Gunn Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Jakkes, 't is al 00:20u! Ik ga écht slapen nu! Slaap wel, lieve mensen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Jen, je benoemt de Hollandse scheldwoorden letterlijk maar bent bang dat je voor de Belse een ban riskeert?? Persoonlijk denk ik dat de onze grover zijn dan die van jullie klopt dat? Voor de noorderlingen ons ons: morgen kans op sneeuwjacht'hevige sneeuwval bij windkracht 6 en hoger. Dan waait de sneeuw horizontaal en verblindt sneller; groot licht werkt dan averechts. Moet je maar net weten. Voorzichtig op de weg dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Slaap wel Gunn Zzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Jane, voor mij is "krijg de tering" eerder exotisch dan grof. (Zo van "Wat zeg jij nu voor iets raars") Over het algemeen heb je wel gelijk dat Nederlands iets grover is dan Vlaams. Het woord nieuwbouwkeuken wordt hier bijvoorbeeld niet zo gemakkelijk gebruikt - tenzij grof bedoeld - wij hebben het nog steeds over vrijen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Grutjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Maar het verandert, vooral sinds internet, merk ik. Vlamingen nemen Nederlands taaleigen over. Zo werd het woord "leuk" in mijn kindertijd nooit gebruikt, sinds facebook is het normaal. Zelf ben ik lid van "de terug plezant club" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Maar ik ben weer afgeweken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Wablief ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Lieve Frummers, ga mijn mandje opzoeken... lekker droog.. en drank heeft me vandaag niet zo erg beziggehouden.. fijne ontdekking slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Slaap lekker Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Sloppel Dune! Fijn is het inderdaad als drank je niet bezighoudt. Dat is mijn doel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 ik ga ook maar naar bed truste:lips: tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Ik lees hier wel eens over katerachtige misselijkheden. Ik denk dat dat een stukje ontgiften is. We hebben ons lichaam zwaar misbruikt en verwaarloosd en volgegooid en verdronken met gif. Dat gaat er niet zomaar uit. Ik denk dat dat maanden duurt. Misschien nog wel langer voordat we echt schoon zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Truste Alberto ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Zou het ook niet kunnen dat er soms te veel aan de alcohol geweten wordt? Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar tijdens mijn "detox" in een ziekenhuis had ik nergens last van. Ik kreeg ook geen librium of iets dergelijks. Ik kan dan ook maar moeilijk geloven in maandenlang ontgiften. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 ik was even van het padje gesurft dat overkomt me nogal eens zeker op MP wordt een Hollander hebberig van al die koopjes, nou op 2 geboden wordt vervolgd. voor nu sloppel dan maar weer lekker vrijen in de keuken Jen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 Zachte nacht Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 goedenavond mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 Ik wil elke avond afsluiten met positive thoughts. dat kan ik best hier doen. Ik ben dankbaar, mn knie en rug doen geen pijn meer. Mn huisje is fijn, mn bed warm en zacht. Ik slaap weer goed en veel. Spoedig kan ik weer hardlopen. Mn studiootje, atelier en mn danslessen. Mn hondje. Nieuwe mensen die ik leer kennen. De kunst die ik mag maken. Mn lieve tante die ik pas heb leren kennen. De kans die ik krijg van het uwv met de coach. En ook x die het nu zwaar heeft en begrijpt wat storm en regen inhoudt. Namaste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 klinkt goed, woman! heel positief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 Ja. Ik wil ophouden met janken en klagen. Ik heb het goed. daar maar eens een gewichtje aan hangen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 mooi.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 ben je okay ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 Ik ga nu slapen. Hoop dat het goed met je gaat. Tot morgen ! x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 Dag irunake. Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden