Spring naar bijdragen

Woensdag 30 januari


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 300
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik zat net even 'De confrontatie' te kijken op NED 3. Nog nooit gezien. Maar mensen gaan dus de confrontatie met elkaar n.a.v. een bepaalde gebeurtenis.

Net was het een man die de confrontatie zocht met de man die hem had bedreigd. Het was twee uur in de middag en de man was dronken. En hij zag er ook niet heel nuchter uit toen hij de confrontatie aanging met de man die hij had bedreigd. Op het eind van de aflevering werd verteld dat de dronken man was overleden in de gevangenis aan een beroerte, toen hij een straf van 28 dagen moest uitzitten. Erg!

Zou dat te maken hebben met het instant afkicken van alcohol?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je een vriendin Johan? Goed bezig.... Kunsie ik ben single maar geloof voor hier wel een jonkie voor hier hoor:-) Lees net wat snel de draad maar laten via internet is best leuk hoor. Zijn ook voldoende gratis sites voor. Kaf van het koren scheiden en wel eerst facebook en whatsappen voor je date...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Rickert
Heb je een vriendin Johan? Goed bezig.... Kunsie ik ben single maar geloof voor hier wel een jonkie voor hier hoor:-) Lees net wat snel de draad maar laten via internet is best leuk hoor. Zijn ook voldoende gratis sites voor. Kaf van het koren scheiden en wel eerst facebook en whatsappen voor je date...quote>


hoe jong Rickert?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twee jaar geleden was ik met een collega aan het praten over huizen kopen, uitkopen etc. Ik vond al dat de man mij vreemd aankeek, maar goed, het kon ook zijn dat ik uit mijn nek sprak. De volgende dag komt hij bij mij met de vraag hoe oud ik eigenlijk ben. Dus ik zeg mijn leeftijd, zegt hij: "Aha, vandaar. Ik dacht namelijk dat je niet ouder dan 23 jaar kon zijn. Maar nu past het inderdaad beter". Kom ik drie weken later in de kroeg, schat iemand mij 36. Nu weet ik niet meer wat ik moet geloven, haha. Doodsbang dat ik er al als 36 uitzie. En op het moment van de schatting moest ik nog 30 worden. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaaaa, dat is mij laatst ook nog overkomen (toen ik nog dronk) werd ik als dertiger gevraagd of ik wel 16 was. OMG!

Dune, lieverd, dank je!

Het gaat hier niet goed.

Ik ben wél nuchter en zie nu wat mijn man en ik elkaar aandoen.

Eigenlijk kunnen we elkaar niet uitstaan, hoewel ik zielsveel van hem houd.

Ik weet niet hoe nu verder.

Ik ben door mijn handicaps best afhankelijk van hem.

Mss moet ik het een tijdje alleen proberen.

Gets, zit hier tranen met tuiten te janken.

Ik maak me ook zorgen over Jen en dat we niks meer hebben gehoord.

Jen, meissie, als je dit leest, laat wat van je horen! Hoop dat je ok bent!

Extra :present: voor Dune

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...