Dune Geplaatst 11 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 @Madeleine, hee meis, zie je onderschrift, je bent er weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 heb het fijn Jops! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Ga je weg Jop? Fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 vrijdag dus:$ nu ook hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Originally posted by: JenDag Dune, ik had vandaag een succesdag Hoe is 't met u?quote> succesdagen hebben we nooit genoeg van,zouden die ook verslavend zijn? met mij is het prima,.. de 50 dagen komt in zicht..een absoluut persoonlijk record, zolang ik drink, of moet ik dronk zeggen? hihial is dat nog "maar" 4 a 5 jaar,.... enniewee, zolang is het me nog nooit geluktik ben er blij mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 drinkte:D dronk lijkt zo op dronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Gut ja Jane, dat moeten we niet hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Proficiat! Er zit hier ook een bacloofje op de site zag ik onlangs, 'k was zeer nieuwsgierig maar hij of zij heeft nog geen berichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Ik zat ook al nieuwsgierig te wachten op een voorstelrondje. Aagje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Originally posted by: jane4drinkte:Ddronk lijkt zo op dronkenquote> Leuk Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Deze jongen gaat slapen opruim deze week op de zaak van wat allemaal terug is gekomen van de stand. truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Wat ben ik weer, Dune? Ik niet snap... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 slaap lekker Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 @Madeleine, je hebt weer een nieuwe belangrijke datum, zie je onderschrift Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 euhm,.. misschien een rare vraag hoor,.. maar van sommige frummelaars weet ik niet eens of ze M/V zijn als ik dan ff wil checken bij wie is wie, omdat je soms even de achtergrond wil weten, kan je de meesten niet eens vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Ja, weer een nieuwe datum. En we tellen weer. Ik ben een man. Van de meesten weet ik het inmiddels wel, maar ik heb het ooit ook niet geweten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Ik weet het van de meesten nu ook wel. Is het erg belangrijk eigenlijk? Toen ik ooit op een forum een neutrale naam had, dachten de meesten dat ik een man was. 'k Vond dat wel grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 naar wie ben je het meest nieuwsgierig Dune? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Nuchter en weer slapen!! Trots, tot morgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Originally posted by: jane4naar wie ben je het meest nieuwsgierig Dune?quote> ehm,... Gunn, Soothe, JohanW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 alle drie mannen maar ja nu zit ik over Acer te twijfelen ook man? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 hahah Jane, ja dat weet ik toevallig Acer is een menneke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Nou was niet zozeer benieuwd naar geslacht, maar naar voorstellen. doelen,.. en plannen bijvoorbeeld, maar leeftijd, ook altijd wel een beetje beeldend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Hallo allemaal, Ik ben MM en ik ben een vrouw. maar dat wisten julie al. Dat Madeleine een man is daar kijk ik wel van op. Is dat echt zo, of heb je ons voor de gek gehouden Mad? Ik ben weer gaan drinken. Vriend vond het niet gezellig dat ik geen wijn meer dronk. Binnen de kortste keren helemaal mis. Overweeg scheiding, kliniek... enfin... alles op zijn kop. Ik ben er nog lang niet. Heb het gevoel heel veel te moeten en heel weinig te kunnen. Alles in mij vraagt om rust. Ja, je gezondheid gaat vóór alles, zegt iedereen dan. Maar ik ben net een paar maanden zelfstandig ondernemer... als ik niet werk, is er geen geld. Vadertje Staat bestaat niet in Spanje. Ondertussen heb ik een klus liggen die morgen af moet. Ik ga op een slakkengang, maar hij komt af. Daarna moet ik maar eens goed denken over werk uit besteden, en meer bij mezelf blijven. Ik wil niet meer drinken, echt neit. Maar ik doe het toch. Hoe kan dat nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Worry is a total wast of time It doesn't change anything. All it does is steal your joy and keep you very busy doing nothing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden