Dune Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Geplaatst 15 januari 2013 Originally posted by: JenNou ik had het gewoon over een nieuwbouwkeuken hoor.quote> woehahahahahahaha,.. die had ik ook niet gezienDune heeft vanavond wel veel blinde vlekken :Disgust;
Dune Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Geplaatst 15 januari 2013 Originally posted by: JenNou ik had het gewoon over een nieuwbouwkeuken hoor.quote> woehahahahahahaha,.. die had ik ook niet gezienDune heeft vanavond wel veel blinde vlekken :Disgust;dat woord levert je wel 4 x de woordwaarde op!
Dune Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Geplaatst 15 januari 2013 Originally posted by: JenNou ik had het gewoon over een nieuwbouwkeuken hoor.quote> woehahahahahahaha,.. die had ik ook niet gezienDune heeft vanavond wel veel blinde vlekken :Disgust;
Dune Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Geplaatst 15 januari 2013 Originally posted by: JenNou ik had het gewoon over een nieuwbouwkeuken hoor.quote> woehahahahahahaha,.. die had ik ook niet gezienDune heeft vanavond wel veel blinde vlekken :Disgust;dat woord levert je wel 4 x de woordwaarde op!
AlbertRemmo Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Geplaatst 15 januari 2013 oeps ging iets mis geloof ik:D
Dune Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Geplaatst 15 januari 2013 oeps 3 x sorry.... tja het word nu echt tijd voor mijn ehm,.. mandje..
Dune Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Geplaatst 15 januari 2013 5 x ghehehhee lekker bezig! mandjestijd, maar nu echt!
AlbertRemmo Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Geplaatst 15 januari 2013 Originally posted by: Duneoeps 3 xsorry....tja het word nu echt tijd voor mijn ehm,.. mandje..quote> nou tellen kun je niet
Dune Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Geplaatst 15 januari 2013 hopelijk geloven jullie mij als ik mij droog afmeld...
AlbertRemmo Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Geplaatst 15 januari 2013 het ging over scrabble hoor, niet over dubbelen:huh:
Jen Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Geplaatst 15 januari 2013 Webstek moet ik eigenlijk zeggen. Ik heb het jammer genoeg opgegeven om dat mooie woord erdoor te krijgen.
lady jane Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Geplaatst 15 januari 2013 is een nieuwbouwkeuken eigenlijk wel een bestaand woord? of misschien alleen in Vlaanderen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden