Spring naar bijdragen

woensdag16-1-3013

Hanneke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Woman, wat een naar gevoel als de hypotheek niet is betaald. Super dat je zo denkt. In rust een oplossing vinden.

In mijn slechte periode liep ik ook achter. Ik heb de bank gebeld en een regeling getroffen. Mocht de hypotheekachterstand in 3 maanden aflossen. Soms is eerlijkheid en overleg het halve werk. Scheelt een hoop onrust als je een regeling kan treffen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Mijn schoonmoeder is verhuisd! Het viel haar niet mee. Het moment dat de sleutel en de bel van haar nek gingen om ingeleverd te worden.... echt in paniek. De verzorging liet het afweten, dus ik heb het haar heel rustig verteld en ik vond het zo triest, die angstige ogen.

Toen we boven in de huiskamer kwamen, waren daar de slechtste bewoners en ze keek met grote ogen rond en dan vragend naar mij. Eén mevrouw zat constant hetzelfde te vertellen en een ander zat steeds te roepen. Het was heel lastig om contact met die dames te leggen en om een praatje te maken. Alleen als iemand, bijv. van de verzorging, een hand op haar schouders legde of zo, rukte ze zich los, terwijl het natuurlijk alleen maar goed bedoeld was.

Gelukkig kwamen voor het eten dames terug die beneden naar een activiteit geweest waren en zij zijn nog een stuk helderder.

In de tussentijd is haar boeltje verhuisd en na het eten heb ik haar meegenomen naar haar nieuwe kamer. Daar was ze wel blij mee en ook met het andere uitzicht. Straks ga ik nog naar de afdeling bellen om te vragen hoe het gegaan is.

Het is in ieder geval gebeurd nu.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik net van het hoesten af, heb ik volgens mij een blaas ontsteking! Nog nooit gehad. Pijnlijk is het.

Morgen maar naar de huisarts. Ik was verdorie net weer lekker aan het werken.

Lenie, :heart: Je krijgt het wel voor je kiezen de laatste tijd. Sterkte.

Woman, ik lees vol bewondering je postings. Zoals Nien zegt, je buigt negatieve zaken om naar positieve. Knap hoor.

Hebben de leerlingen inderdaad afgezegd? Betalen ze dan trouwens per les en niet voor eeen cursus van een aantal lessen?

Tot latersss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...