lady jane Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 truste we-leeuw Johan had gisteren je nichtje gepost: she wolf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Heb er deels een hoop aan leeuw, maar begrijp ik nou goed dat ik niet mag roepen als ik al gedronken heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Ik meld me nog even nuchter af.... Bedankt voor vandaag, ik verheug me op morgen! Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Marcel hoe is het metr jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 mijn laatste kopje thee mag mee naar bed en mijn boek ook slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Goedenavond, Jane, wat bij jij goed in tellen. Even, ik bedenk mezelf dat even stoppen met drinken echt niet bestaat. Ik ben ook tegen een hoop zaken opgelopen tijdens de afgelopen tijd en nog kom ook ik regelmatig nog van alles en nog wat tegen op mijn pad. Ook een hoop goeds, laat ik dat voorop stellen maar ook zaken die ik heb laten liggen of waarmee ik nog iets moet. Van dat heb ik geleerd one day at a time, net zoals het niet drinken, dag per dag, desnoods uur per of per kwartier. En soms wordt ook mij iets wel eens teveel, dan parkeer ik het maar even, indien mogelijk. Hier schrijft iemand altijd "houd het klein". En daar ben ik het roerend mee eens, al heb ik niet altijd grip op situaties, soms overkomt mij ook wel iets waar ik absoluut niet op zit te wachten. Ook dan probeer ik kalm te blijven en gelukkig zijn er mijn maatjes, zowel hier als bij AA. Want geen mens hoeft het alleen te doen er is altijd wel iemand, een gelijkgestemde, een vriend of een passant, je moet het alleen wel willen en willen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Dat is mooi albertiena, erg mooi Even gedachten wisselen nu lijkt me heerlijk ik ga proberen om ze te vinden Nu is dat er nog niet Hoop gelijkgestemden te vinden want soms is het gewoon ``#$%``..... toch=!=! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Weltrusten voor diegenen die gaan slapen. Ik zal me ook alvast "droog" afmelden. Weer gelukt, op naar de volgende dag. Slaap wel iedereen. Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Nicky, ik zeg niet dat het eenvoudig is maar zeker de moeite waard. Mij heeft het uiteindelijk 3 jaar geduurd, met vallen en opstaan. Toen besefte ik dat ik echt niet meer wilde, ging het dag voor dag ook met ups en downs op weg naar een leven zonder drank. Ik strijd niet meer tegen alcohol de strijd zal ik nooit winnen. Drinken kan ik niet om de doodeenvoudige reden dat ik alcoholist ben. Dat is de enige reden en als je dat kan aanvaarden ben je op de goede weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 En nu ga ik mijn bed opzoeken, slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Er ligt hier al een flink pak sneeuw. De auto's kunnen amper rijden in de straat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 slaap lekker Albertina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Dank Albertina, Je maakt het verhaal tastbaar Precies zoals ik het voel en zoals het een deel van mijn leven is stoppen is nog steeds mijn idee maar op dit moment is het gewoon even te moeilijk Dank voor je reactie, je tijd, ik wil echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 Lekker gelopen met oppashond Wat een sterren en heldere lucht D'r komt swart iis Bin d'r wis fan! Morgen schaatsen laten slijpen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 Iedereen weg Te normaal zeker Geen gezeik Trust! (vertrouwen. Of je lekker slaapt, moet je zelf weten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 DAGPACT Albert Lytse jarig Acer miranda Jootje snoepje Truitje Wijfie Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 hoiii je hoofdpijn komt van 't ontgiften...maar dat wist je waarschijnlijk al...mooie spreuk overigens. hou vol hoor!! ff doorbijten. de vreugde om het niet drinken wordt iedere dag groter!! tralalalalala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden