Madeleine Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Dat klinkt erg lief, Johan. Ik ben alleen niet overtuigd van mijn eigen kwaliteiten. Ik geloof er eerder in geen enkele te bezitten. Erg eigenlijk. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Originally posted by: MadeleineDie trek was snel weer verdwenen. Ik stond net de was op te vouwen in de slaapkamer en keek op de wekker (die een half uur in het voren loopt) en dacht: "Goh, de winkel is dicht. Dat is snel gegaan". quote> Goedzo meissie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Hoi allemaal, nadat ik al het 1 en ander geregeld had en 2 uur met W aan de telefoon gezeten viel die ineens weg. Ben dus via mobiel bezig met mijn telefoonaansluiting, ik heb wel internet en tv? begrijp het niet, maar moet even standby staan want ze bellen terug. In dat geval wens ik jullie al welterusten:lips: en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Hey AR, hoop dat t allemaal lukt dan. Ik ga slapen lieve mensen, sloppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Heb je problemen met een bepaalde verbinding, AR? Misschien kan ik helpen? Johan, ow? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Wat een romantiek;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Originally posted by: MadeleineIk ben alleen niet overtuigd van mijn eigen kwaliteiten. Ik geloof er eerder in geen enkele te bezitten. Erg eigenlijk. :$quote> Nou zeg!!!!Rare meid!alleen al gebaseerd op je woorden hier in de huiskamer ben je een kanjer!waardevolle postings, en eerlijk!dussuh,...doe die twijfel de deur uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Slaap lekker Albert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 slaap lekker Vlaams lieverdje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Originally posted by: Johan WHet leven is helemaal niet zo hard als men je wilt laten geloven. Het leven is heel zacht en barmhartig voor wie dat wil zien. Het enigste is dat het soms moeilijk is dat te zien vanwege aannames en vooroordelen en ambitie.quote> wat een heerlijke wijsheid Johan, die houden we erin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Wat een lieve woorden ineens. Krijg het er warm van. En dan letterlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 goedenavond kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Goedenavond allemaal, Ziet er gezellig uit hier, ik lees veel aardige dingen. Dat doet me goed:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 @Madeleine, precies! en het is gewoon gemeend hoor meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Originally posted by: Johan WJa dat zat er wel in Kunsie. Ik ben niet aan het sjansen en steek geen veren in je weet wel waar. Ik probeer een eerlijke observatie eerlijk te brengen.quote> En als je wel zou sjansen is daar ook niks mis mee toch?Ik vraag me meteen af of er door dit forum stelletjes zijn ontstaan.Weet iemand dat te vertellen aan deze romantische ziel:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Originally posted by: kunsieGoedenavond allemaal,Ziet er gezellig uit hier, ik lees veel aardige dingen.Dat doet me goed:)quote> mensen moeten vaker lief zijn voor elkaar zijn...Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 niemand sjanst met djoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 echt??? Vertel Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Mee eens Dune! Vertel Johan............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Originally posted by: Duneniemand sjanst met djoenquote> Ja Djune ik kan het wel doen maar ik ben een vrouw net als jouw.En val op mannenMaar ik vind je wel lief hoor:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 ja ik ook, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Johan, we zijn nieuwsgierig............waar blijf je nou met de onthullingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 jaaaaaaa, we zijn benieuwd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Ik mis hier het bewegende poppetjes met hartjes erboven. Werkt erg goed tijdens het sjansen. Daarover gesproken. Ik moet mezelf, van mezelf, weer eens aanmelden op een datingsite. Maar ik ben er zo verschrikkelijk op tegen. En daarnaast vind ik mijn buurman nog veel te leuk. Maar goed, als ik de deur niet uitkom, dan kom ik ook nooit iemand tegen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Heb ook vaak op datingsites gezeten, maar durf nooit af te spreken. Stond al stijf van de zenuwen als ik er aan dacht:o Zelfs op een soort van "boer zoekt vrouw"site gezeten. Zag dat wel zitten, ergens op het platteland, lekker rustig met een lieve boer die me dan elke avond op handen zou dragen omdat ik weer eens lekker gekookt had. Want zo simpel kan het leven zijn hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden