krekel Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 He Kameleon! was net nog de enige ingelogde;) ja heerlijk geslapen. Heb jij nog wat kunnen slapen? morgen Igor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Stiltepuntje Wonderlijke dagen zo na de Kerst; tijd die uitnodigt om stil te staan bij wat er was, waar je nu staat en wat zich - misschien - nieuw aandient. Om een nieuw idee of inval op te vangen heb je een schaal nodig, een ruimte in jezelf, waaruit je eerst maar eens alle ruis-van-buiten weert. Vervolgens heb je alles wat al richting en vorm heeft, vastgepakt, bekeken, benoemd en naast je neer gelegd: 'zo was het, de afgelopen tijd'. Wat er dan nog in je leeft, als aftreksel van je leven tot nu toe, is een ongericht mengsel van gevoelens, verlangens en vage ideeën. Lukt het om deze 'chaos' even met rust te laten en te kijken wat zich aandient? Wat komt bovendrijven, wat zinkt naar de bodem, welk 'kruid' valt erin? Het wezenlijke begint soms met een zacht gefluister, een onzichtbaar snufje... Ik gun jullie (en je kinderen!) in het komend jaar veel stiltepuntjes: via verveling, dagdromen, mijmeren, bidden, adem, mediteren of hoe dan ook. De wereld heeft ze nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Goedemorgen Krekel, Nee niet echt, maar dat geeft niet, heb dan toch gerust. Straks even lekker douchen om de dag fris en fruitig te beginnen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Heb je grote plannen voor vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Nee hoor, gezellig met ons drieen het jaar uitzitten, dan vuurwerk en voor de rest zien we wel. Vandaag nog een vriendin op de koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Das goed te overzien.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Heb jij plannen Krekel? Goedemorgen Sofie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Sofie, die zijn niet door mijzelf geschreven hoor, ik krijg die op de mail, vaak komen ze binnen op het moment dat ik ze nodig heb, toeval...geloof ik niet in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Veel dingen te doen en blijf een beetje thuis, maar ga het volgend jaar wel anders aanpakken...Ervaar het toch wel als wat ongezellig om alleen te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Dat kan ik mij heel goed voorstellen krekel, Maar je gaat goed toch? Super hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 ja... wat drank betreft gaat het erg goed, heb het zooo ontzettend gehad en ben erg geschrokken van mn laatste klap. Wil echt volgend jaar terugkijken op wat ik heb neergezet en niet meer op terugvallen.. Wat confronterende dagen, misschien ook wel goed, zoals jij dat ook schreef... merkte gisteren dat er wat verwijt zit in het alleen zijn en dat is geen goeie.. Het zal mn uitgangspunt moeten worden... ik ga uitloggen, fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Krekel, je hebt bewezen dat je genoeg wilskracht hebt, als je die kracht om weet te buigen naar zaken die goed voor je zijn, dan komt de rest vanzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Zo ervaar ik dat ook Sofie, daarnaast is het belangrijk jezelf niet te verliezen in de diepe poel waarin emoties de overhand hebben, ik blijf oefenen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 ja Kameleon..... lief dat je dat zegt, dat denk ik ook! fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Krekel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Herman Brood!!! ROCK N ROLL JUNKIE. Saterday Night. Weergaloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Een goede morgen luitjes, pfoei hé, hier ook al uren wakker. Veel tijd om mijn zonder te overdenken. Zo ik lees ben ik niet de enige slapeloze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Bammetje, da's nog eens een knaller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Wat je zegt Tien. En dan eindigen door van het Hilton te springen. Boem, splets, aaaarrrggghhh. Goor. Yihaaaaaaaaaaa. De dag is begonnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Heb zegge en schrijve 4 uurtjes geslapen, maar ben fit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Staat er in Goor ook een Hilton dan? LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Kame, ik ook zoiets. Echt fit ben ik niet, ik stuiter meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Goedemorgen frummers, De laatste dag van 2012, even terugblikken naar de hoogtepunten. Mijn hoogtepunt was stoppen met alcohol d.m.v. baclofen. Mijn doel voor 2013, deze weg genaamd de baclofenweg blijven volgen om droog te blijven. Ik wens iedereen een hele goede jaarswisseling en een droog en gezond 2013. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Vandaag nog wat uurtjes pakken dan? Lukt mij vandaag niet, krijg bezoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Mooi! En van die dagen heb ik er vele in mijn nuchtere leven. Onbetaalbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden