Spring naar bijdragen

zaterdag 12 Jan. is al gauw boven Jan. ;-)


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 224
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: rapilos


Heej Mupje,

Ik had je al eens weer voorbij zien komen.
Leuk, dat je er weer bent.
Niet schrikken van mij hoor.
Dronk het laatste jaar idd. weer wat, soms niet, soms matig, soms te veel.
Vond dat het maar weer eens afgelopen moest zijn.
En jij?
quote>


Ik drink niet mee Rapi. En ik hoop dat nog heel lang zo te houden. Maar ik lees hier nu ik weer wat terug ben toch een paar mensen die weer gedronken hebben na jaren droogstaan. Wat natuurlijk zeker goed is om te melden hier, want het is een waarschuwiong dat we er nooit nonchalant mee om kunnen gaan. Ooit hoopte ik dat dat wel zou moeten kunnen, af en toe in het weekend wat drinken. Misschien hoop ik dat nog steeds wel. :D Maar voorlopig heb ik geen plannen in die richting hoor.
Wat goed dat je de rem er weer op gegooid hebt Rapi! :present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet ik niet Woman maar zo stond het bij de informatie. Kijk maar eens bij safe the children.

Het schijnt soms erg koud te kunnen zijn, zeker in Azië. En overal krijgen hummeltjes die net geboren zijn, een mutsje op omdat ze via het hoofd veel warmte verliezen die ze zelf nog niet aan kunnen maken.

En bij save the children zijn ze zoooo ontzettend blij met die mutsjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal!

Ik kom me even melden, omdat ik merk dat ik toch even wil praten. Hoop niet dat het me kwalijk wordt genomen. :$

Afgelopen nacht had ik opeens zin in Gezouten Pinda's. Maar niets in huis. Dus net naar de supermarkt om Gezouten Pinda's te halen. Niet handig, want ik had ook trek in iets anders. Maar ik ben weer thuis, zonder drank, zonder trek en dat alleen maar door mijn stok achter de deur, de Refusal.

Ik merk trouwens niet van het Medicament. Dus ik was al bijna vergeten dat ik vandaag een pil had ingenomen. Maar ik wil niet ziek worden en er ook niet achter komen dat ik misschien niet ziek word. Voor mij werkt dat dus.

Nu zit ik aan de gezouten pinda's, aan mijn cola light en Multivit en dat allemaal gesponsord door de supermarkt die zegt dat de vierde wachtende in de rij de boodschapjes gratis krijgt. En dat klopte ook nog. ;)

Fijne avond iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Sammy!

het was mijn moment van bezinning wat ik even met jullie wilde delen,

wie het wil lezen mag, wie de tekst te lang vind, of niet aanspreekt mag het overslaan hoor,...

het mooie van dit forum, ventileren mag...

en als een ander iets uithaalt is dat alleen maar fijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: rapilos
Ach ja Mup,
En fit worden we er ook al niet van.
Dus voorlopig maar even niet he!quote>


Dat is helemaal waar Rapi. Het leek op het laatst ook wel of ik er steeds meer last van kreeg. Achteraf vind ik het zo stom. Ik dronk bijna elke dag wel wat. En dan verheugde ik me op het weekend want dan kon ik meer los gaan. Om daarna de hele zaterdag en zondag te verknallen omdat ik er zo van moest bijkomen.

Dan bevallen de weekenden die ik nu heb me toch beter. :moon: Het is niet dat ik nooit meer zin heb hoor. Ik denk, zeker vrijdags en zaterdags nog wel: zal ik een paar nemen? Lekker toch, een paar maar. Even ontspannen.
Maar weet je, ik ben minstens net zo ontspannen als ik niet drink. Meer nog! want nu de hele dag en niet alleen maar die paar uurtjes.
Voor mij was het belangrijkste dat ik een paar dingen uit het verleden moest loslaten. Dat staat ook al heel lang in mijn handtekening hier. :) Daar zaten zoveel triggers in voor mij. Die moesten uit de weg anders zou ik het nooit volhouden. En daar heb ik het afgelopen half jaar aan gewerkt en dat is me goed gelukt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Madeleine,

Wat heerlijk voor je

Lekker aan de cola en pinda's

Refusal werkt dus wel degelijk voor je.

dan is die drank opeens toch een stuk minder belangrijk he, want heel ziek worden is geen optie.

Ik zie je helemaal zo zitten op die bank,

Met een voldaan gevoel, en alles nog gratis ook.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Mup,

Dat is hoe het werkt met alcohol he

De eerste 2 glaasjes zijn ook vaak heerlijk, maar de rest vergeten we dan maar snel..

Dingen loslaten uit het verleden is altijd goed.

Je leven weer op de rit krijgen he.

Dat moet je toch zelf doen, daar is alcohol maar een slechte raadgever bij, al lijkt het soms van niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Rapilos. :)

Toch blijf ik het jammer vinden dat ik niet de duurste pinda's heb gepakt. :P Of dat dure blok kaas waar ik nog even over zat te twijfelen. Word hebberig van gratis. :P

Vooralsnog lijkt Refusal voor mij te werken. Heb er lang over gedaan om de eerste pil te slikken. Maar ik merk wel dat de stap tot drinken of in ieder geval al tot het kopen kleiner is. Het kan gewoon niet, klaar. En dan ga ik maar gewoon verder met waar ik mee bezig was. Gedachten zijn zo een stuk rustiger. :)

Pinda's en cola smaken goed. Al moet ik zo eerst eens avondeten maken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Madeleine,

Fijn te lezen dat Refusal je helpt! Vab gratis wordt je hebberig he;)

Iedereen trouwens goede avond.

Dune, dank je wel, mooinverhaal. Iets om nog eens te lezen.

Bol, wat doe je nu, je kraan in de vernieling helpen. Heb je nu al water? Lijkt me anders wel erg ongemakkelijk.

Nieuwe badkamer, ligbad, sauna zeker he. Zou ik doen hoor.

Vergeet ik helemaal BamBam en JD te feliciteren. Fijne dag en een heel gezond, adb levensjaar gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...