Spring naar bijdragen

Maandag 31 december


mark

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Nog niet bijgelezen, maar allereerst: voor het eerst sinds mensenheugenis heb ik me gisteren niet droog afgemeld. Ik was het wel hoor. Intensief dagje uit gehad, gewandeld, meer geglibberd, langs de Waal in de storm. Lang leve mijn nordic walking stokken!

Vandaag ben ik, net als gisteren, behoorlijk brak. Vanmiddag toch naar schoonma en voor de rest maar rustig aan doen.

Nu eerst even bijlezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 417
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Kameo: mooi bericht over stiltepunten.

Deze tijd vraagt echt om terugkijken en wensen voor de komende tijd. Iemand schreef op het forum dat ze/hij niet wachtte tot het nieuwe jaar, maar begon zodra het nodig was. Dat lijkt mij ook het beste. We blijven oefenen, ons hele leven lang!

@ BamBam: lekker muziekje en fijn dat je je kunt realiseren dat je al zoveel goede dagen hebt. Dat er nog maar vele mogen volgen.

@ Zon: als dat toch eens zou kunnen, gezonde kinderen.

Ik vind het zo goed van je dat het je lukt AdB te zijn. Ik hoop dat jullie kracht naar kruis krijgen, zoals ze in de katholieke kerk zeggen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Jopie: dat is niet falen, dat heet "tactisch terugtrekken". Pas goed op jezelf!

@ Nien: wat een verschil toch met toen ik je net las.

@ Emma: voor jou geldt dat ook. En trouwens voor mezelf.

Wat hebben we veel geleerd het afgelopen jaar. Stug doorgaan op het goede, ingeslagen pad. Dat wens ik voor alle frummers. Komt er nog puin voor onze voeten, dan ruimen we het op, voor zover het kan en laten het achter ons.

Met Tine breien we steek voor steek aan een goede werkelijkheid.

@ Mark: jij bent ook al zo goed bezig. Inderdaad lijkt me, je eerst nu richten op je opname. Nu je goed laven aan de kinderen. Wat zullen ze blij zijn dat je de stap gezet hebt, als ze zich dat in de toekomst kunnen realiseren.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Snoep: laat jezelf niet in de steek. Je bent het waard om voor jezelf te knokken!

Is dit voor jou dan de bodem van de put, waardoor je weer zeker weet dat je echt niet moet drinken?

Ik hoop het zo voor je. Onthoudt dit goed en stop ermee, met de drank dan!

Sterkte lieve Snoep!:present:

Ik moet nu aan de slag, ben al een paar keer geroepen.

Niet stressen vandaag. Als er iets niet in huis is: jammer dan.

Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als eerste wil ik iedereen een fijne avond wensen en de aller beste wensen voor het nieuwe jaar!!

m'n mannen gaan vanavond op hun manier oud jaar vieren, en ik zit m'n tijd wel uit...mooi rustig een beetje tv kijken.

Snoep.. sterkte mop..xxx

ga er voor oke?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Smikkie
Snoep............Je hebt mij gezien/pics mn leven.
Ik snap je wel. Maar vanuit katers kan niemand iets beslissen.
Geef om je , je bent een pracht mens.
Zag mezelf vorige week posten, schaamde me dood nuchter. Maar wel dankzij frummers van hier wakker geschud, kan jij ook toelaten.
Als ik het kan, kan jij het ook, wedden?
We gaan er voor meis, dan maar nuchter en saai he?quote>


Lieve Smik,

Allesbehalve saai. Daar was ik ook zo bang voor, dat ik saai zou worden maar niets is minder waar.
Juist mét alcohol ben je saai, vervelend, flauw enz. enz.
Je gaat goed, Smik.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, rare middag zeg,

Vanochtend bij een adresje gewerkt.

Gefietst 20 min. naar de volgende mevrouw,

Ben daar vast, zou daar vanmiddag gaan werken om nieuwjaarsdag in te halen.

Anders krijg ik niets betaald.

Had het ook voor haar opgeschreven, dat ik 31 dec. zou komen.

Nou, er werd mooi niet open gedaan.

Keek door het raam, haar stoel was leeg, kon gedeeltelijk in de slaapkamer kijken, de gordijnen leken half dicht, en bed niet opgemaakt.

4 keer gebeld aan de deur, op raam geklopt, en toen maar naar huis gegaan.

Van daar uit, nog eens met de telefoon gebeld.

Wordt niet opgenomen.

Thuiszorg gebeld, en het doorgegeven.

Zeggen ze; nou, misschien krijg je wel een uur uitbetaald, tenzij, zij tekent voor 3.5 uur.

Ik vind, dat ze dat dan maar moet doen, heb het duidelijk doorgegeven, en heb zelf ook alles opzij gezet, om te kunnen werken.

En...vandaag, mijn laatste dag he,

Morgen gaar alle alcohol er uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga hartstikke goed Rapi.

Wie had dat gedacht he, ik in ieder geval niet.

Ben heel gelukkig en mis de drank niet. Daarvoor is er teveel kapot gegaan, gelukkig is er ook veel hersteld maar toch.

Ja betere arbeidsvoorwaarden, jij krijgt dat ook wel hoor, veel geduld heb je er voor nodig maar dan heb je ook wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emma:present:

Nien, de tandarts heeft ook gelijk.!

Ik heb naast mijn thuiszorg o.a. nog een schoonheidssalon.

Soms komen mensen ook gewoon niet opdagen.

Vaak voor een behandeling van 1 uur of meer.

We hebben wel eens een tijdje gehad, dat we daar ook een rekening voor stuurde van 50%

9 van de 10 kwam vervolgens helemaal niet meer opdagen,of werden heel boos.

(we zijn al jaren klant, dat kan iedereen toch wel eens overkomen!)

Dus zo raakte we klanten kwijt, en zijn daar weer mee gestopt.

Maar wel erg he..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De draad doorgelezen, is mooi, houden zo in het nieuwe jaar!

Can I join the club of the sleepless?

Opvallend hoeveel mensen slecht/weinig geslapen hebben.

Zou dat toch door de laatste nacht van dit jaar komen?

Ik kon niet inslapen, kreeg geen rust in mijn hoofd, moest het afval van jarenlang roken eruit hoesten en kreeg last van maagzuur, slecht combinatie.

Moest denken aan de adviezen daarover, gisteren.

Ik heb tabletten v.d. altijd verrassende drogisten die helpen normaal goed, maar moest er nu 3 nemen.

Gezocht in mijn medicijnenla en vond idd de bruistabletten van vorige stoppogingen die helpen tegen vastzittend slijm. Sorry, geen fris praatje, maar het drukt je wel met je neus op de feiten. Net als dat maagzuur trouwens.

Ook maar een Egyp. inslaappilletje. Hielp niet. Om 4 uur nog maar eens 1 en tegen 5 uur sliep ik eindelijk.

Het zal ook wel hebben meegespeeld dat ik gisteren rustig aan met de wijn heb gedaan. Had ineens geen zin meer om verder te drinken.

Na zo'n 10 dagen zat de slechte gewoonte er weer in en dat wil ik niet meer en ga, nu die rare dagen bjna om zijn mijn leven weer eens beteren.

Ik heb nog getwijfeld of ik naar het forum zou gaan, maar schakel 's nachts de pc en tel. helemaal uit en moet dus weer opstarten.

En idd zeer harde wind.

Als ik geweten had dat het hier lekker druk was, had ik dat zeker gedaan.

Om 10 uur wakker v.d. knallen en dat gaat nog steeds door, van die zware.

Zeer irritant.

Roosters en ogen dicht gedaan en verder geslapen, hoewel ook de kerkklokken een paar keer geluid hebben, die maken ook een zeer zwaar geluid. Vraag me af of er meerdere begrafenissen zijn, kan me niet voorstellen dat er iemand op oudjaar gaat trouwen.

Uiteindelijk werd ik over 2 en wakker, nou ja, wakker!!

Die pillen werkten nu wel. Opgestaan gedouched en haar gewassen, pot thee leeggedronken en hier bijgelezen.

Alles om maar mijn ritme te veranderen i.v.m. stoppen met roken.

Nu een tosti kaas als ontbijt en hoop dat mijn haar dan droog is, ga ik toch maar even naar het stadje om wat boodschappen te doen.

Ben al 8 dagen niet meer in een winkel geweest vanwege niet in de verleiding komen.

Travel, ben je al weer beter? Pas op met naar buiten gaan om middernacht.

Straks kom ik nog wel weer terug want er gaat momenteel een positieve kracht uit van het forum en dat kan ik wel gebruiken.

Vind oudjaar "erger" dan kerst en mijn verjaardag samen.

Zeker als je alleen bent.

Kunsie

er zijn heel veel mensen die met kerst alleen eten, maar die melden dat kennelijk niet. Ik zelf geef eerlijk toe dat het toch een soort van:

ik ben niet gewenst gevoel geeft.

Mss daarom.

Een paar mnd. geleden heb ik hier een oproep gedaan aan mensen die moeite hadden met de feestdagen omdat ze alleen zijn, om samen een reisje of zo te maken, maar er kwam geen reactie op.

Volgend jaar mss?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net toch twee uurtjes geslapen, dwars door het vuurwerk heen:D

Strakjes met dochter de keuken in wat hapjes maken, niet veel gewoon voor de gezelligheid.

Onze hond is nu bang voor het vuurwerk, zo n rotjong heeft het naar hem toe gegooid, zeg je er wat van lachen ze je vierkant uit grr..

Snoep fijn je te lezen, goede beslissing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...