bolletje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Ik was helemaal in slaap gekukeld:angry: maar werd door een harde knal wakker, en dat was ik niet zelf hoor. Nou eerst even Puck uitlaten want anders kan ik ze dadelijk van de straat schrapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Nee toch Gunn? Ik snap je ff niet denk ik.............zie dat je een grapje maakt, maar ik ben niet meer zo snugger na 35 jaar drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Wat gaat het goed met iedereen. Ik zit nu met ouders appelflappen samen met brie en filet american te eten lekker met chocomel...heerlijk alles door elkaar heen. Ik ga me niet afzonderen op de laptop de hele tijd. Toch iedereen de beste wensen wensen. Ik ben vannacht ergens weer thuis en kom dan nog even kijken. Nu weer sociaal doen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 @Kunsie, Nou, als 't aan je onderschrift ligt, stop je pas over een jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 via de app ontzettende ruzie met relatie...wat er nog van over is is maar goed dat ik nu geen wijn in huis heb moet echt weer even rustig worden..en ook daar een einde aan maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 En niemand, en ikzelf ook niet, heeft dat opgemerkt:D Ga het meteen veranderen!! Bedankt voor de tip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Originally posted by: Gunn@Kunsie,Nou, als 't aan je onderschrift ligt, stop je pas over een jaar. quote> haha..kunsie heb je gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Gezellig met vriendinneke thuis, denk aan jullie, en ik ben er nog hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Oeps Hoe kan ik t goed maken Jopie???? Ja fijn he, vanavond alleen maar we zijn toch met elkaar en hebben er gelukkig geen borrel om nodig Ole... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Haahaa, je zou het bijna denken Snoep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Snoepje, zeg eens na........ uuuusfrabhaaaaaaa en ademen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Jopie, forever Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Nog een klein kwartiertje.. Dan moet ik de rest wegkieperen. Pfff.Zonde, maar heb het beloofd. Ja, weet, het heus wel. Is niet zonde. Aftellen dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Nou, 'k ga met een pot kamillethee 't nieuwe jaar in. Vorig jaar had 'k er al acht halve liters bier in m'n mik zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Pfffffffffff heb ik ff mazzel tis me nogal wat zeg.... Uur masseren, voor je dansen of jou afwas doen Gelukkig heb ik genoeg kredits bij je ben ik blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Nou nee Jopie, Dat kan ik toch niet maken zeg, Stel, dat er mensen beneden lopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 't is ineens a-ke-lig stil buiten...! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hee twinny Sorry hoor maar ik ga je dus nu niet zielig vinden he... Ik vind t zelfs irritant dat je hier meld dat je t weg moet gooien We zitten hier allemaal ons best te doen deze avond droog door te komen nl Morgen wil ik je met alle liefde ondersteunen als je t lastig hebt Heel graag zelfs, maar voor nu... doe lekker nog ff je ding, zonder ons Twinny:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss QUEEN!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Helahola!! Nog tien minuten! Wie doet ermee? We gaan staan op de stoel blij, trots en kin vooruit en dan.......................... heel snel bedenken wat voor kleur vuurwerk we willen hebben!! ik kies voor Rood We klappen in de handen en juichen heel hard ons zelfgemaakte vuurwerk toe. en mijn bijbehorende wens is.................... dat we mogen leren genieten in 2013! Voor iedereen alvast een hele dikke knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 ik kies voor geel als de zon voor warmte, blijzijn en zo droog als je wilt in 2013:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Originally posted by: witteYesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss QUEEN!!!!!!!!!!!!quote> Ik hoorde laatst dat Brian May een doctoraat in astro-physica heeft. Slimme gozer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 jij wel hoor Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 wittje, LadyJane, Rapi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 hier loopt iemand zn klok voor pfffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden