igor Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 goede morgen frummels. de koffie loopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 jongens opstaan. er zijn er toch wel wat die moeten werken??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 jullie kunnen niet het nieuwe jaar beginnen met verslapen. dat hoort niet bij goede voornemens hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Goedemorgen, 'k was al op, simpelweg omdat 'k niet heb geslapen. Een kop thee maar eerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Goedemorgen Igor Hier ad koffie en dan ad slag...wel weer paar uur id auto. Kerstboom staat nog steeds volop na vier weken, is zonder kluit, tis wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 ja jonges loop maar door hoor. de koffie is klaar. brood moeten jullie zelf smeren door de week. dat is m'n voornemen voor het nieuwe jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Ja ik moet zo werken, zit met boterham achter de pc. Geen tijd voor eigen koffie is hier al verse... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 gunn en waarom heb je niet geslapen? had je ook wel even koffie kunnen zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Heb een ooglid ontsteking, heb ik zo af en toe. Oog lid is helemaal dik haarzakje is opgezet. Na het werk even de dokter opzoeken... al zo laat!!! mpoet nu offline en werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 ja erik de koffie is klaar, maar wil je de volgende keer eerst je mond leegeten voordat je schreeuwt? jakkie allemaal stukjes op m'n scherm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 @Igor, Ik ging dan weer in, dan weer uit bed in de hoop de slaap te vatten, maar alas. En toen 'k de PC aanzette, bleek de draad al te zijn geopend. Dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Eigenlijk komt 't goed uit, want ik bedenk me nu pas dat ik gister vergeten was de vuilnisbak voor te zetten. Dat kan ik nu nog doen. Anders had 'k weer twee weken met een ruftende bak gezeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Goedemorgen Ben opgestaan Igor! Je was zo aan het roepen:D Gunn, wat zal dat een lange nacht zijn geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 nou gunn dat wordt een lange dag. kun je wel veel doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 @Kameleon, Verkwikkend was 't niet echt, nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Gunn, den k maar zo, er komen nog heel veel nachten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 goeiemorgen! wat een luxe de vuilnis voorzetten.. Wij hebben een nieuw stadssysteem: met pas en zak een kliometer lopen om het in een bakje te storten waardoor het vuilnis ondergronds meestal te laat wordt opgehaald met een soort kraan. Waardoor je pas geweigerd wordt en je weer met pas en zak terug kan lopen naar huis..... Ach.. t staat wel netjes op straat en de zooi wordt niet meer opengevreten door meeuwen en katten.. DAGPACT Krekel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Goedemorgen Krekel, Hebben jullie nooit bakken gehad dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Iid Iggy. Ach, gewoon kalm aan m'n ding(en) doen en vanavond gewoon vroeg naar bed. Nu dus, afval bij elkaar rapen, in vuilniszakken doen en bak buiten zetten. Allez, vooruit met de geit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Hai Kameleon! nee niet in de stad vreemd genoeg.. hoewel woon aan een grachtje waar geen vrachtwagens meer over mogen rijden omdat de boel aant verzakken is.. Vermoed dat dat ook een reden is om voor dit systeem te kiezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 @Krekel, Dan zou 'k toch echt even op de fiets gaan. Vuilniszak op de bagage drager balanceren, dat moet toch prima lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 DAGPACT Krekel Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 @ Gunn. Ja heb ik ook geprobeerd maar heb zo'n sportfietsje met gebogen stuur en dat balanceert niet zo best... Ach vind het niet zo erg hoor, tis een behoorlijke verbetering tav die kapotte zakken en dat zwervend vuil op straat. Was alleen wel handig geweest als ze het wat vaker komen legen daar..Zakken ernaast zetten vind ik ook zo aso... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Morge, Kom ook even een bakkie halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 de lampjes gaan uit hier behalve mark... Goeiemorgen! ga ook wat doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden