gaya Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ben hier voor de tweede keer. eerste keer was een mislukking. Ik heb alle hulp die me geboden werd/wordt aangenomen. Nu ben ik goed bezig........in ieder geval een eind op weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Hallo hardloper, Welcome back! Ik hoop dat het forum je deze keer beter bevalt dan wel ondersteund. Ik ben nog een broekie met stoppen maar ook ik ben op de goede weg. Ben nog een beetje aan het bijkomen van een diepe slaap die vervelend was maar wilde je alvast zo vroeg, wel welkom heten. Lieve groeten Miss Sophie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Hardloper, welkom. Dan gaan we binnenkort een jaar droog van hardloper vieren! Nogal een geweldig begin. Keep running! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Welkom hardloper! Alle goede wegen leiden naar hier Heb je al concrete plannen of je gaat stoppen of minderen? Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Hardloper; dat zien we niet vaak iemand die zich meldt en al bijna een jaar droog staat. mag ik vragen wat je naar hier brengt? Ga je door een moeilijke fase, loop je tegen bepaalde dingen aan waarbij wij je kunnen helpen? Of zomaar om bij het ADB-team te horen dat we hier vormen. Welkom terug in elk geval. Aagje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gaya Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 @jane4 Ik ben gestopt met de hulp van een verslvingskliniek. intussen is alle hulpverlening gestopt, maar ik voel me een beetje alleen in mijn strijd tegen de alcohol. Ik zag dat hier ook mensen op het forum zaten die al een stuk verder in hun strijd zijn en ik hoopte daar aansluiting te kunnen vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Nou dan zit je toch goed:D persoonlijk heb ik er een nieuwe verslaving bij hier, maar dan wel een veel gezondere dan eerst. En ervaringsdeskundigen onder elkaar, die toch ook elk een hoop bagage hebben in RL kunnen elkaar zeker steunen. Het is een mooi oefengebied hier ook en we mogen hier eerlijk zijn zonder erop afgerekend te worden terwijl ook konfronteren daar soms bij hoort. Net het echte leven he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Hallo Hardloper, Ook van mij welkom terug hier. We zijn hier in alle soorten en maten aanwezig, dus allicht dat je mensen vindt die iets voor je kunnen betekenen. Het is hier soms ook gewoon gezellig, dus eenzaam hoef je je niet te voelen. Hou vol hoor. Stug blijven denken: vandaag neem ik de eerste niet. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden