Dune Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Goedenmorgen lieve Frummelaars ;-) Het is hardstikke vroeg, maar ben het bed uitgejaagd door kramp in mijn voet,.. en omdat ik daar wat krampachtig op reageerde, kreeg ik kramp in mijn kuit,.. om de kuit te ontzien strekte in het been in een ongunstige hoek, waardoor er kramp achterlangs mijn bovenbeen ontstond. door die kramperige houding die daardoor onvermijdelijk was kon ik mijn voet, waar de kramp in beginsel ontstond ook niet meer in een minder kramperige ontspannen pose krijgen.. raar woord eigenlijk "kramp" enniewee.. tijd om op de voeten te landen pardoes naast mijn mand... wat ben ik blij dat ik geen kater heb tijd voor koffie,.. ontbijt sla ik nog even over,... maar voor wie wil, tast vooral toe,.. u weet de weg in ons aller keuken. Zal wel vast thee zetten! Maak er een mooie dag van een ieder,.. met goede droge voornemens, om er meteen een mooi gebruik in te gooien: Dagpact voor deze dinsdag: Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 He, Djoen, goeiemorreghu!! Wat 'n krampachtige toestanden, niet teveel huppelen, maar, of juist wel. Ik keek vannacht al wat rond, maar het was algehele rust. Ben weer weg, moet nog paar uurtjes, sterkte ermee. De nagtdienstert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Goedemorgen, hier beetje hyper-daagjes. Dus slaap niet. Niet goed ik weet het, maar het is zoals het is. En Dune, je hebt in dat kleine stukje 8 keer het woord kramp gebruikt. Toch even iets om over na te denken. haha. Maar wil dat nou zeggen dat je kramp hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 5 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 moguh vriendje Heddok! maak er een mooie dag van!! Jootje, meis alles goed met jou? ook vroeg t bedje uit zeg! hier tikt de hagel en regen tegen het raam, zit gezellig aan de koffie, en een sigaretje hier knappert het haardvuurtje, waar de hondjes zich omheen verdringen.. mooi die stille ochtenden.... hoewel stil.. mijn huis piept en kraakt onder het natuurgeweld! haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Het is hier vet zwaar aant regenen. Lelijk weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 5 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 uhh Jootje, kramp is weg! gelukkig kan erg vervelend zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 5 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 ook Zeeland toevallig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Dagpact voor deze dinsdag: Dune Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 5 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 ah jij ook een goed voornemen voor vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Yep ja Zeeland je weet het. Echt slecht weer. Bij jou ook toch??? Het waait hier trouwens ook heeeel erg hard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Goedemorgen! Lekker koffie en een sigaretje:D Werd wakker van het onweer, rare gewaarwording. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Zeeland is goed vertegenwoordigd deze morgen. hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Goedemorgen Kameleon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Goedemorgen Jootje, Vroege vogels, die Zeeuwen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 5 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 moguh Kameo.. alles Zeeuwen zijn het bed uit geregend, gewaaid en gestormt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Hoi Dune, De ganzen vliegen hier over, gaan er als een haas weer vandoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Ik ga proberen nog even wat te slapen. Het weer is beetje rustig nu hier. Dune en Kameleon Tot laterssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 5 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 hier ook weer de rust weergekeerd.. ga even wat doen... fijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 goede morgen frummels. hier is het droog, maar koffie kan er wel in. wie heeft er gezet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 NOU................ iedereen weg als ik vraag wie er koffie heeft. ik zal wel even lekker verse koffie en T zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Goedemorgen ochtendploeg! Hier ook onweer en hagel, tegen Zeeland aan. Hopelijk gaat het met jullie goed? Hier nog steeds therapie, en nog steeds intensief. Het gaat de goede kant op. Ik heb sinds kort een prachtige lieve hond. Ben er zo ontzettend blij mee! Lytse, Jane, Bolletje, Snoepje!!! En ook voor alle andere lieverds hier hoor! Tot een volgende keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Goede morgen Dune, Haddock, Jootje, Kameleon, Igor, Madelief en de rest die nog inlogt vandaag. Kon niet in slaap komen maar wel iets beter geslapen dan gisteren Dagpact voor deze dinsdag: Dune Jootje Albert Lytse. Koffie al klaar Igor? Dan graag eentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Leuke lieve hond idd Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 madelief wat leuk dat je eindelijk een hond hebt. wat voor 1 is het? hoe gaat het verder met je, lees je nog zo weinig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Goedemorgen luitjes. Hier me grandioos verslapen, wekker bij de eerste keer uit gegooid en weer verder gaan dromen. Maar hoef gelukkig niet zo vroeg te beginnen. Ben wel als boetedoening direkt onder de douche gestapt, heb ik dat ook maar weer gehad. Igor.... een hele grote mok koffie graag:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden