Yvonne Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Erik, heel heel veel succes straks hoor. Jen, wat bedoel je met erretje haatje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Oh, ik weet het al..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Nou Draak, we kregen een tip dat hij ergens in een voortuin stond, wij in de auto naar het adres. Stond hij er niet. Eerst nog even eten afmaken, daarna nog een ritje.. en ja daar stond de fiets. Twijfel, twijfel..zullen we hem achter in de auto gooien... toch maar langs het bureau gegaan, snel een aangifte doen, hadden we nog niet gedaan. En een melding van het adrs waar de fiets stond. Toch nog even langs het adres gereden, kon het niet laten om aan te bellen. Ik zei dat we de fiets kwamen halen, ze kregen de keus, de fiets aan ons meegeven of diezelfde avond nog politie aan de deur:D Nou en toen kwam er een ... verhaal, ze hadden de fiets geleend van iemand, ze zouden nooit een meisje fiets stelen, blalbla.. Ik zei, nee dat kan ik mij van u ook niet voorstellen... ze vatte het gelukkig goed op, ik bedoeld het niet vriendelijk. Kortom we kregen de sleutel en dochter kon naar huis fietsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ik denk niet dat er ook maar één iemand is die twijfelt aan jou 'bijdehand' zijn hoor Hannah:D. Hondje ga ik ook uitlaten, maar mag ietsies later dan anders, ik wacht wel even tot het licht is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Netjes opgelost Kameleon! Ik weet niet of ik zo vriendelijk zou zijn gebleven..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Hihi, schitterend verhaal Kameleon. En wat een toeval he dat je hem zomaar ergens ziet staan. Hebben wij ook een keer gehad met fiets van oudste die gejat was. Die fiets was ontdaan van het slot, want ze had hem op slot gezet, snelbinders waren er af geknipt en bel was er af gehaald. Zijn direkt naar bureau doorgereden en met agent aangebeld op het bewuste adres. En ook een heel verhaal vol smoezen .... Maar het toeval dat je een gestolen fiets weer terugvindt... dát vind ik zo leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Diesel ik zat eerst te denken aan van die mergpijpen die je in de soep mikt, zag al een heel zak vol van die dingen voor me hahaha... Pas na een poosje viel het kwartje bij mij, maar ja, ik had natuurlijk nog geen koffie op op dat moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Wij vrouwen zijn net wat tactischer Mark;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Goedemorgen Mensen. DAGPACT Albert Lytse Marc Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Nou zou ook plisie gaan spelen van wie dan geleend enzo, nee nie zo aardig dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Het ging erom dat we de fiets terug kregen, daarnaast was onze dochter erbij, moeten wel het goede voorbeeld geven he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ja Vonnn door de naam hebben zij dat natuurlijk gedaan he, verwarrend natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Was me het dagje wel gisteren, had in de ochtend bijna brand veroorzaakt, broodjes in de oven op magnetron stand, 12 minuten. Was gaan douchen... de rookmelders gingen af, schrok me lam. Wat een stank... trok door het hele huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 tuulijk Kameo, tuurlijk.................JUIST DAAROM ghe he he ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 oeps Kameo :-( Maar ik had dat gister met bak en braad, oeps ook net op tijd denk ik , schaam me erg zeg, hoe stom en ik had nie eens gedronken zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Schaam je niet Draak, ik stop dingen in de koelkast die er niet in horen, en maar zoeken waar ik het no gelaten heb:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Wat kunnen die honden toch slim zijn he Diesel, mag je nog blij zijn dat ze klacht bij je neerleggen omdat die mergpijpen te weinig 'bite' hadden, hahaha. Ooooh, getver, zo goor die lucht dan .... maar je hebt wel mazzel gehad natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Was gisteren ook nog bij het UWV, ze houden mij voorlopig in de ZW, weet niet of ik er wel zo blij mee ben:huh:, geeft toch aan dat ik nog mijn beperkingen heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 En heb jij zelf het gevoel dat je helemaal oké weer bent Kameleon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Yvonne, ben er nog niet helemaal maar om te horen dat ik voorlopig niet terug kan naar mijn laatste functie en er rekening mee moet houden dat dat ook niet meer zal kunnen is toch wel even slikken voor mij als perfectionist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 kameleon dat is waarschijnlijk omdat: als je nog een keer wat langer ziek bent, ze je makkelijker kunnen afkeuren. dus of je daar blij mee moet zijn???? als je 2 jaar in de zw zit kunnen ze je afkeuren, dus pas op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen Kame. Dat zijn geen leuke dingen om te horen. Kun je, als je helemaal bent opgeknapt, weer zo terug naar je oude stekkie of moet je dan op zoek naar een nieuw plekkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Igor ik weet het, ze zij dat mijn zw gekoppeld was aan mijn laatste functie, ik volg ook een re-integratie traject. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Goede morgen tot later;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Yvonne, terug kan niet, was schooldirectrice van een kleine school heb die moeten sluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden