Lenie Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 hoi hoi.... Lytse gefeliciteerd meid! :present: ik ben een beetje melig...je verzint het niet! mijn buuf gaat met dit weer ramen lappen...heel de onderkant + vensterbank stijf bevroren hihihi we hebben vreselijk gelachen met z'n 2en. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 ik lijk wel op iemand?? :D zodra je wat zegt is het stil??.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 nou ja... ga maar piepers jassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 ik barst echt van de trek... heb zelfs overwogen of ik dan toch niet een flesje zal halen, als ik in staat ben 3 glazen te nuttigen is dat toch geen ramp?! mogelijk een domme gedachte, maar zo voelt het wel... grrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 ik zou het niet doen Dune.....is beter, geloof me ;-) m'n hond liep te draaien en te zeuren om me heen...ik denk wat moet dat mokkel nou?? uit was ze al geweest. dringt het tot me door dat ik m'n suiker nog niet gemeten had... sta dus op 26,7 meteen gespoten natuurlijk. nu slaapt ze weer lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romualdus Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 @Dune, Hoe lang duurde je trek vorige keer? Een uurtje toch. Probeer afleiding te zoeken of ga iets eten en het uur is zo voorbij. Het zou jammer zijn van je 18 droge dagen. Je mag mij ook een pb sturen hoor, kan ik je een uurtje bezig houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Lytse, gefeliciteerd meid. Fijne dag. Snoep, go, go, go! En Sha alweer 14 maanden. Toppie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Originally posted by: Romualdus@Dune,Hoe lang duurde je trek vorige keer?Een uurtje toch.Probeer afleiding te zoeken of ga iets eten en het uur is zo voorbij.Het zou jammer zijn van je 18 droge dagen.Je mag mij ook een pb sturen hoor, kan ik je een uurtje bezig houden.quote> de schat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Lytse gefeliciteerd. Een hoop mooie woorden voor je vandaag en allemaal even waar. Je bent een topper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Lenie, handig zo'n oplettende hond. Wat moet je zonder haar... Dune, niet doen. Blijf hier schrijven. Het is niet wat je werkelijk wil, morgen heb je spijt en een rotgevoel. Is dat het waard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Heee Lenie, zo'n hond hebben wij ook gehad. Als mijn ex te hoog of te laag zat werd de hond onrustig en begon heen en weer te tidelen. Gaaf hoor. Weet je dat ze al hulphonden hebben voor diabetici. Geweldig vind ik dat. Dat jij zo hoog zat is minder, take care meid. Dune, laat het trekmoment er zijn. Vecht er niet tegen. Accepteer dat het er is. Het gaat voorbij, echt waar. Mij hielp het om wat te gaan doen. Douchen, stofzuigen, appeltje eten, colaatje drinken. Mijn sponsor heeft ook wel es voorgesteld om één van mijn ergste dronkenschappen te beschrijven als ik een trekmoment had. Om me eraan te herinneren waarom ik niet meer wilde drinken. Dat hielp ook:devil::Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 wil ik hier gehaktballen gaan maken voor straks... is er gewoon een hele doos eieren weg!!! foetsie..pleitos...???? kan me zonen nu ook niet vragen hoe of wat, want die zijn op een begrafenis... zucht word laat eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 ja he Nien... maar het gaat goed hier hoor.. ;-) ( verders haha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 ja tof he Bambam... ze waarschuwd altijd.. hulphond zal ze niet worden...ze heeft wat tegen bejaarden hihihi die pikt ze in hun bil ( als ik niet oplet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Originally posted by: BamBam.....Dune, laat het trekmoment er zijn. Vecht er niet tegen. Accepteer dat het er is.Het gaat voorbij, echt waar.Mij hielp het om wat te gaan doen. Douchen, stofzuigen, appeltje eten, colaatje drinken.Mijn sponsor heeft ook wel es voorgesteld om één van mijn ergste dronkenschappen te beschrijven als ik een trekmoment had. Om me eraan te herinneren waarom ik niet meer wilde drinken. Dat hielp ook:devil::Disgust;quote> Deze ga ik op mijn frigo plakken!! Tx Bambam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 lavendel jij ook bedankt dat je altijd maar weer op me reageert!! Dune.... ik heb ook trek maar we geven er niet aan toe.....afgesproken vanavond melden we ons droog af!!! liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Lenie, fijn te horen dat het goed met je gaat. Hier ook, gestopt met refusal. Mooi gesproken bambam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 ja las het...knap van je! XX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Dune, niet doen hoor ! Trek duurt niet zo lang, uurtje, 1,5 uur ? Een kater wel, 3 dagen als je pech hebt. En dan weer af kicken. 3 glazen lukt niet want dan begint het pas te smaken. Appeltaart ?? Je mag ALLES als je die eerste maar laat staan vandaag. Deal ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Hier gaat het wel goed. Geslapen. Nu net wakker. Buurjongen. pffff Koffie en dan ga ik nog wel even lekker naar buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Ik ben gisteren naar ons ruïne-project in Italië gevlogen. Er zijn wat muurtjes ingestort, ik ben vandaag druk bezig de schade op te nemen en murenbouwers te regelen. Als de aarde verder wegglijdt gaat het hele ruïnedorpje mee de berg af. Nu regent het, vanochtend hebben we kunnen stutten. Voor de mensen met trek, Doe het niet. Je wakkert alles weer aan. Trek wordt minder en verdwijnt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Snoep, de 14de! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 De Bieb is vanavond ook open. Ga ik een uurtje werken. Niet te lang. Even eruit ook. knap ik zo van op. Ben altijd een winkelier geweest, hele dag contact met klanten. Ik mis dat zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Woman, zou je niet weer part-time in een winkel willen werken? Sneeuwt het al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden