Spring naar bijdragen

zaterdag 26 januari 2013


Dune

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jane, ze konden mijn overboeking voor deze maand nog niet zien? Ik ben niet zo thuis in het bankwezen. Ze zagen wel de overboeking in periodiek staan vanaf februari. Ik vroeg nog of ik het dan zelf handmatig nog kon overboeken, omdat zij toch niets konden zien, maar dat mocht absoluut niet. Ik mocht wel over een week nog even bellen, om te vragen of mijn periodieke overboeking alsnog zichtbaar was. Tja, was voor mij echt een gevalletje met de rug tegen de muur staan. Maar gelukkig is het alsnog overgeboekt. En ik snap niet dat ze gisteren mijn periodiek voor deze maand niet zag staan en hij vandaag alsnog is afgeboekt. Nou ja, het is opgelost. Weer een zorg minder. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kunsie
Originally posted by: jane4
nou, off typen nou zo goed is?
ik ga mijn thriller maar eens lezen en de 2 gedownloade
Skandinavische series maar een kijken met een grote pot thee.
Had beter vd woensdag wel kunnen rauschen hier dus, toen heeft
Zonnetjes me overgehaald de boel de boel te laten en naar buiten te gaan.
Zo'n opmerking haalt mij onmiddelijk over en ook smiddags lekker in het zonnetje
\gefietst dus.
Nou ja, visite niet welkom de komende dagen:Dquote>


quote>


Gelukt Jane!!!!!!
Ik kom niet op visite hoor:D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos van harte

:sun::P:sun::light::heart::moon::heart::light::musicnote::present::musicnote::light::sun::P:sun::light::heart::moon::heart::light::musicnote::present::musicnote::light::sun::P:sun::light::heart::moon::heart::light::musicnote::present::musicnote::light::sun::P:sun::light::heart::moon::heart::light::musicnote::present::musicnote::light::sun::P:sun::light::heart::moon::heart::light::musicnote::present::musicnote::light::sun::P:sun::light::heart::moon::heart::light::musicnote::present::musicnote::light::sun::P:sun::light::heart::moon::heart::light::musicnote::present::musicnote::light::sun::P:sun::light::heart::moon::heart::light::musicnote::present::musicnote::light::sun::P:sun::light::heart::moon::heart::light::musicnote::present::musicnote::light::sun::P:sun::light::heart::moon::heart::light::musicnote::present::musicnote::light::sun::P:sun::light::heart::moon::heart::light::musicnote::present::musicnote::light:

ja AR

Bedankt voor de slinger:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gunn
wat heb ik trek in een pikketasie, een hassebassie, een stevige neut!quote>


Kan ik begrijpen Gunn. Ik denk dat we dat allemaal in meer of mindere mate soms wel hebben. De kunst is er niet aan toe te geven.
Je weet zelf het beste wat voor jou werkt. Afleiding zoeken, even een uurtje slapen, erop uit voor een wandeling, of iets eten. Kies maar uit. :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Dune
Zal eerlijk toegeven dat dit me erg kwetst...

Ben weg,..quote>


Trek je er niet teveel van aan Dune. Ik kreeg niet de indruk dat het de bedoeling was te kwetsen. :present: Meer een opmerking vanuit eigen beleving. Waar je iets mee kunt, of niet.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Sofie


Er was toch al eerder afgesproken dat de dagdraad niet door de nachtploeg geopend zou worden? Dat meen ik een keer op het forum door een forummer gelezen te hebben.
quote>


Door en met wie is dat afgesproken dan?
Het is voor Dune nu wel duidelijk lijkt mij.

Ik ben ook weg. Boodschapjes doen. :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

@ Dune: je niet gekwetst voelen hoor. Voor de redelijk nieuwen hier zijn niet alle gebruiken even duidelijk. Was vast niet rot bedoeld. Ik vond de timer op het koffiezetapparaat leuk gevonden! We maken er een droge dag van. Daar gaat het tenslotte om.

Het sneeuwt hier. De spreeuwen eten het laatste restje uit de pot pindakaas. Ik had gelezen dat ze dat doen en waarachtig: hier ook!

@ Sofie: ondanks het niet hardlopen verveel je je vast niet. ;)

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een paar maanden geleden is het inderdaad besproken n.a.v. een andere forummer die een dagdraad opende in de nacht. Ik kan me voorstellen dat mensen die nieuw zijn of onlangs zijn teruggekeerd dit niet mee hebben gekregen. Het staat ook niet in het regelement, het is een ongeschreven regel waar volgens mij iedereen het wel mee eens was. Nu weet ik niet meer of dit alleen gelde voor doordeweeks, want er is doordeweeks een vaste ochtendploeg, of dat dit ook geldt voor de weekenden.

Een dagdraad openen is erg lief en wordt ook uit goede bedoelingen gedaan. Maar ik kan me voorstellen dat mensen zich beroepen op iets dat eerder is afgesproken. Het werd dan ook niet uitgesproken met de bedoeling om iemand te kwetsen, om iemands goede bedoeling in twijfel te trekken of om iemand op een fout te betrappen, maar puur uit nieuwsgierigheid, volgens mij.

Niets van aantrekken, Dune. Gewoon voor waar aannemen en in het vervolg geen dagdraden openen in de nacht. Hoe goed je het ook bedoeld. En zeker niet wegblijven om zoiets. Want er is echt verder niets aan de hand. ;)

En ik wilde vannacht eigenlijk niet reageren in de nieuwe draad, omdat het voor mijn gevoel nog de vorige dag was, maar heb het wel gedaan, omdat iemand naar me vroeg en ik het niet wilde negeren. Ik kan daar mijn excuses voor maken, maar dat vind ik dan weer niet nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Rapi en Sabine:

van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag. Maak er een mooie, droge dag van en zo'n zelfde jaar!

:moon::musicnote::sun::sun::heart::present::light::moon::musicnote::sun::sun::heart::present::light::moon::musicnote::sun::sun::heart::present::light::moon::musicnote::sun::sun::heart::present::light::moon::musicnote::sun::sun::heart::present::light::moon::musicnote::sun::sun::heart::present::light::moon::musicnote::sun::sun::heart::present::light::moon::musicnote::sun::sun::heart::present::light:

@ Gunn: je gaat goed. Houden zo! Je beker heerlijk vruchtensap is halfVOL!!!!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...