Dune Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Ha Lenie, Wat een lieve mams!! heerlijke boots hoor, daar kan je wel ff op stappen! Geniet van de snert! hmm lekker!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 ben er super blij mee. zag m'n eigen schoenen al helemaal naar de ratsmedee gaan door al dat water. laat de sneeuw nu ook maar komen haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Goedemiddag lieve mensen, Lees en schrijf hier op het moment weinig. Heb wat moeite met de lange, donkere, sombere dagen. Heb moeite met mijzelf. Merk dat ik wat verschillende dingen betreft altijd hink op 2 of meer gedachten en dan niet goed meer weet wat te doen. Dat is ook zo wat drinken betreft. Ook wat refusal betreft. Ik weet dat het beste voor mij is helemaal te stoppen. Maar toch dronk ik iedere keer weer. Ik word er doodziek van. Heb nu besloten de voorraad refusal die ik nog heb op te maken. Niet stoppen na 3 dagen en dan denken dat ik het wel weer kan. Even echt afkicken. Ik heb nog voor een paar maanden voorraad. Dat moet voldoende zijn. Ik neem ze 'smorgens vroeg zonder na te denken. Ga ik erover denken dan neem ik ze niet. Nu ik hoop op het voorjaar en merk dat het 's avonds al iets langer licht is Een heel goede dag verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 hoi Hanneke....ik heb dat ook hoor.. ik trek ook mijn vitrage dicht, zodat ik het sombere weer niet hoef te zien (ondanks het mooie uitzicht) gezellig de lichtjes aan en wat kaarsjes, en dan lukt het aardig. sterkte meis. ( er is hier trouwens iemand ( volgens mij Bolletje maar weet het niet zeker meer) die heeft een daglicht-lamp en dat helpt ook heel goed. sterkte meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 @ wijffie...heb ook weer een soll. de deur uit gegooid voor vrijwilligerswerk. dit was het antwoord: Hallo Lenie , Hartelijk dank voor je reactie op de vacature kookvrijwilliger bij Esdégé-Reigersdaal. Ik geef jouw gegevens door aan de contactpersoon van de organisatie. Deze zal contact met je opnemen om een afspraak te maken. Mocht je over 2 weken nog niets gehoord hebben, wil je dat dan even laten weten? spannend...afwachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 merk idd, dat dat beter is dan maar de hele dag thuis zitten. ( mocht even duren) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 voor m'n kids hoef ik niet thuis te blijven...zoon 1 werkt 5 dagen van 14.00 tot 23.00 en zoon 2 is al 5 dagen niet thuis geweest... rekening houden met doe ik niet meer!! lekker m'n eigen ding doen... ik ben dol op verstandelijk beperkte mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Originally posted by: Lenielekker m'n eigen ding doen... ik ben dol op verstandelijk beperkte mensen.quote> BB says: Nou Lenie, dan zit je hier opt forum wel goed hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Deze mensen zijn ook altijd zo echt hé Lenie. Ha jij nu al wel vrijwilligerswerk Wijfie? Hier weer schilder middag gehad. Is allemaal weer heel goed gegaan. Zo nu eten klaar gaan maken. Hahahaha daar heb je gelijk in Bammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Goedemiddag luitjes, mooi gezegd Gwen, "ieder zijn pad." Leven en laten leven, de waar de één zijn heil in vindt kan een ander wel helemaal niet aanspreken. Sneu Hanneke, de donkere dagen, dat herken ik. verstandig dat je de refusal weer gaat nemen, het achterdeurtje is dan weer dicht. Ik las over de daglichtlamp, zelf heb ik er een gekocht, helaas bleek ik er niet tegen te kunnnen. Gelukkig heb ik er een ander een plezier mee kunnen doen. Wellicht een tip, je kunt een daglichtlamp huren bij de Thuiszorgwinkel, dan kan je eerst zien of het wat voor je is. En wat echt helpt, hoe somber het ook is, elke dag naar buiten, de straat op. Al kost het moeite. Lenie, je hebt een lieve moeder en fijn dat ze er voor je is. En veel vrienden, wat zegt dat? Meestal zijn het gewoon passanten of kennisen, das heel wat anders, Echte vrienden zijn er niet zoveel, je kunt er beter weinig hebben waar je van opaan kunt en vice versa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Haha BamBam, moest een beetje lachen om je opmerking hoor! Maar wat Lenie zegt is wel mooi, er is veel voldoening te halen om bezig te zijn met mensen met een berperking! Spannend, nu afwachten of je aan de slag kan Lenie! @Wijfie, Fijn dat je gesprek goed is verlopen, dat geeft de burger moed! Vanavond ga jij vast redden! En je bent allert, dus dat komt goed. Ik ben zelf momenteel iets minder blij dan ik zou denken na 13 dagen droog staan. Had gedacht dat ik dan naast mijn schoenen zou lopen, en happy zou zijn,.. niet dus.. wat een gezeur van mij, ben ook wat somber van het donkere weer denk ik.. Ga wel aan de slag met baclofen, en ben benieuw naar de werking! Ga even een mooie tabel op mijn pc maken! Fijne avond allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 @Albertina, Dank voor je mooie woorden, en zo waar!! De geschiedenis leert ons vooral wat we af moeten leren, en zo is het met alles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Originally posted by: BamBam Originally posted by: Lenielekker m'n eigen ding doen... ik ben dol op verstandelijk beperkte mensen.quote> BB says: Nou Lenie, dan zit je hier opt forum wel goed hoor!!!quote> ooohhhh.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Originally posted by: bolletjeDeze mensen zijn ook altijd zo echt hé Lenie. Ha jij nu al wel vrijwilligerswerk Wijfie?Hier weer schilder middag gehad. Is allemaal weer heel goed gegaan.Zo nu eten klaar gaan maken.Hahahaha daar heb je gelijk in Bammie.quote> ja Bol...altijd eerlijk en oprecht.en altijd een feessie!!!dat heb ik wel gemerkt toen ik nog op m'n bus reed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 was zonder antwoord... volgende beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Originally posted by: albertinaGoedemiddag luitjes,Lenie, je hebt een lieve moeder en fijn dat ze er voor je is.En veel vrienden, wat zegt dat?Meestal zijn het gewoon passantenof kennisen, das heel wat anders,Echte vrienden zijn er niet zoveel,je kunt er beter weinig hebbenwaar je van opaan kunt en vice versa.quote> echte vrienden heb ik niet... ( 1tje dan)ook ken ik mensen die me heel graag willen helpen.het is een beetje de manier waarop... ik ben altijd dankbaar met hulp hoorvlak dat niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Ik gebruik wel zo'n Day-led lamp en bij mij helpt het ontzettend goed. s'ochtends 15 min. en ik kan er weer tegen in deze donkere dagen. Zou hem niet meer willen missen hoor. Soms vergeet ik het wel eens en voel de volgende dag al dat ik hem vergeten ben. Zou het iedereen die last heeft van een winterblues, en er ook tegen kan, aanraden om zo'n lamp te gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 voila...goed onthouden haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Mocht je anti depressiva gebruiken is het wel belangrijk te checken of je dat kunt doen. Lichttherapie in combinatie met bepaalde medicatie kan niet. Nou ja, kan wel, maar mag niet wegens schadelijke effecten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 joh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 en wat dan zomersdag?? ik bedoel... sta weer op het randje van AD ( of is dit een hele domme vraag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Lenie, je ken wel gewoon wel in de zon hoor. Maar teveel zon is ook niet goed voor een mens he. Licht wel, altijd goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Onderweg naar de spijkers kwam ik twee lampjes tegen. Ik ben ook bezig met licht. mn souterrain is zooooo donker. Twee leuke vintagelampjes met zo'n rotan kapje. Past leuk bij mn schrootmuurtje. maar ja. Quanto Costa. Kon er wel een korting uit peuteren maar toch even op ratsoen dus weer een paar dagen, of even mn best doen op marktplaats. Ook beetje belonen hoor af en toe. Het werken in mn huis gaat zo goed, dan maakt dit het net even af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Nu weer even een uurtje stil. Daarna eten, doggie uit, en een filmpje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 wat zeg je Woman...zo donker??...ziet er top uit!!! heb nog wel een kapotte barok stijl lamp voor je... hij geeft licht, maar de kap op het frontje werkt niet meer( gebroken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden