Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 januari 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 317
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Jen
Ik kreeg vanmorgen een zogenaamd compliment van iemand op het werk, maar die iemand staat eigenlijk op dezelfde "hoogte" als ik. Voelt heel onaangenaam, 'k laat me weer domineren denk ik.quote>


denk je dat het denigrerend bedoel was,.. zoiets voel je meestal wel,.. of zit die achterdocht in jezelf? omdat je het gevoel krijgt dat iemand je wil domineren..
maar als het echt een snerend verkapt compliment is, is het zeker stof tot nadenken. m.a.w. een tegenoffensief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen
Ik denk niet dat het snerend was, Dune, maar iemand die op hetzelfde niveau staat als ik hoeft me niet te zeggen dat ik iets goed gedaan heb, want dan stelt hij zich op als mijn baas.quote>


ehm,... ja ik voel die nuance wel,.. aan de andere kant.. het kan ook anders bedoeld zijn... meer zo van 'Goh,.. zo kan het ook, goed van jou" zonder dat er een hoogteverschil zit...
maar jij kent die persoon het beste.. en dan zijn dit soort opmerkingen vaak beter te taxeren...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: irunalone
oh mensen, jullie zijn gillers!
Nu PAS I run alone?
Ha, ha, ha, ik lig hier dubbel!!!

Moeten jullie je ellendig gevoeld hebben om mijn naam iedere keer goed te spellen!quote>


jah echt erg, en meestal ben ik best slim, haha maar dat gelooft nu niemand meer!!
ik vond je naam vooral veel letters,.... hahahhaa
nu is het veel simpeler als je t maar ziet he!?

enne Ira is nog veel makkelijker...

oh ja mijn mandje...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...