Soothe Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Yep Haddock:) De natuur doet z'n werk. Kan het ook niet helpen. Ga goed kerel. Hagel en sneeuw hier. Blèèh De oudere jongere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Overigens een goede morgen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Akelei hoi, Een verslaving is een toestand waarbij je geestelijk en lichamelijk afhankelijk bent geworden. Dus zoek het maar uit. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Originally posted by: SootheDe oudere jongere. quote> De natuur doet z'n werk, de mens telt.Stichting MoreKopDe Haag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Haddock ik ga wat doen. Veel achterstallig werk. Groet uit Juinen. Koos Koets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Originally posted by: akelei o.kee..,quote> A.kie., taal/nuance verschil. Afhankelijkheid is toch verslaving?Bij zogenaamd redelijk denkende wezens, tenminste.De auto is afhankelijk van brandstof, niet verslaafd.De alcoholist is zeker niet afhankelijk van alcohol, al denkt ie van wel.Ergo: afhankelijkheid is 'n makkelijk eufemisme voor verslaving.Alhoewel dit ook weer te makkelijk wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Ieder voor se eiguh, ouwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Misschien is afhankelijk in de zin van lichamelijk afhankelijk. Ziek worden als je niet drinkt. En verslaafd.... het brein, zelfs als je lichamelijk niet meer afhankelijk bent wel willen drinken, de zucht, de verslaving... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Kortom: hetzelfde liedje. Willy Alberti Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Nou, vooruit dan maar. Devooruitwrotter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Als je een verslaving hebt, ben je altijd afhankelijk, als je afhankelijk bent ben je niet altijd verslaafd. Nu verder met schilderen. Ben het trappengat aan het doen. Vanmiddag het andere schilderen weer dus mijn dag is gevuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Goeiemorgen allen, Beter laat dan nooit.. DAGPACT June Jootje Lytse Albert Snoepie Sandra Ietjefietje miranda Acer rip Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Allemaal eufemismes. Het een is het ander. De verslaafde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Originally posted by: haddockAllemaal eufemismes.Het een is het ander.De verslaafdequote> Das wat kort door de bocht.... als je het zo stelt zouden er geen woordenboeken bestaan, op school geen begrijpelijk lezen worden onderwezen en literatuur of bibliotheken niet bestaan ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Goedemiddag! Koffie is allang op, ontbijt ook. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Goeiemiddag allemaal, Je klinkt een stuk beter dan vorige week Wijfie, Good for you! Met mij gaat het ook lekker, we hebben de vaart erin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 5 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 what's happend with my name Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 1 goedemiddag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Originally posted by: jopieoverigens is onverwachts boos wordendoor een verstoorde suikerspiegel eentje die onderschat wordtzeker voor drinkers van grote hoeveelheden ineensalcohol kan dan een hypo veroorzakenmaar ook zonder dat er drank in het spel is.ik herken het zelfmaar meen het ook bijv bij Lenie gezien te hebbenvoor haar diagnose soms ineens zomaar boosdaarna eigenlijk nooit meermaar daar kan ze eigenlijk alleen zelf iets over zeggenwaarmee ik maar zeggen wil:het is niet altijd zuiver spigiesquote> hier heb ik eigenlijk nooit op gelet...laat staan een verband gezocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 yes I am fine:) moet de deur nog uit voor boodschapjes...maar het is echt baggerweer en koud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 is nie erg hoor. ja het klinkt me vreemd in de oren ik zal er eens op gaan letten als ik weer eens te hoog sta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 ik sta nooit te laag dat heb ik nog maar 1x gehad...dikke vette hypo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 nou.... vanmorgen stond ik weer op 26...das ook niet goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 nou ik sleep mezelf even naar de winkel.. m'n peukie is op. als ik je niet meer spreek....werkze Jops. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 5 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 ghehehe Jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden