lavendel1 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 maar waar staat dat recept nu van Dinah's blauwe taart!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Maar ze kan er toch ook nix aan doen dat er dieven zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 pfoe, we zitten erg vol. eerst maar eens een koppie doen. de nieuwe vriendin van zoon-lief komt zo langs voor het eerst. ik heb nog nooit z'n slaapkamer zo opgeruimd en schoon gezien. ik vind het nu al een leuke meid.. :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 haha.. nee, dat kan ze ook niet, Kan weer relativeren, dank je Bam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Marjo ik las geloof ik dat je je kippels weg hebt gedaan. Mis je ze niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Bol, hou je m ff op de hoogte. Heb hier geen tv, ohh die tussenstand kan ik vast ook via internet vinden zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Vlgs mij heb ik het darten gevonden! Solly voor off topic maar kijken naar die lallende supportes is me ook wat hoor. Doeiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Gaan jullie nou ook allemaal naar dat stomme pylkjegooien kijken? Nou, gezellig! Ja Ferry, ik woon redelijk in de natuur Wel weer elders inmiddels dan destijds Ja, Bol, ik mis mijn kippels wel Eerste ochtend stond ik al na het ontwaken op mijn klompjes vreemd te kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diana Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Horen maagklachten bij ontwenningsverschijnselen? Zit op vandaag op mijn vijfde dag en heb nu een sinds een paar dagen echt last van mijn maag. Brandend maagzuur ook in mijn keel en misselijk. Voelt niet echt fijn. Hoofdpijn en vermoeidheid dat dat ontwenningsverschijnselen zijn dat vind ik logisch, maar dat ik nu ( weer) last krijg van mijn maag, vind ik vreemd. Heb eerder last gehad van mijn maag, maar dat vond ik logisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Neem je toch een Rennie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Ja dat zal best wel Marjo, en geen verse eitjes meer. Bam. v. Gerwen tegen Wade, en v. Gerwen staat weer voor. Wat is die kerel goed zeg, niet meer normaal. Vanavond nog Taylor tegen v. Barneveld. mag hopen dat Taylor wint en dat v. Gerwen tegen Taylor moet spelen. Dat zou vet zijn. Taylor al 15x wereldkamp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Wrijven helpt niet... Maare, ja je kunt vast last krijgen van je maag. Veel water drinken, niet teveel zoete bagger, zoals cola etc. Teveel koffie kan een mens ook slecht bekomen. Kopje thee met eetje honing wil wel es helpen. Kijk niet raar op als je van van alles last krijgt; het gaat over, ook al duurt het soms even. En ja Mar, ff stomme pijltjes gooien kijken. Ik wil ook graag kippen. Vlgd jaar, in de zomer. Lijkt me zo gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diana Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Ja dat doe ik ook, slik er al een aantal weg op een dag, maar was meer de vraag of dit ook er bijhoort en dus ook weer overgaat of dat de kans aanwezig is dat een maagontsteking de kop op steekt. Anders kan ik wel weer een afspraak maken met huisarts denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Hee Bam! Hoest met het oerwoud daar bij jullie? Je zou daar prima koppen kunnen houden Leuk joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Diana een paar slokken lauwe melk wil bij mij nog wel eens helpen;) O Dian maagzuur is meestal een geirriteerde maagwand. Veel zachte en niet gekruide dingen eten b.v. pasta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Ja Bol, ik zie het, heb het gevonden op internet. Jij nog gefeliciteerd met je drie jaar. Fran wist nog dat je rond de kerst bent gestopt. Topperrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Dank Bammie, en geef je vrouw maar eens een dikke knuffel van mij. Heeft ze wel verdiend hé met zo'n goed geheugen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Das geen oerwoud meer. Samen met mebroer ons een paar x heeeel kwaad gemaakt, dat schiet op. Samen met Fran braaf bijna elke avond springbalsemien leggen en sterke mannetjes een grasveld aan laten leggen. Ik word een dagje ouder...tsssssss. Ben nu herstellende van peesontsteking, oftewel een tennisarm links. Ik tennis helegaar niet:huh: Beetje te enthousiast geweest met slepen van zware tegels enzo. Maar goed, de fysio werpt zijn vruchten af. Ik vind het geweldig op de tuin, ben er nu ook regelmatig. Dan latten Fran en ik:D Heel gezond voor de relatie, kan ik iedereen aanraden, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 @diana heb je veel vruchtensappen gedronken? dan krijg ik het altijd heel erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Morgen Bol, doe ik morgen voor je:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Gaaf Bam! Klinkt okidoki En doe dan ook eens rustig je Maar goed, je houdt de fysio aan 't werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Scheeltje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Gaaf hoor datb darten, die gast gooit een negen darter en bijna nog één. Poeh hee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Scheeltje Mar. Ja die man moet toch ook door de tijd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diana Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 @JohnDoe, nee, ik drink bijna geen vruchtensappen. Maar het zal wel weer overgaan. En lang leve de uitvinding van de rennie. Morgen een feestje wat was afgesproken toen ik nog niet was gestopt, zie er wel wat tegenop, maar lieg nu in elk geval niet als ik zeg dat ik last heb van mijn maag en geen alcohol kan drinken. Zitten gelukkig wel meer niet drinkers tussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden