haddock Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Maar Heddok sit op se werruk en is dus subiet weer pleitte, Djoeneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Goed gedaan Lies. Welterusten hoor:lips: Ik ga ook ff stoppen want er zijn nog een paar mensen die mss even willen tikken. Tot later misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Ik zat net even 'De confrontatie' te kijken op NED 3. Nog nooit gezien. Maar mensen gaan dus de confrontatie met elkaar n.a.v. een bepaalde gebeurtenis. Net was het een man die de confrontatie zocht met de man die hem had bedreigd. Het was twee uur in de middag en de man was dronken. En hij zag er ook niet heel nuchter uit toen hij de confrontatie aanging met de man die hij had bedreigd. Op het eind van de aflevering werd verteld dat de dronken man was overleden in de gevangenis aan een beroerte, toen hij een straf van 28 dagen moest uitzitten. Erg! Zou dat te maken hebben met het instant afkicken van alcohol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Originally posted by: haddockMaar Heddok sit op se werruk en is dus subiet weer pleitte, Djoenekequote> oke heddok.. werkze dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Is heel gezellig in de virtuele kamer. Dag 5 zit erop. Meld me nuchter af. Ik ga naar bed. Op naar dag 6 . Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Raadselachtig mooi Johan......... Maar Alison is prachtig met thank you Nu ga ik echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 truste Sandra, dag 5! die heb je maar mooi binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Heb je een vriendin Johan? Goed bezig.... Kunsie ik ben single maar geloof voor hier wel een jonkie voor hier hoor:-) Lees net wat snel de draad maar laten via internet is best leuk hoor. Zijn ook voldoende gratis sites voor. Kaf van het koren scheiden en wel eerst facebook en whatsappen voor je date... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Thanks , welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Originally posted by: RickertHeb je een vriendin Johan? Goed bezig.... Kunsie ik ben single maar geloof voor hier wel een jonkie voor hier hoor:-) Lees net wat snel de draad maar laten via internet is best leuk hoor. Zijn ook voldoende gratis sites voor. Kaf van het koren scheiden en wel eerst facebook en whatsappen voor je date...quote> hoe jong Rickert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 35 ofzo toch? of zeg ik nu iets heel raars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 34, dat je dat weet... Leef alleen wat jonger, laat gaan studeren en vriendenkring is van 23 tot 31 ongeveer.. 2 jaar terug is voor het laatst om een id gevraagd bij de slijter haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Dan heb je dat knap gespeeld, Rickert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 dacht dat Rickert nog onder de 30 zat.........ik weet niet hoe ik daar bij kom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 djoen lijkt veel jonger dan 44, mag dat ook hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 je hebt het ooit eens gezegd ..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Tja wat doet wat ter zake Johan..... Het werd net geroepen door een van de dames en dacht das leuk voor je. Dacht aan je oude huis enzo hoe je daar toen zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 djoen...dat mag...verders hou ik m'n mond maar ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Twee jaar geleden was ik met een collega aan het praten over huizen kopen, uitkopen etc. Ik vond al dat de man mij vreemd aankeek, maar goed, het kon ook zijn dat ik uit mijn nek sprak. De volgende dag komt hij bij mij met de vraag hoe oud ik eigenlijk ben. Dus ik zeg mijn leeftijd, zegt hij: "Aha, vandaar. Ik dacht namelijk dat je niet ouder dan 23 jaar kon zijn. Maar nu past het inderdaad beter". Kom ik drie weken later in de kroeg, schat iemand mij 36. Nu weet ik niet meer wat ik moet geloven, haha. Doodsbang dat ik er al als 36 uitzie. En op het moment van de schatting moest ik nog 30 worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Hahaaaa, dat is mij laatst ook nog overkomen (toen ik nog dronk) werd ik als dertiger gevraagd of ik wel 16 was. OMG! Dune, lieverd, dank je! Het gaat hier niet goed. Ik ben wél nuchter en zie nu wat mijn man en ik elkaar aandoen. Eigenlijk kunnen we elkaar niet uitstaan, hoewel ik zielsveel van hem houd. Ik weet niet hoe nu verder. Ik ben door mijn handicaps best afhankelijk van hem. Mss moet ik het een tijdje alleen proberen. Gets, zit hier tranen met tuiten te janken. Ik maak me ook zorgen over Jen en dat we niks meer hebben gehoord. Jen, meissie, als je dit leest, laat wat van je horen! Hoop dat je ok bent! Extra voor Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Zou ook kunnen hoor dat ik dat gezegd heb. In ieder geval wel dat ik nog vrij studentikooos, naja ben alles behalve een bal, leef... Vind ik daarom ook zo moeilijk die alcohol maar gelukkig heb ik het in de hand:-). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 'k Heb het overleefd vandaag, maar wat een rotdag. Seffens mijn bed in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Madeleine, wees er gezegend mee op het moment zie ik er zeker 10 jaar ouder oud dan ik ben....dat helpt niet hoor.. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 hey Jen....ik heb alles gelezen meis... een beetje de dag door gekomen verders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Nou ja, ik ben nog steeds 30, Lenie. Dus 36 doet niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden