Diesel Geplaatst 6 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 pfff als ze er voor staan is het geen jatten he. doet me wel denken aan vroeger we woonde in arbeidershuisje, op een eilandje midden in de polder vlak bij Gouda, erg mooi. op een zondag ochtend, ouders net uit de kerk kwamen er jehova's et de wachttoren, die hadden wij moeten hebben om ze niet over de brug te laten ofzo Me Moes poederd ze af en daarna lopen ze weg op die mooie ochtend in augustus of net september. Die gozers kijken naar de rijpe appels en plukken er 2 en lopen over dr brug weg. Nou als je m'n ouders had gevraagd om een appel had je zo 5 kilo meegekregen, ja ja voor in het achterhoofd he. Maar nu was dit toch echt jatten in me pa's ogen en dan ook nog door een stel stropdassen die vinden dat ze de enigste waarheid verkondigen. Me pa er dus achteran, mij verbaasd achter latend ) , hond misschien ook wel. Kortom ze zagen de sloot als enigste uitweg woehahaha. Ja me pa klein van stuk maar erg snel en breed :-) die jehova's nooit meer gezien en andere ook een heeelelleeee tijd nie Ach ja mooie zondag ochtende en appels, tjah er had ook een appeltaart van gebakken kunnen woren, maar vond dit toch lekkerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 emmertje Igor ? koekie bij, tjah geen appeltaart dus he , blij gemaakt met dooie mus met de verhalen over de , pfff hoe heten die appels toch ook al weer ? Nou die dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 jammer dat er toen nog niet zo snel gefilmd werd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Hahahaha, heerlijk verhaal Draak, ik zie het zo voor me. Goeie morgen Igor, ik merk dat je weer helemaal fris, fruitig en vrolijk bij de koffiekan staat :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 het is zondag dan kan er toch wel een klein gebakje af dieseltje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Trouwens Jen is zeker nu eindelijk haar bed in gedoken?? Moest wel lachen om die maagdelijke Yvonne van haar, hoe weet zij nou wat mijn sterrenbeeld is dan? En Smik een heftige dag voor de boeg geloof ik. Hoop wel dat hij tussendoor even wat van zich laat horen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Oeps, zie nu pas dat Smik inmiddels al heeft gepost. Je hebt je sleutels weer, das al heel belangrijk Smik. Maar was de politie er dan al bij gehaald? Fijn dat je broer vandaag bij je blijft, dat geeft je waarschijnlijk toch een beetje meer rust he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 yvonne ik moet eerst kofiie hebben hoor voordat ik wat vrolijker wordt. ( ik doe er altijd een scheutje lachroom door sssst) smikkie.... tja wat moet ik zeggen. breek nu eens met die flapdrol, dit kan toch niet wat worden. ja stoplichtrelatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Zo terug, chocotaart klaar , he he he gaat snel zo'n magnetroonding , maar is wel taart en met slagroom en frambozespul best nie te oertreffen voor in de winter dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 diesel maar zo'n taartje kan niet in de magnetron. tssss moet je ook alles voor kauwen. hoe denk je dat zo'n taartje eruit ziet naderhand....... chocolade gesmolten vermengd met slagroom en de vruchtjes liggen te sidderen van de hitte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 LOL Igor, nee taart bakkn in magnetron 15 miuten klaar daarna, jam en slagroom erop en klaar. Smikk snap jou ff nie joh, reageer je het nu af op anderen hier ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Nee Yvonne, ik was de hond uitlaten. Tijdens het strooien van appels om niet te verdwalen. Niet lachen, maar echt: ik ben onlangs, voor de tweede maal, verdwaald in een bos vlakbij huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Oh lekker diesel dan lust ik wel een stukkie (groot stuk bedoel ik ermee he...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Sorry Smik? Geen idee waar je nu op doelt. Maar blijkbaar heb je een behoorlijke hekel aan me, dat kan, dat mag. En wat anderen over mij zeggen.... dat moeten ze niet achter mijn rug doen maar in mijn gezicht, lijkt me wel zo eerlijk. Mijn vraag was alleen belangstellend bedoeld, maar wordt blijkbaar niet op prijs gesteld. Hoop dat je geen last van je ex zult hebben verder. En daar laat ik het bij. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 En sorry luitjes, Ik ga hier even afsluiten, voel me niet echt op mijn gemak na zulke woorden. Allemaal een prettige dag verder. Doeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Yvonne, ik voel me niet geplaatst om je te verdedigen want dat kan je zelf wel; maar loop nu niet weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Smikk, ik snap ook nie waar zulke ideeen vandaan komen en wie dat dan eerder gezegt zou hebben. Nu ben ik er wel nie zoveel meer, misschien ook wel door dit soort dingen en gedachten bij bepaalde mensen, die toch meer poison ivy verspreiden dan ik al dacht. Dan vraag ik me helemaal af wie er nu op sensatie uit is, Vonn of die andere ? Naast dat je kop nu vol zit met je eigen situatie, begrijplijk. Maar zou er toch eens over nadenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Goeiemorgen allemaal, Deze morgen zag ik van ver al aankomen. Wakker worden, met het gevoel van een kater, terwijl je nuchter bent. De euforie van de nuchterheid is weg! Is dat herkenbaar? Normaal zou dit een reden zijn om weer terug te vallen in de drank. Vandaag doe ik het niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 ja je bedoelt dus die mensen die haar het kwalijk nemen dat ze de koffie zet elke ochtend en het maar blah blah verhalen vinden wat er dan gebeurd en verteld/geschreven worden? bedoel je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 smikkie sinds wanneer luister jij naar roddels van anderen. ik had verwacht dat je wel een eigen mening zou hebben. en nu maak je me echt boos ik vindt het niet terecht dat je yvonne zo uit het niets in de rug aanvalt. het is misschien verstandiger voor je dat je eerst je nachtrust even inhaalt voordat je verder schrijft en mensen kwetst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Ha Acer welkom hier, ja ook aan die euforie komt een eind he, en opeens is het "gewone echte" leven er weer. Ja ook aan dat feestje komt een eind. Net als vroeger toen we nog geen probleem met alc. hadden en na een leuk weekend weer moesten gaan werken of naar school moesten. Maar nu ga je het RL wel nuchter tegemoet en niet meer in uitvluchten en alles maar anrotzooien. sterkte joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 * ======================================================= Toch weer even ingelogd. Zou het toch op prijs stellen al je me vertelt 1. waar je niet van houdt, van 1 of 2 glazen wijn per dag die ik zou drinken? Sensatie? 2. wat kan ik nooit snappen? 3. wat of waar oordeel ik ? ben ik toch wel heel benieuwd naar. 4. wat zeggen en denken veel mensen over mij? 5. wie zijn die mensen, gewoon de namen noemen graag. 6. veel mensen haken af door mijn gedrag? nogmaals graag de namen van die mensen én de reden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Pardon, geen roddels? Waar haal jij die verhalen dan vandaan? Ik heb ze niet op de draad kunnen lezen. En wat houden die verhalen die geen roddels zouden zijn dan in? Kom op, je zegt A, dan moet je ook B zeggen, wees een vent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Smikkk kan jij of iemand anders hoe mensen reageren op alc. en hoeveel men dronk of aankon, pfff nou ik ook pissed, en ja loop maar weg, moe , emtioneel, of durf je het niet aan in je 1tje . Kijken wie er meer zoop en aankon ? Gaat het daarom, graag kom maar op met de feiten dan en al diegene die dat denken of schrijven ook. Jammer joh had je toch heel anders ingeschat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 wat een misselijke manier van reageren Smik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden