kom (poppetje die z'n neus dicht knijpt ) fijne dag gefrummelde maak er wat van deze dag komt namelijk niet meer terug! zoefffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Fijne werk dag Sha:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 goede morgen frummels. dinah en marcel en marc toppie zo en nu koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Goeiemorgen mensen, tijd om iedereen wakker te maken hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Goedemorgen Igor, Smaakt goed he, die koffie van Yvonne:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 goedemorgen Jen, rammel jij even met de bel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 ja, maar een oliebol erbij zou wel lekker zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 bah, zo vroeg op de dag een oliebol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Zo vroeg hoef ik ook nog geen oliebol, wel een bak yoghurt met kiwi en muesli:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden