Otje Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Nou dat is lief zeg ! Zal ik die dan komen halen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Hoi, ik heb behoefte aan een praatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Ok, niemand van de 1978 gebruikers die even wil reageren. Exit Rosa, fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Ik ben er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Tussendoor wel eten dus ik typ langzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Hey Rosa, wat is er? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Ik log ook voor je in Rosa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Wat ontzettend lief van jullie! Ik doe sinds 1 januari weer een nieuwe stoppoging.. Morgen heb ik een vrije dag en heb het vanavond dan weer moeilijker. Ik zit verlegen om een praatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Ah ja. Bekend Mijn ervaring is dat je dat gewoon keihard moet uitzitten. Tips als afleiding zoeken ed kan je zelf ook wel bedenken ws ben je ook moe Heb je al gegeten ? Maar je kan beter nu even de moeilijkheid doorstaan dan morgen de hele dag die rottige kater. +de dag erna...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Oei Rosa, ja ik kan me dan voorstellen dat je je daar zorgen over maakt. Heb je nu morgen helemaal niets te doen? Iets wat je heel leuk vind? En natuurlijk zorgen dat je maag de hele dag lekker vol zit met van alles wat je graag lust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 ALs je nu nog een werkdag zou verpesten met een kater... Met een vrije dag kan je beslist wat leukers doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Hé Rosa, Wat doe je normaal dan als je de volgende dag vrij hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 ja, lekker uitslapen, vers brood halen bij een bakkertje, nog warm uit de oven. sapje erbij, kopje koffie, fijn hoor !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Krant lezen, ochtendwandeling, lanterfanten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Géén vervelende huishoudelijke klusjes jakkes bah. Verboden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 vanavond hoef je niet vroeg naar bed en morgen hoef je niet fit te zijn, dat kan verleidelijk zijn. Maar morgen moet je wel trots kunnen zijn op jezelf!! Het kan toch niet zo zijn dat je een poging opgeeft met als oorzaak een vrije dag? Hoe moet dat dan na een ruzie, na extreme vermoeidheid of in een stress situatie? Sterkte Rosa, nu even doorzetten!! We zitten in het zelfde schuitje!! Je bent niet alleen aan het vechten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Rosa ben je er nog meisie? Blijf vanavond lekker bij ons? Nu niet iets gaan doen waar je zeker spijt van krijgt hé? Kom op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Heb je voor vanavond al iets tofs op de agenda? Filmpje met een lekker tomatensapje erbij of zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Woman, ik heb al gegeten. Die rottige kater wil ik echt niet hebben. Ik raak een beetje in paniek omdat jullie allemaal zo lief reageren! Johan, laat de lente maar komen. Bolletje, zo lief dat je voor me inlogt. Jen, inderdaad een vrije dag wil ik niet verpesten met een kater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Dus dan moet je toch even een plan maken. Lekker kopje koffie zetten ofzoiets en iig het forum stand by. Zo doe ik het ook. beetje prettig maken voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Je voorstellen dat alcohol vergif is, dat deed Allen Carr geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Ja hij vervangde het woord door 'verwoesting' dat werkt op langer termijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Jullie hebben me ontzettend goed geholpen. Ik peins er niet meer over om te gaan drinken. Hartelijk dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 jeej !!! good for you !! Denk dat je morgenochtend héél prettig wakker wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Ai, nu jullie weten dat ik online ben, ik had beloofd hoe ik om zou gaan met de eerste werkdag, moe en hongerig naar huis. Mijn noodplan was: eten mee. Mijn extra noodplan was: portemonnee thuis. Dat ging goed tot bijna thuis. Ik stoppen. Alle zakken, alle fietstassen doorzoeken voor geld voor drank. Gelukkig niets gevonden. En maar op mezelf inpraten: Doe nou niet, waarom nou, is dit stoppen? Minderen was toch mislukt? Een noodplan is voor mij nodig, dat wist ik al. Mijn gedrag onderweg heeft mij teleurgesteld. Wat als ik geld had gevonden? Juist. Saved by the bell Droog meld ik mij heel nederig voor het dagpact; het ging dit keer per ongeluk goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden