Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Oh jee, ik word zo flauw dat het zelfs niet te volgen is :$ En 't is nog geen tijd om te slapen voor mij, jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Goedenavond allemaal, Ook gekeken naar 24 uur. Guzman spreekt heel openlijk over wat de verslaving met hem deed. @ VM: leuk je weer te zien Nina. Nu snap ik waarom ik je zo'n tijd niet zag. Door COPD hoeft de wereld niet te vergaan. Het is natuurlijk een verzameling van diverse aandoeningen. Ik heb ook longproblemen (door een bloedafwijking) en mijn jongere zusje heeft al jaren een longemfyseem. Pas als het ernstig is heb je er echt last van, is onze ervaring. Je moet alleen natuurlijk niet roken; de griepprik halen en zorgen dat je je longen redelijk blijft belasten. Ik hoop dat het bij jou ook zo zal werken. In ieder geval veel sterkte ermee. @ Wijfie: moeilijk joh. Ik weet dat hij veel ouder is. Is het mogelijk dat hij geestelijk achteruit gaat? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Eh nog nie begrijp ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 vanwaar een vraagtegen Woman? mag ik zo onbeleefd zijn om naar het leeftijdsverschil te vragen Wijffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Die was voor Jen, Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Ff vlug nog. Hoi VM, beterschap lieverd. En nu naar bed! Welterusten allen! ZZ... (ja, nou weten we 't wel!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 allez woman, zal ikke t vlaams van jen vertalen, as ge t niet kunt ophouden helpen bekkenbodemspieren. hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Dune: Sieraad heeft het uitgelegd: 69 dagen droog, één dag wat gedronken en achter de streepjes de huidige stand van droog staan. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Originally posted by: womanEh nog nie begrijp ?quote> ghehehe wattuh niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 @ HTS: hoe is het vandaag gegaan? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Bekkenbodemspieren moet je trainen om je plas op te houden, woman. Als je een flauwe opmerking moet uitleggen, wordt het wel érg ongemakkelijk hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Dank Lytse,... goedenavond trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 hahahahaha ik snap t nog niet maar zal wel een taalbarriere zijn .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 woehahahahahhahaaha,... ik snap um Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 denk ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 @ Dune: is het vandaag allemaal goed gegaan? @ Nance: ik ben zo benieuwd of je het hebt gered met het koken zonder drank. Meld je je nog a.u.b.? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 moest vandaag ineens weer aan krekel denken... wat een eye opener dat iemand die kennelijk zo waardevol post hier,.. zo kan afglijden om andere mensen zó aan te vallen... alleen maar door die "vervelende drank... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 ja lieve Lytse, het is goed gegaan... even een klap onder mijn eigen bips gegeven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Ik vrees dat ze nu een ban heeft. Daar heb ik ook dubbele gevoelens over, want ze heeft het nu moeilijk. Eerlijk gezegd reageerde ze voor die laatste postings niet op mijn pb's aan haar; anders wel. Een machteloos gevoel is het. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Hey Dune, haal je dat adjectief voor drank even weg? Sterretjes worden ook niet geapprecieerd door tactive weet ik uit ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 jaaa hoe zou het met Nancy zijn!??? en ze had ook meteen het diner vanavond? zal ook wel gedronken worden... hoop dat ze t gered heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Ik dacht dat het diner morgen was? Komaan Nancy, meld je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Originally posted by: JenHey Dune, haal je dat adjectief voor drank even weg? Sterretjes worden ook niet geapprecieerd door tactive weet ik uit ervaring.quote> oke Jen, even aangepast,.. met nestjes verwoord...dank, wil ook geen problemen..idd een ban is voor krekel nu ook niet wat ze nodig heeft...maarja, ik kan me voorstellen dat er toch regels gelden..al denk ik dat het voor haar wel eens zeer ernstige gevolgen kan hebben als ze echt niets meer kan hier..moeilijk hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Heeft er niemand mailcontact of zo met krekel? Ik dacht van wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Sha heeft mailcontact met Krekel, ik alleen per pb. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden