mark Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Goede morgen, Veel te vroeg uit bed gevallen dus ik dek de tafel alvast. Voor de vroege vogels koffie en thee in de thermoskan. Broodjes zijn bijna uit de over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 8 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Heb nog even de slingers opgehangen voor wervelwind!! Van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Hé Mark, Goedemorgen. Ook ik ben vroeg wakker. 'k werd de hele nacht gekweld door zeurende pijnen in die zo bekende streek. Niet ondraag'lijk, maar vervelend genoeg om niet te kunnen slapen. Een kop thee maar eerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 8 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Morge Gunn. Dat is niet zo fijn. Geniet maar even van de thee dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Goedemorgen luitjes, Ah, zie dat Mark al koffie heeft gezet, komt goed uit, pak ik gelijk een beker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 8 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Ook weer welkom Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Morgu Mark, tsja, tis gewoon dinsdag, dus straks weer richting werk he. Moet eigenlijk hond uitlaten, maar de koffie is lekker en tis nog zo donker buiten, niks geen zin even nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Moggûh Zit ook aan de koffie Maar slaap ook nog Ogen vallen steeds dicht Misschien een duik terug Misschien doorbikkelen Ik zie wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Morgu Marjo, zat net aan je te denken. Las je berichtje van gisteren over je belofte aan je dochter. Hartstikke goed. Gewoon doen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Goedemorgen!! Lekker een bak koffie, man naar werk, dochter en hond nog in diepe rust. Heerlijk zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Heerlijk he, zo even helemaal stilte en rust voor jezelf Kameleon? Ook goedemorgen overigens. Voor mij tijd de hond uit te laten inmiddels, lijkt wel of dat eventjes 's morgens vroeg steeds sneller gaat:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Hihi, dat 'mooi' was overigens voor Marjo bedoeld hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 LOL, had het ook zo gelezen hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Goeiemorgen morgen, goeiedag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Hihi.... goedemorgen Jen, jammer da'k geen tijd heb dit grandioze nummer helemaal af te luisteren en kijken:D Ik moet er als een haas vandoor lui.. Maak er wat van vandaag Laterrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Oeh, Vlaanderens trots niet helemaal afgeluisterd? Foei! Hihi, weet niet waarom ik zo goed gezind ben, 'k moet toch echt gewoon gaan werken zo dadelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Gelukkige verjaardag, wervelwind en Diana! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 goede morgen DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 DAGPACT Albert Lytse Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 moggeuh, op deze zonovergoten morgen brrrr nog maar klam nat buiten zeg, lekker een bakkie doet wonderen dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 8 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Morge Diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Hier ook goedemorgen ja dat is iets nieuws, smorgens om half 5 wakker worden en dan niet meer kunnen slapen. En die paar uurtjes is te weinig voor de hele dag. Dus straks nog maar even terug eind vd ochtend ofzo. Anders val ik scheef op de bank in slaap en dat kan niet met mn nek. Heel vervelend. Nou ja, zo is het. Bepaalde tijd vd maand lijkt het wel Koffie, beetje werken, doggie uit, lunch en dan weer slapen. En ik haat middagdutjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden