Jen Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 En Dune. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 31 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 er zijn meer dan 2000 geregistreerde gebruikers.. volgens mij doet nog geen 10% echt mee.. pffff en ik snap er nu al geen snars meer van :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Originally posted by: Johan WOkee Fibonacci. een reeks van getallen die samenhangt met het begrip van de Gulden Snede. No HocusPocus, just numbers. 1,1,2,3,5,8,13,21,34,55 enzovoorts. Het enigste gebrek aan de reeks is dat er een begin is. Een einde is er zeker niet.quote> kijk.nu kunnen we praten, en alcohol gerelateerd ook nog.Het is niet neem de eerste niet, nee het is als u de eerste neemt dan gaat het verder zoals boven vermeld.en inderdaad zonder begin en zonder einde.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 31 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Slaap lekker lieve Jen:heart: morgen weer nieuwe kansen meis!!! truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Oh, dank je Johan Had zelf ook al wat opgezocht Ik snap het zelf niet echt wel interessant En gewoon mooi Ik wil het iemand laten zien Die het zeker weten wel begrijpt Laat mij het maar mooi vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Ok. Prima. Als jij dat zegt. (Voor Akelei) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 hoi jopie, slaap lekker jopie, ik heb voorlopig een pin egelpak aan dus meer dan hoi en dag kan ik je niet bieden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 31 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 lieve mensen, ga mijn mand opzoeken,.. slaap lekker voor strakjes! heb nog een fijne voortzetting van deze gedenkwaardige avond.. (de laatste verjaardag van Bea als opperhoofd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 nog niets terug gelezen..meld me even af. ga de hond uitlaten en daarna voor het eerst in m'n leven met een laptop in bed liggen:D en dan pas terug lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Slaap lekker djoenie, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Als Dune gaat slapen vind ik er ook niks meer aan. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 slaap lekker mup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 31 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 ohhh psssstt... was er nog ff,.. vergeten!!!! dom dom dom.. meld me bij deze gortdroog af dank lief Vlaams meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 aak, hoe noemen jullie die beesten dan?? wij noemen die hier gewoon pinegels hoor.... ik weet ook wel dat jullie, rare hollanders, met zo n kaartje gaan pinnen, dat doen wij dan weer niet.. wij gaan gewoon geld afhalen ofzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Dagdag Aak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 wel te rusten wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Doen, aak morgen googlen anders stuur ik je wel ergens een link, want weet je, t is ook bijna carnaval en de kids moeten weer costuums enzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Weer terug van film bekijken. @ Jen: in de Ardennen is het heerlijk wandelen. Het helpt mij altijd met het leegmaken van het hoofd. Hoe was de hondentraining? @ Ietje: goed gedaan. Weer een droge dag. Welterusten. @ Liesje: was er een reden dat de hulpverlening de handen van je aftrekt? Die benzo's? Wat nu? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 hahahaha , deze was bij wijze van... aak maar de kleinste heeft idd wel een pak als pin egel ook ja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Ik denk dat ik thuis meer moet gaan oefenen met het hondje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 johan wat denk je dan, dat ik niet ernstig ben met de pinnen van een egel? Ok de zonnebloem is het meer courante voorbeeld maar de pinnen van die egel zijn ook proportioneel corect hoor. wilde ik maar even zeggen, want anders lijkt alsof ik zomaar wat uit mijn mouw schud... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 school school... de hondenUNIEF is het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Jen, kweet t, mijn hond is te dom om naar de unief te gaan... steeds weer vergeet ie dat er een kat in de veranda zit en als die kat dan weer beweegt dan is het boem met zijn dikke hondekop tegen dat raam. E die kat maar uitdagen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 dat, dat doet u zelf lieve vriend, ik blijf zoals altijd op de achtergrond.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Het wordt voor mij ook bijna tijd om naar bed te gaan. Ik ben weer begonnen met mijn blog en bezig met schrijven. Maar dat is zo makkelijk nog niet. Nog even wat proberen en dan lekker slapen. Dag 25, met veel moeite, droog afgesloten! Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden