Yvonne Geplaatst 4 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Originally posted by: jan1000Ha Yvonneke, ja he, tis wat, maar is een goed altrnatief!quote> Op weg naar helemaal stoppen Jan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Haha, Yvonne die hebben we niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Yvon het bedrijf staat op een beurs deze week en daar ben ik ook bij aanwezig. anders als gewoon en dan heb ik dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Douche in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Kan ik me ook wel weer indenken AR, nou, je bent er in ieder geval optijd uit en de rest van de week misschien weer wat makkelijker slapen he? Kame, ik heb ook geen veranda hoor, maar wist niet zo snel iets te verzinnen Lieve luitjes, ik vind het hartstikke jammer, maar ik moét nu echt de douche in. Maak er wat van. Ik heb het boeketje van Diesel inmiddels in een vaasje gezet, staat inderdaad gezellig Draak. Nog even een dikke knuffel voor jou (()). Ennu, laterrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Ach ik moet er ook wel een beetje om lachen hoor, zo'n sigaret dan he ;-) maarja ik heb gister ook weer eens een pleister geplakt voor de zekerheid, das eigenlijk nog stommer he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Nee hoor draak, niks niet stom, ik heb nog steeds wel eens de neiging om ..... pfff en dan ben ik al meer dan tien maanden gestopt. En nu wegwezen Von..... je komt te laat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Ja inderdaad helemaal stoppen. Ik heb nu nog op verlanglijst staan niet roken en afvallen en nog weerbaarder worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Nou ik wil eigenlijk nog wel een soort veranda bouwen, vin dat er wel leuk uitzien, niet voor de fretten maar voor schommelstoel :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Oh Diesel, heeeerlijk, wil ik ook zo graag, maar Kees komt dan gelijk weer met allerlei praktische bezwaren en zo, tssssssss. En ja Jan... je trekt me er aan de oren bij he : wilde het lijndraadje deze week even 'vergeten' .... Dank, ik ga me er weer op toeleggen..... En nu von:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 goede morgen frummels. lekker een bakkie koffie, ik ben inderdaad een beetje laat. dus yvonne OPSCHUIVEN dan kan ik er ook bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Schommelstoel en een breiwerkje, ik zie je al zitten Draak LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Goedemorgen Igor, leuk dat je er bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 ben je wel wezen sporten yvonne??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Originally posted by: kameleonSchommelstoel en een breiwerkje, ik zie je al zitten Draak LOLquote> en een grote baard en een kromme pijp in de mond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Moggeuh Iggy, jah had ik ook wel gewild, maar pas baard raf voorlopig en toch probeer ik te stoppen met roken, maar miss soms een pijp lurken wel aardig om te onthouwen hoor. Wou eigenlijk ook dit voorjaar tabak gaan planten, dus eige teelt dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 goeienmorgen dagpact snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Originally posted by: DieselWou eigenlijk ook dit voorjaar tabak gaan planten, dus eige teelt dan he quote> wiet plantjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 snoep is op tijd voor de douche........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Ha Snoep meiz hoe met jou joh, gaat tie een beetje ? Ach en Vonn, veranda is gewoon leuk om te bouwen, kan Jan toch geen bezwaar tegen hebben ? ;-) echt leuk manneding hoor, zeker astie daarna (evt dan maar in vuurkorf) een fikkie kan stoken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Originally posted by: igorsnoep is op tijd voor de douche........[/ik douche voortaan alleen nog maar op vrijdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Originally posted by: DieselHa Snoep meiz hoe met jou joh, gaat tie een beetje ?ja hoor...vandaag ween week alcohol vrijleuk weekend gehad..goed gesprek ookdus ik heb er weer zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Nee Iggy, kan natuurlijk ook hoor. Nee gewoon tabak tabak planten, zijn ook nog erg mooi en zeer gevarieerd en dus ook rookbaar. Lijkt me erg leuk om te gaan doen, al is ut dan niet meer voor eigengebruik, nou ja soms dan he, op de veranda :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Snoep en de rest van de week in bad dan of met washandje aan de wasbak dan ?? Of zijn je muntjes op dan Ach goed joh weer een week zonder, ging het weer of toch weer moeilijker ? Lekker dat je je dan ook weer beter voelt , fijn te horen meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Ik ga hier eens met muntjes een slaapkop wakker rammelen:D Fijne dag voor allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden