Spring naar bijdragen

Woensdag 30 januari


BamBam

Aanbevolen berichten

Originally posted by: Rickert
Zou ook kunnen hoor dat ik dat gezegd heb. In ieder geval wel dat ik nog vrij studentikooos, naja ben alles behalve een bal, leef... Vind ik daarom ook zo moeilijk die alcohol maar gelukkig heb ik het in de hand:-).quote>



hou vol! ( dat studentikose ;-) )
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 300
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Alle 14 ingelogden een goede avond gewenst.

Maandag was er hier een discussie over het gevaar v.d. supermarkt.

Helaas las ik dat pas dinsdagavond, hoewel ik dat gevaar natuurlijk best ken, ben ik er toch weer ingetrapt.

Maandag was eindelijk de sneeuw van mijn auto en de weg, dus na ruim 2 weken stapte ik in en ging boodschappen doen.

Kwam gelukkig terug zonder sigaretten, maar wel met wijn.

En ja, dat had ik beter niet kunnen doen, als het in huis is moet het op ook.

Dus de vlg. dag was een verloren dag terwijl ik veel moest doen, voornamelijk dingen op de pc, waar ik niet zo'n zin in had.

Dat heb ik vandaag moeten inhalen, pijn in mijn rug van al dat zitten en ben nog niet klaar.

Weet wel weer wat een kater is. Wat hakt dat er in als je het niet meer gewend bent. Kun je nagaan........

Ben voorlopig wel weer genezen en heb mijn gewone hoofdpijn en moeheid terug.

Was het maar voorjaar, ik ga echt m'n leven beteren en elke dag een stukje lopen.

Ben dus niet bijgelezen en hoop dat ik niet in iets ernstigs viel, zo te zien aan het laatste bericht was dat niet het geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Behalve het idd eindeloze gedoe over de troonswisseling, is er nog een element dat aandacht krijgt: de watersnoodramp van 60 jaar geleden.

Ik denk dat ik mss wel de enige hier ben die zich dat nog herinnert.

Het stormde voor mijn idee net zo hard als vannacht de avond ervoor.

Ik was net een mnd 9 jaar en was naar de kabouterij geweest en liep naar huis in Amsterdam Noord. Het was vrij donker weer en het stormde, ik zie nog de hoge bomen heen en weer zwaaien.

Wij woonden op een ark en die lag ook niet helemaal stil.

De vlg. morgen zei mijn vader dat we goed naar de radio moesten luisteren omdat er iets heel belangrijks was gebeurd.

Daarom heb ik het onthouden.

Al die namen van de getroffen dorpen leven nog voor me, hoewel we natuurlijk geen TV hadden.

Het was trouwens het jaar waarin ik voor het eerst TV zag, in de etalage van een winkel. Hele drommen mensen stonden zich te vergapen.

Als oudere mensen het hebben over "de ramp" dan bedoelen ze steevast de watersnoodramp van 1953.

Als je bedenkt dat amper 8 jaar daarvoor de dijken doorgestoken zijn in de strijd tegen de nazi's en de grond zich net aan het herstellen was, dan moet dat voor de getroffenen extra pijnlijk zijn geweest.

Maar als kind wist ik dat natuurlijk niet.

Op de kabouterij hebben we nog gebreid voor de slachtoffers.

Pannelappen als ik mij goed herinner. Waren de slachtoffers vast heel blij mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D Yep, I am the muts!

Als ik met mijn man praat en vertel wat mij dwars zit, schuift hij het altijd af op mij.

Hij gaat dit weekend weg voor een skitrip van zijn werk en ik heb hem vanaf het begin af aan aangemoedigd dat hij zich daarvoor moest inschrijven.

Vanavond wilde ik nu eens graag naar de club (zonder te drinken) en omdat ik vanwege mijn knie gehaald en gebracht moest worden door hem kon ik niet lang blijven.

Jammer, want ik had het super naar mijn zin.

Maar hij moet morgen weer om 6 uur op en daar wilde ik toch rekening mee houden.

Dus belde ik hem op tijd op.

Voor hem was het 5 minuten te laat, hij was razend en schreeuwde dat ik nooit rekening met hem houdt.

Hij riep ook dat hij de skitrip wel ging afzeggen omdat ik zo'n zeur ben dat ik hem dan mis.

Hij zei dat ik alle pret hem ontnam.

Ik wil hem gelukkig maken en op een volwassen manier een discussie met hem kunnen voeren.

Niet dat ik meteen emotioneel word en hij kwaad en uit het gesprek stapt.

Bah, loop mijn smurfendekbed nat te janken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ RL: misschien was je man wel bang dat je toch zou gaan drinken. Zoiets is mij ook weleens overkomen met mijn man. Ze zijn zo vaak teleurgesteld geweest, dat dat vertrouwen niet zomaar terug is. Bij mijn wederhelft begint het nu pas te komen! Het is niet anders.

@ Dune: ik ben ook blij dat Jen iets gepost heeft. In ieder geval is ze de dag zonder schade te berokkenen doorgekomen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...