Yvonne Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Goede morgen luitjes. Buiten is het nat, koud en winderig. Binnen wordt het al weer lekker warm, thee staat te trekken en de koffie staat al klaar. De dag kan beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Goedemorgen Yvonne, Hier hetzelfde, heb al twee bakken koffie op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Goedemorgen Kameleon. Ik inmiddels ook. Nog hééél even 'niks' en dan de douche in, het wakker worden wil niet echt opschieten vanmorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 ach kom ik wel helpen jullie wakker te krijgen...KOFFIEEE!!!! ghe he he, heeft er iemand bakkie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 ff vlug langs hoor, maar ken soms nie langs de ochtendploeg hier he dames :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Heeeee Diesel, gezellig ! Das een hele poos geleden dat we hier samen waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 En je bakkie staat er al hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Nou Iggy nog en is de eerste groep er wel, miss. A3 nog, hoop dat je je beter voelt man. Nog niets de laatste tijd terug kunnen lezen, maar hoop dat je weer op de rails zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Hee, draak.. fijn om weer een ouderwetse ochtend ploeg te lezen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Thnx Vonnn, ja tijd gaat soms snel he, bosje :present::present: maar meegenomen voor jullie op de tafel hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Goede morgen, Ik heb ook een koffie ingeschonken, dank voor het zetten Yvon. vannacht slecht geslapen omdat ik me niet mocht verslapen, had 4 wekkers gezet. nou ja niks aan te veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Ja he Kameo, hoe is het daar kwa weer ? zal ook wel nie veel zijn zeker ? Alhoewel in Drenth zijn me kippies wel begonnen met zo nu en dan weer es een eitje te leggen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Morning, hier ook aan de koffie en .... De electrische sigaret! Druilweer, maar binnen lekker warm, rustige start van de dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 DAGPACT Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Beter dit weer dan helemaal geen weer Draak, de fretten zitten in ieder geval weer in hun buitenhok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 moggeuh AR, jah das ook zo wat he, as je je niet kan of mag verslapen.......Nou ik kon best nog langer, maar beetje beroerd geslapen ook, ach laterop weer een nacht zullen we maar zeggen en het maar inhalen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 AR goedemorgen. Klopt je onderschrift nog wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Hihi, ja, Igor zal zich wel verslapen, had ook al op moeten zijn. En ja, volgens mij gaat het weer goed met Adrie, maar het zal wel weer ff behoorlijk knokken zijn voor hem denk ik. Ar, jij ook een goedemorgen, lekker bakkie he? Vervelend dat je niet lekker hebt geslapen. Waarom was je bang om je te verslapen, je bent toch altijd mooi op tijd wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Jan ook een goedemorgen.... Elektrieke peuk? hahahaha, kan er niets aan doen, maar moet er wel een beetje om grinniken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 ach Kameo moet je toch wel een beetje mee oppassen met guur tochterig weer, want als ze binnen hebben gezeten hebben ze haast geen ondervacht. Ook al zien ze er mooi dik wollig uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Jan proberen ook te stoppen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Draak, ze zijn alleen maar met de vorst binnen geweest, in de schuur, niet in de woonkamer, daarnaast hebben ze een hok in een hok, snap je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Ha Yvonneke, ja he, tis wat, maar is een goed altrnatief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Brrrrr, arme beessies kameleon, we zetten jou toch ook niet op de veranda nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Originally posted by: jan1000AR goedemorgen. Klopt je onderschrift nog wel?quote> Ja hoor Jan, jij nog bedankt voor het aanpassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden