Dune Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Geplaatst 23 januari 2013 Goedenmorgen lieve mensen, Zo ik ben de eerste,.. wow dat betekend koffie zetten, thee zetten en in dit geval, voor degene die met t hondjes naar buiten zijn geweesd is warm warme chocolademelk! Koffie ----> C[_] C[_] C[_] C[_] C[_] C[_] thee ----> C[_] C[_] C[_] C[_] C[_] C[_] warne choco ----> C[_] C[_] C[_] C[_] C[_] neem lekker, er is genoeg! Zo, we zijn goed bezig, dus nu meteen maar het dagpact erin gooien ;-) DAGPACT Dune wie haakt in? Voor degene die de weg op moeten, wees voorzichtig... ik wens iedereen een mooie doch koude maar vooral droge dag! Voor degenedie het nodig hebben vandaag: ik ga nu hondjes uitlaten, dus ik ben wel even zoet tot laters liefs
Jen Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Geplaatst 23 januari 2013 Goedemorgen Dune. Ik kom even een koffie pikken.
Yvonne Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Geplaatst 23 januari 2013 Goedemorgen luitjes, Kom even een bakje koffie halen, fijn dattie al klaar staat. En dan snel douchen, hondje uitlaten en richting werk. Heb gisteren nauwelijks bijgelezen, wel even nav Erik's posting gekeken naar Lenie. Pffff Lenie, kan me indenken dat je er enorm mee in je maag zit. Ik wens jou, jouw zoon, het meiske en haar ouders veel sterkte en wijsheid toe de komende tijd. En voor jou een dikke knuffel erbij.
igor Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Geplaatst 23 januari 2013 goede morgen frummels. lekker dune ik neem er ook 1tje van je lenie sterkte meid. enne je weet het met drinken los je het niet op en zie je alleen maar beren.
kameleon Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Geplaatst 23 januari 2013 Goedemorgen! Kom ook koffie halen, is altijd een goed begin van de dag:)
kameleon Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Geplaatst 23 januari 2013 Dune, wat zijn die rare tekentjes?
igor Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Geplaatst 23 januari 2013 OOooohh kameo wat heb je net gepakt??
igor Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Geplaatst 23 januari 2013 die zijn voor linkshandigen. misschien heb je er ook wat voor rechtshandigen DUNE?
Jen Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Geplaatst 23 januari 2013 Dat zijn volgens mij mokken kameleon.
igor Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Geplaatst 23 januari 2013 gisteren een grote trigger, maar ik heb hem droog doorstaan. en nu ben ik wel een beetje blij
kameleon Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Geplaatst 23 januari 2013 Een beetje blij Igor? Wees super blij en trots!
kameleon Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Geplaatst 23 januari 2013 Nu je het zegt Jen, mokken.. dat zie ik nu ook:D
snoepje Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Geplaatst 23 januari 2013 goeienmorgen vandaag mijn jongste alweer 9 jaar geworden dus begin maar met het dagpact snoepje
rip Queenie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Geplaatst 23 januari 2013 Goeiemorgen allen, Dune, ik heb de schuifpui opengedaan zodat de hondjes buiten konden plassen. Heb ik dan ook zo'n warme chocomel verdiend?? Yes, de eerste 4 etmalen heb ik doorstaan en vannacht lekker doorgeslapen. Mijn dag is goed. Straks naar therapie met een fris hoofd. Da's best lang geleden.. DAGPACT Dune rip Queenie wie haakt in? Voor ieder die het nodig heeft ; sterkte en een dikke knuf
rip Queenie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Geplaatst 23 januari 2013 Gefeliciteerd Snoepje, wordt dus DAGPACT Dune rip Queenie Snoepje wie haakt in?
igor Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Geplaatst 23 januari 2013 rip goed zo doorgaan meisje. toch wel fijn een helder hoofd. goed het kan wel eens pijnlijk zijn al die gedachten, maar wat is beroerder????? een fikse kater met alle gevolgen van dien of pijnlijke gedachten. die pijnlijke gedachten kan/mag ik delen. de kater niet snoeperdepoep van harte met je dochters verjaardag, en geloof me ze zal het fijn vinden als er vriendinnetjes komen dat mamma niet naar alcohol stinkt
snoepje Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Geplaatst 23 januari 2013 Originally posted by: igorsnoeperdepoep van harte met je dochters verjaardag, en geloof me ze zal het fijn vinden als er vriendinnetjes komen dat mamma niet naar alcohol stinkt quote> het is een jongetje...hahaha
AlbertRemmo Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Geplaatst 23 januari 2013 Goede morgen DAGPACT Dune rip Queenie Snoepje Albert Lytse Fijne dag
Emmaroos Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Geplaatst 23 januari 2013 Goedemorgen, Snoep, van harte gefeliciteerd met je jongste. Fijne dag vandaag. En Lenie, heel veel sterkte zeg.
droefie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Geplaatst 23 januari 2013 Goedemorgen allemaal Dune: bedankt voor de thee: heerlijk! Enne mensen: volgens Weeronline houden we het droog vandaag! Maak er een mooie dag van, werk ze, relax ze, geniet ze en hou je taai. Tot vanavond, Droefie
droefie Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Geplaatst 23 januari 2013 Ik doe ook mee aan het dagpact: DAGPACT: Dune rip Queenie Snoepje Albert Lytse Droefie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden