Nien Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Tatum, dank je! Ik ga erop kijken! Nog ,ax 3 weken en dan heb ik eindelijk uitslag van het cbr. Loopt al vanaf sepember... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Woman, wat een naar gevoel als de hypotheek niet is betaald. Super dat je zo denkt. In rust een oplossing vinden. In mijn slechte periode liep ik ook achter. Ik heb de bank gebeld en een regeling getroffen. Mocht de hypotheekachterstand in 3 maanden aflossen. Soms is eerlijkheid en overleg het halve werk. Scheelt een hoop onrust als je een regeling kan treffen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Poes 1 en poes 2 breken het halve huis af hier... Poes 1 is een Griek die niet naar buiten wil met deze kou (watje) en wil zijn temperament en energie binnen kwijt. Iemand een oplossing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Ja ik ben al bij de bank geweest... Eigenlijk wil ik proberen rond te komen van mn lesgeld. Boodschappen. Dan kan ik de rest gebruiken om mn rood staan op te heffen en het stimuleert mij om leerlingen te werven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Gyros-schoteltje????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Hihi ik ga altijd slapen overdag. Vandaag niet. Hondje wel. In de slaapkamer. Hoezo Pavlov... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Haha, wel lekker een gyros schoteltje;-) Maar daar is ie me iets te dierbaar voor. Groot brengen met de fles schept een band geloof ik. Hehe, pavlov hond. Dieren en hun ritme en routine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Is ook maar grapje hoor Nien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Weet ik, maar vond het wel een grappig idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Weet ik, maar vond het wel een grappig idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 hoi hoi.... lekkere dingetjes verstoppen Nien...zijn ze even lekker bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 mijn kat heeft mijn "sier"bolletje die aan m'n sloffen hing eraf geknabbeld...ze is er maar druk mee haha ik heb een beetje een heeeeeel vervelend nieuwtje gehoord en ik moet nu zooooo vreselijk sterk zijn..pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Jeetje, 3 afmeldingen deze week. Vanavond dan maar naar de bieb. Leerlingen werven. En advertentie sites volgooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Lenie wil je er iets over kwijt? Woman, knap dat je zo denk bij alle negatieve dingen! Spijkers met koppen slaan en kijken hoe je negatief naar positeif kan krijgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Thanx Nien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Nien heel graag.... ben op FB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Dag allemaal, Mijn schoonmoeder is verhuisd! Het viel haar niet mee. Het moment dat de sleutel en de bel van haar nek gingen om ingeleverd te worden.... echt in paniek. De verzorging liet het afweten, dus ik heb het haar heel rustig verteld en ik vond het zo triest, die angstige ogen. Toen we boven in de huiskamer kwamen, waren daar de slechtste bewoners en ze keek met grote ogen rond en dan vragend naar mij. Eén mevrouw zat constant hetzelfde te vertellen en een ander zat steeds te roepen. Het was heel lastig om contact met die dames te leggen en om een praatje te maken. Alleen als iemand, bijv. van de verzorging, een hand op haar schouders legde of zo, rukte ze zich los, terwijl het natuurlijk alleen maar goed bedoeld was. Gelukkig kwamen voor het eten dames terug die beneden naar een activiteit geweest waren en zij zijn nog een stuk helderder. In de tussentijd is haar boeltje verhuisd en na het eten heb ik haar meegenomen naar haar nieuwe kamer. Daar was ze wel blij mee en ook met het andere uitzicht. Straks ga ik nog naar de afdeling bellen om te vragen hoe het gegaan is. Het is in ieder geval gebeurd nu. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 sjee Lytse, wat moeilijk voor haar ( en jullie) heel veel sterkte de aankomende tijd....wennen duurt lang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Nou ik ga mn hondje maar eens wekken .. hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Oei Lytse, dat is niet gemakkelijk. Ik hoop dat ze contact vindt met de dames die nog goed zijn, en dat ze snel went. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Jeetje Lytste.... dat zal je hart wel even flink gevoeld hebben....oef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Ja, ik hoop ook dat ze heel snel went. We hebben er in ieder geval alles aan gedaan. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Dat valt niet mee, Lytse. Kan ze wel mee gaan doen met de activiteiten? Jij bent nu zeker heel moe, lichamelijk en geestelijk. Bankhangen vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Ben ik net van het hoesten af, heb ik volgens mij een blaas ontsteking! Nog nooit gehad. Pijnlijk is het. Morgen maar naar de huisarts. Ik was verdorie net weer lekker aan het werken. Lenie, Je krijgt het wel voor je kiezen de laatste tijd. Sterkte. Woman, ik lees vol bewondering je postings. Zoals Nien zegt, je buigt negatieve zaken om naar positieve. Knap hoor. Hebben de leerlingen inderdaad afgezegd? Betalen ze dan trouwens per les en niet voor eeen cursus van een aantal lessen? Tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Nee Zonnetje het is nog per les. het zijn proefleerlingen. Het meisje van vrijdag is de eerste echte leerling. Ze doet wel eerst een proefles van 5 euro. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden