octavia Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Vanavond voor de vijfde keer nuchter naar bed. Zal het hardlopen morgenochtend ook beter gaan? Op 28 november ga ik naar mijn eerste "leefstijltraining". Volgens de brief staat koffie en thee klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Die zal dan wel koud zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 En Octavia, ging het hardlopen vanochtend beter? Waarvoor doe jij een leefstijltraining? Ik heb in een ver verleden ook een leefstijltraining gedaan vwb mijn stotterprobleem, maar niet helemaal afgemaakt. ( De koude koffie en thee was voor mij niet de reden om toen af te haken). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Leefstijltraining heb ik ook gedaan op mijn eigen manier. Heb dat ook aangegeven, ik kan niet veel met dat boekje. Was mij teveel doorsnee, maar ja dat is mijn ding. Veel mensen hebben er baat bij. Gewoon doen dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
octavia Geplaatst 25 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ik heb nu vanaf 12-11-12 geen druppel (sterke) drank meer gehad. Wel voel ik me nog erg onrustig, er gaat van alles door mijn hoofd. Morgen krijg ik medicatie (librium en refusal) en a.s. woensdag heb ik mijn eerste leefstijltraining. Ik kan nu nog niet zeggen of dit iets voor mij is maar wil het toch proberen. Misschien werkt het niet voor mij maar ik wil het toch proberen, ook alleen al om met "lotgenoten" over mijn probleem te praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 hoi octavia...die librium heeft mij heel veel rust gegeven in mijn hoofd ik hoop voor jou ook Leefstijl training heb ik ook gedaan heeft mij de goede keuze gemaakt stoppen of niet Het heeft ook een een begin gemaakt om mij weer goed aan het denken te zetten over alles. in de groep zitten veel verschillende mensen...dat vond ik wel prettig Ook na deze training ben je niet klaar met jezelf...wanneer eigenlijk wel? heel veel succes en snel een beetje rust in je hoofd toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 Mijn leefstijltraining is net afgerond. Tijdens de training was ik nog aan het minderen, en pas na de training ben ik gestopt. De training is een goede hulp om inzicht te geven, maar de motivatie moet HELEMAAL uit jezelf komen. Na de training was ik bijna in paniek omdat ik besefte dat ik eigenlijk nog moest beginnen. Tactus heeft mij op deze site gewezen en deze site is óók een hulp. Neem alle hulp die je krijgen kunt, van familie tot internet tot training ..........whatever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden